AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zou geen 2 high dagen achter elkaar doen bro.

Was ook niet de bedoeling, het was meer om aan te geven hoeveel ik van elke soort dagen ga draaien.
De verdeling komt later deze week en dan gooi ik alles in het weekend online.


Gisteren de 5K in drieen moeten rennen i.v.m. kuiten die nog steeds naar de kloten zijn (manke nelis syndroom) :o, dus van de week gewoon nog 3x fullbody met zo weinig mogelijk belasting aan de kuiten.

Ik zie trouwens dat ik een valse start krijg i.v.m. pasen, want sportschool is natuurlijk de 2e paasdag dicht :( dus dat wordt in de tweede week aanpassingen maken met voeding/trainen. (regeren is vooruit zien) :D
 
incline db press

15x18
12x22
10x26
7x30

plate front raises

15x10
12x10
10x10

leg extensions

15x75
12x75
10x75

seated cable rows

15x50
12x50
10x50

dips

12xBW
10xBW
7xBW

plate curls

15x10
12x10
10x10

note

Lekker veel volume gedaan vandaag, met 60/90 sec. rust er tussen.
 
nou, dat zal wel lekker verzuurd hebben :D
 
Lekker man enorm veel volume ook
 
Leuke en pittige training. En platecurls altijd goed.:)
 
pittige workout man!flink volume
 
Lekker man enorm veel volume ook

Thnx bro, is ter voorbereiding op m'n nieuwe schema om te wennen aan meer volume.

Leuke en pittige training. En platecurls altijd goed.:)

Thanx dumba, ik wilde eigenlijk curlen met 14 kg, maar die waren bezet dus toen kwam ik op het idee om het met 10 kg plates te proberen.
Extraatje was dat ik extra moest werken op de grip :)

pittige workout man!flink volume

Yes, thanx man :)
 
Gisteren nog een fullbody gedaan, om bij sommige oefeningen te kijken hoeveel kg ik ongeveer kan pakken op 15 reps.

Ik vroeg gisteravond of er nog iemand was die m'n VP kan meten, maar die was er niet :(
Blijkt dat iedereen zich moet inschrijven voor het opmeten van je VP en dat morgen alles al vol zit :o (echt iets voor mij)
Heb nog een kleine kans dat ik geholpen wordt al iemand niet komt opdagen, maar dan moet ik van 19:00 - 20:30 blijven rondhangen.

gewicht

99,5 kg (+0.5kg) :)
 
Ben net terug van het instituut dat claimt dat ze de beste zijn wat de regio te bieden heeft. :rolleyes:

De vrouw van gisteren had nog aangegeven als tip dat ik eventeel om 18:45 het zou kunnen proberen voordat de instructeurs begonnen (de vetmeting), maar vandaag stond er weer een ander en die gaf aan dat dit niet mogelijk was en dat ik ook niet hoefde te wachten want ze doen geen vetmetingen na dat je getraind hebt.

Ok dacht ik bij mezelf dat kan, maar dan wil ik nu wel graag reserveren.
Dus ik vol goede naar de computer waar je dit kunt doen, kom ik er achter dat die het niet doet.
Om een lang verhaal niet nog langer te maken dan deze al is het komt er op neer dat ik 20 april pas geholpen kan worden voor een lullige vetmeting (weegschaal) en niet eerder. :mad:
 
Kan je net zo goed niet meten als het weegschaal is... :)
 
Kan je net zo goed niet meten als het weegschaal is... :)

Dit is een aparte met een extra hendeltje, waardoor het nauwkeuriger is als de vetmeting op een huis/tuin/keuken weegschaal en ze hebben er ook nog een progamma naast waar je kunt zien hoeveel spiermassa/vocht/vet je ongeveer verspreidt heb zitten over je lichaam.
Plus dat ze je gegevens opslaan en je na meerdere metingen een mooie diagram krijgt van je vorderingen. :cool:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven