MuscleMeat

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie dl man en.dips zijn ook top lekkere oefening hoe gaat met voeding nu?
 
Toch een sterke training eruit gegooid. Congratz op je PR!
 
Beterschap man! Het heerst helaas rond. Wel dikke deadlift en dips! Ik voelde me altijd zo sterk met dips :(

Thanx man, de schijf van 20 kg raakte net niet de grond maar als ik hoger ga zal ik met meerdere schijven moeten werken. :D

Deadlift gaat lekker, nice dips :)

Thanx mate, zelfde reps als vorige keer met 5x T&G en 5x DS
Dips gaan zeker goed, nu nog de pull-ups ;)

Mooie dl man en.dips zijn ook top lekkere oefening hoe gaat met voeding nu?

Thanx hendrie, ondanks dat ik afgelopen week verkouden was had ik gelukkig nog wel eetlust.
Heb de kip/rijst/ananas wel verwerkt in het nieuwe schema, maar ik kom nog niet eerder m'n bed uit voor brinta dus daarvoor hou ik nog steeds 5 broodjes met een shake aan.

Toch een sterke training eruit gegooid. Congratz op je PR!

Thanx baas, dacht eerst om een verkorte training te doen maar uiteindelijk toch alles gedaan :)


gewicht

97,5 kg :)
Had ik niet verwacht, omdat ik afgelopen dagen rond de 97 kg was blijven hangen.
 
Hoe doe je dat met de pull ups dan..?..qua sets en reps
 
Zo een training als je ziek bent, chapeau ;)
 
Hoe doe je dat met de pull ups dan..?..qua sets en reps

Ik bedoel dat ik pull-ups ook weighted zou willen doen, maar daar ben ik nu nog niet sterk of te zwaar voor.
Dus misschien dat het een idee is als ik 5 kg in gewicht kwijt ben dat ik die via een schijf van 5kg aan m'n belt zou kunnen compenseren, maar dat is maar een theorie :D

Zo een training als je ziek bent, chapeau ;)

Thanx Krafta, verkoudheid wordt al minder :)


bench press

5x35
5x42,5
3x50
5x55
5x62,5
8x70

decline press (smith)

8x70
8x80
6x90
4x100

incline db press

7x24
7x24
7x24
6x24

barbell curls (gewicht zonder stang)

8x30
8x30
8x30

incline db curl

8x12
8x12
8x12

cable fly's

10x27 (stand 13)
10x27 (stand 11)
10x23 (stand 5)
10x23 (stand 5)

hammer curls

8x16
8x16
8x16

note

Ik had gisteravond dikke spierpijn in de triceps/rug dus dat had nog redelijk veel invloed op m'n presses.
Wel een dikke pomp in borst/biceps/triceps :D
Vandaag zou ik benen moeten doen, maar die sla ik graag over omdat ik een vervelende steek in m'n rechter bovenbeen heb dus ik neem geen risico.
Vanochtend voor het eerst aan de brinta met water en moet zeggen dat het meevalt :o;)
Vanavond lekker chinezen bij m'n ouders dus dat wordt bunkeren :meal:
 
Nice bunkeren bij de chinees:D en nog lekker getraind ook.
 
Sterke decline man
 
Nice bunkeren bij de chinees:D en nog lekker getraind ook.

Haha chinees was super, gisteren er nog ff uit geweest (4x bier & 3x water) en daarna thuis nog ff een pizza in de oven gegooid :D
Vanmiddag uit bed (12:15) was ik 98,6 kg, maar dat zal morgen wel weer verdwenen zijn :(

met water.....? :P
geef mij maar melk :D

Mooie training. :)

Ik ook liever met melk, maar wou alvast ff uitproberen als ik straks in de cut alle zuivel ga dissen.

you like the curls?:p

them biceps love the curls :D

Sterke decline man

Thanx man :)

mooie training, eetse:)

Thanx babe, eten was top :)
 
hehehe, maar zwoegen en zweten om aan te komen ... leuk om te zien dat het andersom ook kan :)
 
hehehe, maar zwoegen en zweten om aan te komen ... leuk om te zien dat het andersom ook kan :)

Ik snap je wel ;) m'n familie zijn nu ook allemaal fanatiek aan het afvallen en dan balen ze wel es van mij als ik zeg dat ik weer niks ben aangekomen terwijl ze zien hoeveel ik eet.
Stiekem vanochtend ff op de weegschaal gestaan en die gaf 98,8 kg aan, dus alle vocht is nog niet verdwenen of ik ben op mysterische wijze 1,3 kg aangekomen in het weekend ondanks dat ik gisteren ook nog 5K gerend heb.
 
Yo man, waarom wissel je oefeningen voor biceps en borst niet af? Komen je pecs weer een beetje bij tijdens dem curlz, kan je daarna harder knallen.
 
Ach, ik zou niet alle melk skippen, maar goed, dat ben ik :D
 
Op naar de 100 kilo, en iets in mij zegt dat het je gaat lukken;-):-)
 
De 100 is in zicht.. Snel een keer naar de Mac dan heb je m ;)
 
Gaat lekker hier, fijn hé spierpijn :D
 
Yo man, waarom wissel je oefeningen voor biceps en borst niet af? Komen je pecs weer een beetje bij tijdens dem curlz, kan je daarna harder knallen.

Thanx voor de tip T. zal donderdag es proberen

Ach, ik zou niet alle melk skippen, maar goed, dat ben ik :D

Haha je bent zoals je bent, maar wil het dit jaar gewoon zo goed mogelijk aanpakken dus....

Op naar de 100 kilo, en iets in mij zegt dat het je gaat lukken;-):-)

Dat zit er zeker in, gisteravond op de weegschaal in de sportschool zag ik voor het eerst 100,9 kg verschijnen (met kleren/schoenen + vochtinname tijdens training) was wel ff kicken ook al was het geen netto gewicht.

De 100 is in zicht.. Snel een keer naar de Mac dan heb je m ;)

Mmmm... macdonalds ga ik zeker nog een keer doen voordat ik ga beginnen met de cut :D

Gaat lekker hier, fijn hé spierpijn :D

Haha hou op, vandaag weer aan de dips/deadlift dus dat wordt woensdag weer incasseren :o


military press

5x25
5x32,5
3x37,5
3x42,5
3x50
7x55

arnold press

8x14 (back supported)
6x14
8x14 (back supported)
6x14

cable face pulls

6x18
6x18
6x18
6x18

db front raises

6x16
6x16
6x16
6x16

leg raises/crunch on swiss ball

10x/20x
10x/15x
10x/15x

note

Ik dacht dat ik bij de MP minder reps had gedaan dan vorige cycle, maar het blijkt dat ik toch één rep meer gedaan heb :)
Voor de rest is het veel van hetzelfde en dus ben ik blij als ik na volgende week ff een bridge kan maken tot 2 april als ik met m'n nieuwe schema begin.
Moet ook nog steeds alles berekenen voor het carbcyclen dus nog genoeg te doen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven