AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goede training vortex volgende keer gewoon meer rust pakken bij de mp. En dan moet het wel goed komen met de PR's. Maar dumbbell's tot 40kg is best Nice bij mijn oude gym gingen ze tot 26. In deze gym gelukkig tot 52kg:D
 
Lekkere training Jammer van die MP.. ik ken het probleem.. ik zit ook met lagere gewichten door minder rust :P..
 
Still strong mp! Arnold press, compound waardig? Ik las ooit in een post van 3XL dat de rotatie van handen echt nutteloos is, maar of dat de oefening minderwaardig maakt?

Ga je max-ot aanhouden?
 
Lekkere frontraises. Trainingen looking good mate.:)
 
Goede training vortex volgende keer gewoon meer rust pakken bij de mp. En dan moet het wel goed komen met de PR's. Maar dumbbell's tot 40kg is best Nice bij mijn oude gym gingen ze tot 26. In deze gym gelukkig tot 52kg:D

Thanx gokhann, haha dan mag ik niet klagen :o tho 52 kg dumbbells lijken me wel heftig (104 kg in je kluiven) :D
Laatste cycle van wendler wordt als het goed is een PR festijn :)

Lekkere training Jammer van die MP.. ik ken het probleem.. ik zit ook met lagere gewichten door minder rust :P..

Thanx bro, haha lagere gewichten zegt ie dan :knipoog:

Still strong mp! Arnold press, compound waardig? Ik las ooit in een post van 3XL dat de rotatie van handen echt nutteloos is, maar of dat de oefening minderwaardig maakt?

Ga je max-ot aanhouden?

Thanx man, laten we zeggen dat ik em persoonlijk compound waardig vindt.
Juist door de rotatie had ik het idee dat ik meerdere spiergroepen beter aanspreek (bicep/borst/lats/schouders/onderarmen) omdat je van de ene beweging over gaat in de andere (moeilijk om uit te leggen)
Ik zou zeggen probeer de oefening zelf eens, misschien dat je dan begrijpt wat ik bedoel.

Na gisteren ben ik zeker van plan om hier langer mee door te gaan, je workout wordt meer intenser en heb veel meer het idee van mind/muscle control dan met hogere reps.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 14:11 ----------

Lekkere frontraises. Trainingen looking good mate.:)

Thanx mate :)
 
Toch even een lekkere MP weg gedrukt :thumbs:
 
mooie training gemaakt vindt jij facepull fijn?voel je die goed?
 
mooie training gemaakt vindt jij facepull fijn?voel je die goed?

Thanx man, ik doe face pulls nu in een kleine cablestation op de hoogste stand en dan leun ik wat naar achter.
Fijn is een groot woord, maar je voelt de posterior deltoid (achterkant schouder) wel goed aanspannen.

deadlift

5x60
5x75
3x87,5
3x102,5
3x117,5
10x132,5 :D

seated cable rows

6x68
6x73
5x78

pull ups

6xBW
6xBW
5xBW

db rows

6x30
6x30
6x30

dips

10xBW
10xBW
9xBW

skull crusher

5x32,5
5x32,5
5x32,5

tricep cable pushdown

6x48
6x58
6x68

cardio

10 min. crosstrainer

note

Deadlift ging nog makkelijker als vorige week, ik denk omdat mijn startpositie wat hoger was dan vorige week.
Heb de 10 reps gedaan in 6x touch & go en 4x deadstop.
Bij de eerste 4 reps wel behoorlijk lopen raspen over mijn schenen :o

Ik merk dat ik nog moet wennen aan de geadviseerde rust tussen de sets door betreffende de setjes volgens max-ot (2-3 min.) want meestal ga ik naar 1:00 - 1:15 al weer verder, maar daar wordt aan gewerkt.
 
hehe nice deadlift... mijn scheenbenen liggen ook geregeld open na het deadliften :D
 
Nice deadlift man :)....heerlijk dat raspen ;)
 
hehe nice deadlift... mijn scheenbenen liggen ook geregeld open na het deadliften :D

Haha vanochtend kon ik vooral op m'n rechter scheenbeen een complete bruine streep van 10 cm bewonderen, links haast niks te zien :D

Nice deadlift man :)....heerlijk dat raspen ;)

Thanx mate, liever niet maar een beetje hardcore moet kunnen :cool:
 
nice work mate

mooie pullups & dips met je +90kg ;)
 
nice work mate

mooie pullups & dips met je +90kg ;)

Haha pull ups kan beter, want deelde het cablestation met iemand anders en dus had ik gemiddeld maar een minuut tussen de sets omdat we om de beurt onze oefening deden.

Als het goed is krijg ik vandaag een bestelling binnen en daar zit ook een dipbelt bij, dus dat wordt volgende week ff uitproberen :evil2:
 
Heb ik weer :( m'n bestelling is binnen gekomen en alles was compleet, maar m'n powerliftriem is te klein.
Had een L (85 - 108cm) omdat m'n middel max. 96 cm is, maar dat blijkt achteraf dus een epic fail. :o
Nu maar ff gaan mailen of ik de riem kan omruilen voor een XL (102 - 118cm)
 
Vast wel een mogelijkheid om omteruilen, niet echt klantvriendelijk anders.

Nice training, maar Vortexx zou jij niet keer dips weighted willen proberen? Je ziet in een goeie reprange om 5-10kg DB tussen je knieën te houden.
 
Vast wel een mogelijkheid om omteruilen, niet echt klantvriendelijk anders.

Nice training, maar Vortexx zou jij niet keer dips weighted willen proberen? Je ziet in een goeie reprange om 5-10kg DB tussen je knieën te houden.

Drie keer raden wat er nog meer bij m'n bestelling zat :D

dipping belt :p
 
Wat dan...?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven