MuscleMeat

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
mooie rep out weer

carb cycling hey ... ben benieuwd hoe je het gaat uitpuzzelen. Iedereen doet het anders
lijkt het wel :D
 
mooie rep out weer

carb cycling hey ... ben benieuwd hoe je het gaat uitpuzzelen. Iedereen doet het anders
lijkt het wel :D

Thanx mate, klopt vindt het ook moeilijk want ik kon niets vinden wat de leidraad is voor het aantal calorieen op bijvoorbeeld een high-day dus dat wordt zeker ff puzzelen.
Als ik er uit ben zal ik het wel posten voor eventueel commentaar/meningen.
 

Hehe thanx voor de info, zal van het weekend ff alles doorlezen.
Ben voor 95 % zeker dat ik eerst voor carbcyclen ga, misschien dat ik net als jij in een later stadium overga op IF.
Ben natuurlijk wel langer bezig met cutten (t/m zomervakantie) dus heb genoeg tijd om ervaring op te doen met beide types.
 
Ik ben benieuwd naar je nieuwe schema.
Wat is je uiteindelijke doel?
 
Lekkere training met een pittige MP.:)
 
Nice mp man, weer een PR binnen:D
 
Ik ben benieuwd naar je nieuwe schema.
Wat is je uiteindelijke doel?

Eind Maart zal ik alles vertellen over m'n nieuwe schema/voeding, misschien dat ik daar een speciale log voor open in de vet-verlies log sectie omdat ik deze keer echt tot de zomervakantie eind juli bezig ben met cutten.
Mijn uiteindelijke doel voor dit jaar is om ongeveer een bf van 10% te behalen en zal vragen of ik via mijn sportschool de voortgang per 4 weken kan laten meten.

Lekkere training met een pittige MP.:)

Thanx mate, kijken hoeveel reps het worden volgende week met de 60 kg :)

Nice mp man, weer een PR binnen:D

Hehe geen PR een VPR, want heb al 57,5 kg gedaan :p

7 x 55 MP is zeker niet slecht! :D

Thanx bro :D


deadlift

5x62,5
5x77,5
3x92,5
3x110
3x122,5
10x137,5 :D dikke VPR

db row

8x28
8x28
8x28

seated cable row

8x55
8x64
6x73

dips

8xBW
8xBW + 10
6xBW + 15
5xBW + 20

skull crusher

8x30
8x30
7x30

note

Heb niet alle oefeningen kunnen doen, omdat ik eerst 10 min. op iemand moest wachten die 1/4 squats deed.
Het wachten was het zeker waard want, de repout ging lekker (5x T&G en 5x DS) :D

Ik ga morgen nog ff loeren bij de rest van de logs, maar ga nu lekker slapen, want gisternacht maar drie uurtjes geslapen.
 
Zieke deadlift man, je gaat echt hard de laatste tijd alleen maar PR's:D
 
wat een dikke rep out man !

dips zijn ook pittig !
 
10 * 137.5 = nais :D lekker hoor.. alles met deadstop gedaan?
 
hmm overheen gelezen... excuzie :D
 
Mooie dl maatje
 
Mooie dl maatje


Thanx hendrie :)


gewicht

98,0 kg (+0.5 kg)

Ondanks dat ik deze week 100% aan m'n schema gehouden heb ben ik zoals verwacht weer teruggezakt in gewicht.
Toch nog een halve kilo winst i.t.t vorige week.

Gisteravond niet wezen trainen i.v.m. werk, dus vanavond borst/biceps en zaterdag benen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven