XXL Nutrition

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik vind 1.03 10 km wel een hele degelijke tijd. Ik doe het je nog niet zo een, twee, drie na.
Ik ga de komende weken ook maar weer eeens kijken hoe ver ik kom met de 10 km
 
Gaat goed hier man. Netjes met je DL. Keep going.

Ga je 1.03 verbreken volgende keer?

Ik heb tot 2 jaar terug ook 2x per week de 10km gelopen. 10,2km om precies te zijn. Snelste tijd ooit was 48min nog iets... :D

Ik kom af en toe eens kijken in je log. Nette progressie doormaak je :thumb:
 
Ik vind 1.03 10 km wel een hele degelijke tijd. Ik doe het je nog niet zo een, twee, drie na.
Ik ga de komende weken ook maar weer eeens kijken hoe ver ik kom met de 10 km

Dankje stuiter, benieuwd hoe je het zal vergaan komende weken.
Heb deze 10K heel vlak gerend zodat ik nooit buiten adem raakte, zo kon ik het redelijk lang volhouden (tip) alleen was ik te lui om te stretchen :D

Mooie tijd hoor, fatty :P

Hehe bollie is back, zat vorige week in de kapperstoel en schrok nogal van m'n dikkke kop :eek: , maar dat lost zich in het voorjaar vanzelf weer op ;)

3x5x130 gaat dit nog makelijk?:eek:

Ik zou liegen als ik zei dat het easy was, maar deadstops gaan redelijk lekker. :)

Lekker hoor die 10K en je DL.:)


Thnx mannen

bam jouw deadlift gaat ook hard! ;)

Yep, er zit nog steed beweging in, hopen dat nog ff zo blijft :p

UB1

- incline dumbbell press

10x16
10x22
10x24
2x6x26 VPR

- dumbbell press

2x8x18
2x6x18

- flat bench press

2x8x60
2x6x60

- dips

3x8xBW
1x7xBW

- t-bar row

4x8x25

- hammer curls

1x12x14
2x10x14
1x8x14

Note:

Wou beginnen met flat bench press, maar deze was deze keer dus ook weer bezet :mad:
Dus weer begonnen met incline dumbbell press en die ging lekker :)
De dumbbell press voelde goed (60 graden) maar bedenk me net dat ik bij UB2 ook overhead press heb staan, dus dat is dubbelop :o
Zal hiervoor iets met front raises in de plaats doen.

Daarna de flat bench press en doordat ik m'n schouder al vol had zitten, had ik daardoor meer connectie met m'n borst die ik goed voelde (vooral aanhechting naar borstbeen) dus uberpomp :D
De dips ging loodzwaar, want die had ik dus ook behoorlijk gebruikt bij de bench press.
Maar deze zaten na de tweede set al vol en voelde lekker massief aan.

Kon niet barbell rows doen, want squatcage was bezet, dus toen nagedacht of ik dumbbell rows zou doen of de t-bar row.
Het werd de t-bar, maar vond het niks en voelde na de tweede set m'n onderrug al aardig ook al had ik deze goed hol getrokken.
Dus duidelijk niet mijn soort rugoefening.

Voor de hammer curls had ik 16 of 18 kg in gedachten, maar ook deze waren bezet (grote zucht)
Dus toen maar met 14 kg de reps wat omhoog gegooid.

Gewicht: 94,5 kg

Was zaterdag uit geweest en had zondag veel nadorst waardoor ik veel vocht binnen heb gekregen (en gehouden) , dus waarschijnlijk morgen weer wat lager.
 
Laatst bewerkt:
niks voor niks die pomp, flinke volume gedraaid man! nice training.
 
Gaat goed hier man. Netjes met je DL. Keep going.

Ga je 1.03 verbreken volgende keer?

Ik heb tot 2 jaar terug ook 2x per week de 10km gelopen. 10,2km om precies te zijn. Snelste tijd ooit was 48min nog iets... :D

Ik kom af en toe eens kijken in je log. Nette progressie doormaak je :thumb:

Leuk dat je ff komt kijken, ben zeker blij met m'n DL
Heb begin september m'n eerste 10K in wedstrijdachtig verband gelopen en toen een tijd van 52 min. ook iets :D gelopen, maar toen was ik 10 kilo lichter.
 
Lekkere training en ja T-bar rows moeten je idd liggen. 1 van de redenen dat ik een homegym heb heb je goed neergezet. Ik had er altijd een hekel aan als apparaten of gewichten bezet waren.:o:)
 
niks voor niks die pomp, flinke volume gedraaid man! nice training.

Thnx man, was alleen een beetje rommelig omdat veel bezet was en daardoor veel aan volgorde moest aanpassen.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 20:48 ----------

Lekkere training en ja T-bar rows moeten je idd liggen. 1 van de redenen dat ik een homegym heb heb je goed neergezet. Ik had er altijd een hekel aan als apparaten of gewichten bezet waren.:o:)

Thnx mate, was zeker irritant dat veel bezet was en daardoor je training niet de volgorde krijgt die je wil.
Krijg als het goed is binnenkort twee bankjes, dumbbells een bar, gewichten en een standaard waar ik de bar op terug kan leggen van een maat van mij.
Was speelgoed van de ex van zijn vriendin en hij gebruikt het niet dus kan ik dit gratis overnemen.
Heb ik altijd nog een extra optie in het weekend of vakanties :D
 
sterke VPR vortexx
 
sterke gewichten lekker
 
sterke gewichten lekker

Thnx gozer.


LB1

- deadlift

5x70
5x90
3x110
3x120
2x5x135 :rolleyes: PR/VPR

- squat

5x40
8x60
8x70
5x80
8x60

- leg press

10x145
10x162
10x182
10x182

- leg extension

3x10x75
1x8x75

- standing calf raises (smith)

1x15x60
3x15x80

Note:

Ik dacht wel ff na gisteren de deadlift te doen, maar was te gehaast bezig en kon bij de eerste werkset al merken dat m'n grip minder was.
Heb de tweede set meer op karakter dan techniek die vijf reps gehaald en toen maar besloten dat een derde set niet verstandig was.

Na de deadlift ff wat rustiger aan gedaan met de squat en bij de leg press moest ik ff zoeken naar het juiste gewicht.
Op de leg extension ging ik lekker kapot en brande de boel lekker vooral de Vastus Medialis.

De standing calf raises was voor mij de eerste keer dus die bouw ik geleidelijk op.
Werd ik tijdens mijn derde set gestoord door een vrouwtje van de sportschool dat het bijna tijd was (had nog een kwartier te gaan) dus de geplande buikspieroefeningen werden niks.

Ik kan goed merken dat ik moet compenseren in intensiteit om het volume enigszins op te voeren i.v.m. minder oefeningen per specifieke spiergroep (UB) of juist veel achter elkaar van één soort spiergroep (LB).
Dat vind ik niet erg, maar dat betekent geen of weinig ruimte om te maxen op de compounds.
Dus zal deze laatste weken voor de jaarwisseling geen PR's meer gaan draaien op de grote vier (BP/DL/OP/SQ)

Gewicht: 95,0 kg :)
 
Laatst bewerkt:
Mooie deadlift weer. Alleen waarom zou je niet PR's willen? Je wilt toch vooruit in kracht/massa? Bedoel je misschien 1rm?
 
Mooie deadlift weer. Alleen waarom zou je niet PR's willen? Je wilt toch vooruit in kracht/massa? Bedoel je misschien 1rm?

Ik wil wel PR's maar op dit moment wil ik eigenlijk ook wat meer volume draaien voor massa.
De compounds waar ik nou nog PR's op draaide zijn nog overblijfsels van het 5x5 stronglift schema van begin september.
Het is behoorlijk verslavend om PR's te draaien op deze compounds, maar deze verbruiken tevens ook veel energie met lage reps.
Maar wil nu dus eigenlijk deze laatste 5 weken weer volledig op massa overgaan, want januari ga ik ook weer over op een puur krachtschema (Wendler)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven