MuscleMeat

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
squat

8x40
8x60
8x80
8x90 VPR :)

military press

8x40
8x40
5x50
5x50

leg extensions

8x45 (met één been)
8x45 ( " " )
8x45 ( " " )
8x85 ( twee benen)
8x85 ( twee benen)


lateral raises

8x14
8x14
8x14

lying hamstring curls

8x45
8x45
8x45
8x45

front raises (met 15 kg plates per arm)

8x PR/VPR
8x
8x

note

Had m'n tas vergeten dus lekker hardcore op de sokken wezen trainen.
Weet niet of het door de sokken kwam, maar ik kon meer kracht zetten vanuit de benen waardoor ik een VPR haalde.
Leg extension geprobeerd met één been tegelijk, maar dat was niet zo'n succes dus ik blijf bij de twee-benige versie :p

Had nog redelijk wat kracht over in de schouders dus geprobeerd om front raises te doen met 15 kg plates en dat ging vrij goed al was het wel zwaar :o

gewicht

96,5 kg (+ 0,4 kg) :)
 
gewicht is top training is top goeie sqaut!
 
Nette Squat vortex, Squaten en deadliften doe ik trouwens ook altijd op sokken;)
 
Nice MP bro! vooral nadat je al de squat gehad hebt...
 
Heb je de hele training op sokken gedaan? :roflol: Je zou deadlift ook eens op sokken moeten proberen, even wennen maar wel fijn.

Nette squat en mp man, snap het niet met je gewicht. Soms heb je dat je klote vindt dat je minder weegt enerzijds blij. Wou je niet heel rustig cutten of heb ik het verkeerd begrepen?
 
gewicht is top training is top goeie sqaut!

Thanx bro, alles loopt lekker de laatste week. :)

Nette Squat vortex, Squaten en deadliften doe ik trouwens ook altijd op sokken;)

Thanx man, zit er idd aan te denken om in vervolg squat & deadlift op sokken te doen. :cool:

Nice MP bro! vooral nadat je al de squat gehad hebt...

Thanx bro, hoop over 2 cycle's 60 kg te kunnen doen.

Heb je de hele training op sokken gedaan? :roflol: Je zou deadlift ook eens op sokken moeten proberen, even wennen maar wel fijn.

Nette squat en mp man, snap het niet met je gewicht. Soms heb je dat je klote vindt dat je minder weegt enerzijds blij. Wou je niet heel rustig cutten of heb ik het verkeerd begrepen?

Haha yes, dacht eerst nog zal ik terug gaan maar dan had ik te weinig tijd dus toen maar op de sokken door de zaal (like a boss) :D
Ga zeker proberen om ook de Dl op sokken te doen.

Was wel tevreden met de reps op de squat.
Allen had met de 50 kg op de MP wel wat meer willen doen, maar dat zat er helaas niet in.

M'n doel is nog steeds de 100 kg halen voor 1 april, maar m'n bf ging wat te snel omhoog en gewicht schommelde enorm en dat vond ik minder.
Dus nu doe ik meestal een klein beetje cardio na de KT en hou ik wat meer rekening met de voeding betrefffende training & rustdagen zodat ik nu geleidelijker aankom.
 
Goede sq en mp.:)

Thanx dumba :)

military press

5x25
5x30
3x37,5
5x40
5x45
8x52,5 (+2)

front raises (15 kg plates per arm)

10x
10x
10x

lateral raises

10x14
10x14
10x14

cable face pulls

10x9 :o
10x9 :o
10x9 :o

db shrugs

15x34
15x34
15x34

note

MP ging wel lekker, 2 reps meer dan de vorige cycle :)
Voor het eerst cable face pulls met handvaten, (gekruist) maar men schouders waren op dus volgende keer misschien eerst de face pulls en dan de voor -en zijkant :p
Nog twee buikoefeningen gedaan na de shrugs en toen ging de sportschool al weer dicht, dus geen cardio deze keer :(
 
Lekkere MP baas!
 
good stuff mate !

misschien volgende keer je shrugs eens voor je FacePulls doen ;) Komen die nog harder aan :)
 
Gewicht blijft hier mooi omhoog gaan brah ;)
Wanneer laat je vetpercentage nog eens meten en/of enig idee hoeveel je staat? :D

Sterke trainingen ook ;)
 

Lekkere MP baas!

good stuff mate !

misschien volgende keer je shrugs eens voor je FacePulls doen ;) Komen die nog harder aan :)

Nice mp indd! 2 reps meer ==> vooruitgang!

Thanx mates :)

Gewicht blijft hier mooi omhoog gaan brah ;)
Wanneer laat je vetpercentage nog eens meten en/of enig idee hoeveel je staat? :D

Sterke trainingen ook ;)

Jazeker, sinds ik lichte cardio na m'n KT doe gaat m'n gewicht geleidelijker omhoog.
Ik wil eigenlijk bij m'n sportschool vragen voor een BF meting, hetzij op zo'n machine (sensoren aan voeten/handen) of één met tang.
Maar dan wel eind maart als ik aan m'n cut ga beginnen.
Ik schat m'n BF nu ruw op 16/17 % maar dat verschilt soms wel per dag.
 
nice volume op mp vortexx
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven