MuscleMeat

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Weekje proppen kan leiden tot versnelling metabolisme en dus gewichtverlies. Zou nu nog
geen kcals toevoegen en nog een weekje wachten. Anders ga je misschien teveel niet
VVM aanzetten :)
 
Weekje proppen kan leiden tot versnelling metabolisme en dus gewichtverlies. Zou nu nog
geen kcals toevoegen en nog een weekje wachten. Anders ga je misschien teveel niet
VVM aanzetten :)

Thanx voor de tip, ga toch weinig trainen deze week dus hou de intake ongeveer gelijk aan een normale week en ik hou de weegschaal ff extra in de gaten ;)
Nog een dikke maand en dan gaat het echte werk beginnen (cutten)
 
de masseur is gisteren 1,5 uur met me bezig geweest en heeft alles weer zo los mogelijk gemaakt en m'n benen weer gelijk getrokken (scheelde een cm)
Kan moeilijk stil zitten, dus toch maar een semi-deload fullbody vandaag en donderdag.

db bench press

12x20
10x20
10x20
12x20

lat pull down breed

12x45
10x45
10x45
12x45

db lunges per been

12x12
10x12
10x12
12x12

seated db press

12x12
10x12
10x12
12x12

overhead tricep extensions

12x12
10x12
10x12
12x12

db curl

12x12
10x12
10x12
12x12

note

De db bench press & de lat pull down waren eigenlijk te licht gekozen, daar in tegen waren de lunges behoorlijk pittig met deze reprange.
Vanaf de seated db press waren de gewichten precies goed (niet te licht, maar ook niet te zwaar)
 
Mooie deloudt masseur is altijd heerlijk he moet ik ook is vaker doen
 
Ga je vaak naar masseur? Hoe doen ze dat met je been? Rustige deload. Wanneer ga je nou 1rm op dl zetten!
 
Mooie deloudt masseur is altijd heerlijk he moet ik ook is vaker doen

Thanx, het was niet een relax massage dus heerlijk zou ik het zeker niet noemen ;)

Ga je vaak naar masseur? Hoe doen ze dat met je been? Rustige deload. Wanneer ga je nou 1rm op dl zetten!

Nope, laatste keer was toen ik door me rug ben gegaan (juli 2010) maar ben wel van plan om gemiddeld 2x in een jaar te gaan om alles weer los te maken.
Het gelijk maken van de benen wordt gedaan door simpel te trekken aan het te korte been (de boel oprekken) :o
Dit heeft de fysio ook al een keer gedaan maart vorig jaar, dus het is maar een tijdelijke verlenging :(

De 1RM op m'n DL doe ik na de volgende cycle van Wendler en voordat ik ga beginnen met cutten.
 
Lekker volume gedraaid!

Ben ook wel benieuwd naar je 1 RM max :D
 
Lekker volume gedraaid!

Ben ook wel benieuwd naar je 1 RM max :D

Haha je bent niet de enigste, heb m'n riem & magnesium binnen dus laatste week van maart shit is going down :cool:
 
ik zet mijn helm alvast op

Haha ik wou er al wat tussen haakjes tussen zetten, voor het geval iemand het uit meligheid te letterlijk zou nemen.
Ik had moeten weten dat jij die gene zou zijn :p
 
Mijn 1 been is ook 2 cm langer dan het andere fzo :mad:
 
Mijn 1 been is ook 2 cm langer dan het andere fzo :mad:

Shit happens bro, we hebben tenminste allebei onze benen nog.
Sommige forumleden kunnen dat niet zeggen ;):o
 
Ondanx dat het een deload is toch ff lekker bezig geweest.:)
 
incline db fly

10x16
10x16
10x16
10x16

barbell rows 90 graden

10x50
10x50
10x50
10x50

leg press

15x165
15x165
15x165

dips

10xBW
10xBW
7xBW

*front raises/#lateral raises

10x12*
10x12#
10x12*
10x12#

hammer curls

10x14
10x14
10x14
10x14

note

Ik ben op de leg press iets te fantiek begonnen, waardoor ik behoorlijk kapot was na de derde set (benen waren vol) en ik voor de tweede keer chili con carne mocht proeven (natuurlijk met appelmoes) :D
Heb daarom met de dips ff rustig aan gedaan om weer wat bij te komen.

Nu aan de eieren en tortellini en maar hopen dat ik morgenochtend minstens 97,5 kg ben (gewicht van twee weken geleden)
 
Appelmoes it is ;)
 
Benen gelijktrekken? Hoe doen ze dat? :P
 
NiCe train goed gewerkt
 
Veel volume bro! lekkere training.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven