MuscleMeat

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Sterk upperbody heb je man. Nice die PRs die voorbij komen. Hoe strict doe je die db rows?
 
Altijd zuur als de eerste oefening niet loopt... ik hou dan altijd een slecht gevoel over aan de hele training..

Toch nog congratz op je pr

Klopt, had al niet zo'n beste dag achter de rug (Schumacher op bezoek) en toen verrekte ik ook nog een spiertje in m'n rechter hamstring tijdens de 5x115 dus toen rustig aangedaan met de rep-out om erger te voorkomen.

Kan gebeuren toch nice pr. Wanneer ga je 1rm zetten, einde bulk?

Volgende week ga ik deloaden en de laatste week van m'n bulk ga ik dan 1RM DL zetten.

Sterk upperbody heb je man. Nice die PRs die voorbij komen. Hoe strict doe je die db rows?

Thanx bro, db rows probeer ik nazi-strict te doen, maar sinds een instructeur aangaf dat ik de rows niet dicht genoeg tegen m'n zij deed heb ik het idee dat ik het steeds fout doe.
Vandaar dat ik al drastisch ben gezakt in gewicht om zo strict mogelijk te rowen.
Zal es op youtube kijken of ik het nu verkeerd zie of dat de instructeur een mierenneuker is :D
 
Ow haha, ik doe ze wel enigszins technisch maar probeer m zo compound mogelijk te maken, aka smijten met die handel :D Zou gewoon kijken wat je zelf t lekkerst vind/t/dt.
 
Zo sterke rug training
 
Deadlift liep voor geen meter??? Begin met nou langzaam aan toch echt af te vragen wat je max zal zijn:)
 
Ik vind het toch niet verkeerd: 5x145 en de rest ziet er netjes uit. Zo benader ik je training>keep it positive.:);)
 
Ow haha, ik doe ze wel enigszins technisch maar probeer m zo compound mogelijk te maken, aka smijten met die handel :D Zou gewoon kijken wat je zelf t lekkerst vind/t/dt.

Ik bedenk me net dat met m'n nieuwe schema ik grote volumes ga draaien, dus dan komt het vast wel goed met de vorm :D
Vervoegen is b.t.w. ook niet mijn ding, dus google af en toe maar es om de grammar nazi's voor te blijven ook al lukt mij dat niet altijd :(

Zo sterke rug training

Thanx mate :)

Deadlift liep voor geen meter??? Begin met nou langzaam aan toch echt af te vragen wat je max zal zijn:)

Ok dat was misschien iets wat overdreven haha, maar het had in elk geval beter gemoeten.
Doe nu nog alles zonder straps/riem/magnesium en doe alles nog met pronated grip.

Hoe deed jij dat eigenlijk de eerste keer dat je een riem gebruikte ?
Heb je voor gewenning eerst met lagere gewichten gewerkt of ben je meteen met bijvoorbeeld 1RM pogingen vanaf een bepaald gewicht begonnen.
Bij de deadlift geloof ik het wel, maar zit er aan te denken om misschien vrijdag bij het squatten m'n riem te gebruiken (100 kg) maar ben bang dat er iets fout gaat als ik bijvoorbeeld bij de rep-out m'n riem om doe.

Ik vind het toch niet verkeerd: 5x145 en de rest ziet er netjes uit. Zo benader ik je training>keep it positive.:);)

Ach het liep gewoon niet zoals ik verwachte en dit is de laatste cycle van dit schema dus wou nog ff knallen dus vandaar mijn reactie.
Vanavond de laatste rep-out van de bench press (80 kg) maar es kijken of ik die redelijk overleef zonder interventie :D
 
bench press

5x35
5x42,5
3x50
5x62,5
3x70
7x80 PR :)

incline db press

8x28
5x32
6x28

preacher curls (gewichten zonder stang)

8x20
8x30
6x35

cable fly's (verschillende standen)

10x27
10x27
10x27

decline bench press (smith)

10x80
10x80
8x80

incline db curls

8x14
8x14
8x14

hammer curls

8x16
8x16

note

Had niet verwacht zoveel reps te maken op de rep-out, maar kennelijk had ik gisteren een goede dag :)
De incline db press liep daarna niet echt zoals ik wou, maar dat maakte me niet zoveel meer uit na de bench press :p
Bij de hammer curls was het al weer sluitingstijd, maar biceps deden ook behoorlijk branden dus dat vond ik niet zo erg. :D

gewicht

98,4 kg (+0,4 kg)
 
Lekkere PR man :thumbs:
 
stevig weer ! en extra gewicht op de schaal :D
 
Lekkere PR man :thumbs:

Thanx mate :)

stevig weer ! en extra gewicht op de schaal :D

Hehe gewicht is weer in beweging, begin van de week was ik nog 99,3 kg maar dat zakt elke keer naar mate de week vordert :(
Ik ga begin volgende week maar eens een afspraak maken voor een weging/BF meting zodat ik weet wat de schade is :p
De meting wordt gedaan met een electronische apparaat dus niet 100% accuraat maar i.e.g. wel een indicatie.
 
nice pr man, het is al nice dat je (nauwelijks) geen smith bp doet meer!
 
mooi man die pr lekker bezig
 
mooie gewichten (je mag zelf kiezen:))
 
Lekker PR op je bench. Goede workout.:)
 
nice pr man, het is al nice dat je (nauwelijks) geen smith bp doet meer!

mooi man die pr lekker bezig

mooie gewichten (je mag zelf kiezen:))

Lekker PR op je bench. Goede workout.:)

Iedereen bedankt, was erg blij met de aantal reps van deze PR, maar ik ben nog blijer met de volgende VPR/PR :)

squat

5x42,5
5x52,5
3x62,5
5x77,5
3x87,5
6x100 VPR
3x105 PR

db lunges (per been)

8x18
8x18
8x18

lying hamstring curls

10x40
10x40
10x40

leg extensions

10x80
10x90
8x100

standing calf raises (smith)

15x90
15x90
15x90

note

Ik was al erg blij met de rep-out van de 100 kg, maar omdat deze voor mijn gevoel minder zwaar voelde als de vorige keer (26 sept. 2011) wou ik toch ook op de SQ nog een PR pakken.
Volgende week deloaden en de in de laatste week van m'n bulk zoals afgesproken een 1RM poging op de DL :D
 
nice rep-out goed bezig geweest
 
nice rep-out goed bezig geweest

Thanx man, eindelijk ook weer een volledige benentraining i.p.v de afgelopen zaterdag benentrainingen. :)

Gistermiddag nog ff 5K wezen hardlopen, zover dat kon met tegen/zijwind op de dijk :D

Vanavond als het goed is een fullbody draaien en dat woensdag en vrijdag nog een keer, maar dan wel met wat hogere volumes en lagere intensiteit.
 
hoppa, weer een PR op deze pagina :thumbs:
 
mooi hoor die pr allemaal.
enne je calf raise gaat de goede kant op, toppie:):)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven