XXL Nutrition

vp 19??

Bezoekers in dit topic

Arslan67

Cool Novice
Lid geworden
14 jan 2012
Berichten
58
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
82kg
Vandaag heb ik me voor het eerst laten meten, bij mij in de sportschool. Hij meette met zo een tangetje.. eerst me biceps, triceps daarna schouderblad en zijkant van me buik... en toen hoorde ik dat ik op de 19 procent zit.. maar ik vind het wel raar, want als ik me buik aanspan dan zie je gewoon me buikspieren(4 blokjes).Het is toch zo dat je buikspieren niet kunt zien als je boven de 12 provent zit.. En een maandje geleden meette ik me vp op school daar heb je een weegschaal die dan je vp meet. en daar uit kwam 14 procent... en met mij waren er nog 2 jongens. de een die traint al een jaar die heeft aardig wat spieren gekweekt zijn vp is 25. en er was nog een jongen hij woog 2 maanden geleden 110kg en nu weegt hij 92 dat is ongeveer 8kg meer dan die andere gozer, die dikke jongen had 26 procent(hij heeft nooit krachttraining gedaan).
Mijn vraag is dus.... hoe kan dit allemaal, en klopt deze meting wel. kan iemand me mischien beter uitleggen, hoe ik me vp het beste kan meten.
 
Met een tangetje is nagenoeg het best...
z'n weegschaal slaat als een tang op meh........
 
en als je je buik niet aanspant en gewoon staat? Hoeveel cm is de omtrek van je buik bij de navel?
 
Post maar een foto, niets aanspannen.
 
dan kom je op 13,3%, dicht bij de 14 die de weegschaal aal had. Lijkt me dat er iets niet klopt met de tangetjes [Link niet meer beschikbaar]
 
Dat BMI bullshit slaat dus nergens op. Dat is hooguit een richtlijn en dan vooral voor mensen die niet trainen. Zo´n tangetje is het meest accuraat wat. Maar post anders maar een foto. Zijn een paar mensen hier die goed kunnen inschatten wat je VP is.
 
Back
Naar boven