AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (Resistance is Futile)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Thanx man, heb niet eerder zo'n complete schoudertraining gedaan en dat kan ik vandaag wel merken :o




Heb gisteren waarschijnlijk m'n rechterpols iets te veel belast, want ik kon vanochtend merken dat ik m'n pols niet voluit kan belasten. (ben linkshandig)

edit: sla vandaag toch maar training over, want m'n pols wordt er niet beter op, dus morgen ff afwachten.
 
Laatst bewerkt:
8x52,5 MP; lekker bezig.:)
 
8x52,5 MP; lekker bezig.:)

thanx man :)


deadlift

5x60
5x75
3x87,5
5x95
5x110
10x125

pull ups

5xBW
5xBW
5xBW
5xBW

db rows

8x28
8x28
8x28

closegrip pulldown with triangel (zonder ondersteuning benen) (dropset)

8x68
8x59
8x50

concentration curls (geen rust tussen 1e & 2e set)

8x14
6x14 :mad:
4x14 :o

barbell curls

8x30
8x30
8x30

hammer curls

8x14
8x14
8x14

note

De repout op de DL ging lekker met 5x touch & go en 5x deadstop :)
Had pas bij de laatste bicep oefening door dat ik eigenlijk m'n triceps had moeten trainen, :fuu:kon het meteen merken bij de concentration curls want die gingen al voor geen meter en na de barbell curls zaten m'n biceps al helemaal vol. :cool:
Geen puf meer voor cardio, maar morgen ga ik weer 2 uur volleyballen dus dat maak ik wel weer goed :D



 
mooie progressie hier, was al even geleden dat ik kwam kijken en ik verschiet ervan.
 
Deadlift wordt je steeds sterker op, nice en mooie workset op db rows!
 
Damn wat een rep out klasse baas!
 
mooie progressie hier, was al even geleden dat ik kwam kijken en ik verschiet ervan.

Thanx man, ga na 3e cycle wendler proberen om es een 1 RM poging te doen op de DL/SQ/BP
Ik kijk zo af en toe ook in jou log en respect dat je na redelijk wat tegenslagen toch elke keer weer de draad oppakt met je training.

Deadlift wordt je steeds sterker op, nice en mooie workset op db rows!

Thanx mate, db rows is moeilijke oefening, maar ik probeer deze zo strict mogelijk (langzaam) te doen omdat ik al gauw het idee krijg dat ik em fout uitvoer.

Damn wat een rep out klasse baas!

Thanx bro, heb ook al een keer 10x130 gedaan dus dit was goed te doen :D
 
Thanx man, ga na 3e cycle wendler proberen om es een 1 RM poging te doen op de DL/SQ/BP
Ik kijk zo af en toe ook in jou log en respect dat je na redelijk wat tegenslagen toch elke keer weer de draad oppakt met je training.
Thoh het is even minder geweest ja. Vertrek vrijdag op skivakantie, dus weer een week onderbreking, maar daarna begin ik met een nieuw logje en knal ik er weer op los:)
 
Thoh het is even minder geweest ja. Vertrek vrijdag op skivakantie, dus weer een week onderbreking, maar daarna begin ik met een nieuw logje en knal ik er weer op los:)

That's the spirit, alvast een fijne vakantie toegewenst bro. :)
 
Mooie dl makker erg sterk daarna nog effe lekker optrekken
 
10x125 DL=ong 1x167,5. Gaat de goede kant op. Op naar de 200 DL.:)
 
Stevige Deadlift man :thumbs:
 
Gewicht gaat lekker
 
Stevige Deadlift man :thumbs:

Thanx mate :)

Gewicht gaat lekker

Klopt, als ik in dit tempo blijf aankomen dan moet de 100 kg te doen zijn voor begin april.
Moet zeggen dat ik nu wel uitkijk naar het cutten, want 7 maanden bulken is wel pittig.
Ga volgend jaar ook niet meer in deze mate bulken (+ 16 kg), maar meer volgens het carb cyclen.


incline bench press

8x40 wu
8x50
8x50
5x60
5x60

incline db press

8x26
7x26
8x26

squat

5x42,5
5x52,5
3x62,5
5x67,5
5x77,5
5x87,5

incline bench press (smith)

8x50
8x70
8x80
4x90

cable fly's

10x23,5
10x23,5
10x23,5
10x18,5

leg raises/crunch on swiss ball

10x
10x
10x

note

edit:

Bench press was bezet dus alternatieve training gedaan.
Vandaag bench press, 3 benen oefeningen en 2 tricep oefeningen.
had honger dus alvast maar m'n avondeten van morgen aan het opeten (250 gram tortellini gevuld met tomaat/mozzarella) :trollface:
 
Laatst bewerkt:
carb cycle bulk lijkt mij ook interessant ben benieuwd hoe cut gaat eindigen.

o ja 10x125 deed je die zonder riem en strap?
 
Begint me nou pas echt op te vallen dat je echt een ziekelijke goede bulk hebt Begonnen met 84 bw en nou dit:eek:
 
carb cycle bulk lijkt mij ook interessant ben benieuwd hoe cut gaat eindigen.

o ja 10x125 deed je die zonder riem en strap?

Ik kan eigenlijk niet wachten tot het zover is dat ik kan beginnen met de cutten, want ben het wel een beetje zat om mezelf elke dag vol te proppen en misselijk te zijn. :o

Juist het verschil in dagen vindt ik lekker met carb cyclen, omdat vooral in de cut je snel leeg staat zijn de medium/high dagen een uitkomst om toch mentaal die boost te houden dat je goed bezig bent.

DL was zonder straps en zonder belt, wil nog wel eens een belt/straps aanschaffen als ik voor de 1 RM's ga.

Begint me nou pas echt op te vallen dat je echt een ziekelijke goede bulk hebt Begonnen met 84 bw en nou dit:eek:

Haha klopt, ik moet eerlijk zeggen dat ik het somber inzag aan het begin.
Maar als ik niet ziek wordt dan moet de 100 kg zeker mogelijk zijn eind maart :)
 
Lekkere training eruit geknald!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven