AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goed bezig maat. Pas wel op met je arm.:)
 
prima trainingt maar kijk wel uit man! je hebt 1lichaam he!
 
Fullbody


incline bench press (smith)

10x50
10x70
2x8x70
15x50

squat

7x10x50

side raises

2x10x12
1x8x12

chins

5x5xBW

dips

3x8xBW


Note:


Weer een rustige training met een keer gek doen op de squat en een PR qua reps op de chins.
Na de laatste set chins voelde ik m'n arm licht, maar dat was redelijk snel weer verdwenen dus dat is vooruitgang.

Gewicht: 93,0 kg :(

Zak weg in gewicht, maar daar gaan we vanaf volgende week weer aan werken door een schema van ongeveer 4250 cal. want zit nu rond de 3500-3750 en daar blijf ik niet stabiel op.
 
Goeie chins en hoe ziet je voedingsschema eruit dan?
 
Goeie chins en hoe ziet je voedingsschema eruit dan?

De laatste twee weken eet ik ongeveer het volgende:

500 ml melk of 40 gram whey + water
4x volkoren brood

3x volkoren brood
50 gram rosbief
1x appel
35 gram amandelen

3x volkoren brood
2x plak kaas
blikje tonijn + blikje ananas
50 gram yoghurtdressing

3x volkoren brood
225 gram kwark
1x kiwi
35 gram amandelen

100 gram eiermie of volkoren pasta
350 gram mengsel van pastasaus/paprika/mais/kidneybonen/gehakt

(trainingsdagen)
30 gram whey

(trainingsdagen)
225 gram kwark
50 gram muesli
1x banaan

Dat ik afgelopen 2 weken minder heb getrained zal dus wel bijgedragen hebben aan het gewichtsverlies, dus zal volgende week gewoon elke dag de laatste maaltijd nemen en misschien wat meer brood erbij.
 
Als jij de af gelopen 2 weken minder hebt getraind, dan krijg jij sowieso te weinig binnen.
Als jij vol op zou trainen (intensief) ben je namelijk nog meer nodig.

Als ik naar jouw lengte en gewicht kijk dan zou 5000 kcal of misschien 6000 kcal per dag beter zijn voor jou, als je wilt gainen.

Het klinkt als superveel, maar als jij wilt gainen dan mag je wel meer eten.
Toen ik rond de 4000 kcal zat (gemiddeld), kwam ik tenminste aan, spier en ja ook vet.
Maar belangrijkste vond ik zelf dat ik me beter voelde met meer eten in mijn pens :D
 
Als jij de af gelopen 2 weken minder hebt getraind, dan krijg jij sowieso te weinig binnen.
Als jij vol op zou trainen (intensief) ben je namelijk nog meer nodig.

Als ik naar jouw lengte en gewicht kijk dan zou 5000 kcal of misschien 6000 kcal per dag beter zijn voor jou, als je wilt gainen.

Het klinkt als superveel, maar als jij wilt gainen dan mag je wel meer eten.
Toen ik rond de 4000 kcal zat (gemiddeld), kwam ik tenminste aan, spier en ja ook vet.
Maar belangrijkste vond ik zelf dat ik me beter voelde met meer eten in mijn pens :D

5000 kcal schoon is wel veel, maar denk dat als ik weer op de 95/96 kg zit dat wel de realiteit is.
Denk dat het ook nog wel gaat schelen als ik eenmaal ben begonnen met Wendler, creatine & lichte cardio na de krachttraining.
Ga in de vakantie maar es XL t-shirts kopen, want de L-tjes die ik nu draag worden aardig kippig en z'n te kort als ik bijvoorbeeld overhead press/chins/enz doe.

Baal alleen enorm van m'n dikke kop die ik nu al heb, maar dat moet ik maar voor lief nemen tot eind maart.
 
mmm 13boterhamen op een dag ik maar 3 en ben er zo gek op:D
 
Pittige workouts met nice dippiezz.:)
 
mmm 13boterhamen op een dag ik maar 3 en ben er zo gek op:D

Gisteren 16 stuks, dus weer op het oude niveau nu nog lekker trainen en dan komt alles weer goed. :cool:

Pittige workouts met nice dippiezz.:)

Dips na chins zijn best pittig, maar voor de rest was redelijk easy going qua workout ;)


Gisteravond ook nog wezen trainen, maar was zo futloos dat er niet veel noemenswaardige gewichten gebruikt zijn.
De sound was ook weer behoorlijk bagger en was m'n mp3 vergeten dus dat was ook niet echt motiverend.
Donderdag nog ff een training draaien en dan is de vakantie wel heel dicht bij :)

Gewicht is wel gestegen ondanks dat ik vanacht drie keer eruit ben geweest om een sloot water te lozen (93,6 kg)
 
kijk hem eten het beest, dat gewicht van je komt dik in orde man;)
 
kijk hem eten het beest, dat gewicht van je komt dik in orde man;)

Haha ik hoop het, maar vanochtend was het er nog niet naar (92,3 kg)
Heb gisteren toch echt voldoende gegeten, maar moest ook heel vaak plassen terwijl m'n vochtopname niet veel anders als normaal was.
Kan liggen aan de verhoging in koolhydraten of dat ik begonnen ben met de vitamine B5 suplementering (10 gram p.d.)
Morgen zal ik wel weer zwaarder zijn, dus ik maak me er niet te veel zorgen over.
 
Haha ik hoop het, maar vanochtend was het er nog niet naar (92,3 kg)
Heb gisteren toch echt voldoende gegeten, maar moest ook heel vaak plassen terwijl m'n vochtopname niet veel anders als normaal was.
Kan liggen aan de verhoging in koolhydraten of dat ik begonnen ben met de vitamine B5 suplementering (10 gram p.d.)
Morgen zal ik wel weer zwaarder zijn, dus ik maak me er niet te veel zorgen over.
zou me er ook echt geen zorgen over maken, zolang je maar vooruit gaat in gewichten is het toch ook goed;)
 
Fullbody


barbell lunges (per been)

3x8x40
1x5x40

barbell rows

2x10x50
2x8x50

incline db press

1x10x24
1x8x24
1x6x24

chins/pull-up

2x6xBW
1x4XBW

front raises (plate)

3x8x10

db tricep extension

3x10x14

hammer curls

3x8x14


Note:

Training ging goed, niet voluit gegaan maar toch lekker getrained.
Geen last meer gehad van m'n arm en dus weer eens een curl geprobeerd.
De hammer curl langzamer uitgevoerd dan normaal en geen last ondervonden, dus dat was zeker positief te noemen :)
Volgende week nog een 3-split en dan kan het grote feest beginnen.

Gewicht: 93.9 kg :D
 
Gewicht blijft mooi naar boven gaan ;)
Keep going! :D
 
Fijne feestdagen voor jou en nog een pittige training afgewerkt. Goed bezig.:)
 
goeie training man prima! goeie feestdagen
 
goede trainingen hier!
 
nette training bro, sterke lunges! die db extensions doe je die boven je hoofd of achter?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven