XXL Nutrition

Vraag aan Jarno en de andere!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Viel me ook op dat bij de sterkste man van Nederland Jarno wel echt ver boven iedereen uit stak en eigenlijk heel gemakkelijk won, zal nog wel ff duren voordat dat geevenaard wordt...

kijk hier dan even zo super is Jarno HAMS!!!buiten Nederland

Andrus Murumets Wins Oulu Grand Prix by Randall J. Strossen, Ph.D. | ©2007 IronMind


Andrus Murumets continues to turn in impressive performances on the professional strongman circuit and this weekend he won the Oulu Grand Prix in Finland, underlining his stature as a contender for one of the top positions at the upcoming IFSA World Championships.


Andrus Murumets on the Hercules Hold at the Oulu Grand Prix. Murumets, a former world record holder on the Rolling Thunder, is having a huge year in strongman and is seen as a favorite at the upcoming IFSA world championships. Photo courtesy of Ilkka Kinnunen.

“This competition was the main event of the Oulu City Festival,” promoter Ilkka Kinnunen had explained to IronMind and, “the competition got excellent media coverage nationwide and especially in Oulu media. It will also be seen on National TV channel MTV3 22.9. and after that on Eurosport.”

Looking ahead, Kinnunen said, “The organizer, Fitness Media Ltd., has already started negotiations for next year’s competition and the plan is to make it even bigger than this year, with more athletes and lasting the full weekend [rather than one day].” Kinnenen said there are also plans to add a professional powerlifting event next year.

”Andrus Murumets, Jani Illikainen, Robert Schepanski, and Vidas Blekaitis showed that they are ready for the [IFSA] World´s, taking all top four places,” said Kinnunen. Kinnunen also praised “a new athlete from Czech Republic, Zdenek Sedmik, who is called “Giant,’” who totals 1040 kg in powerlifting, stands 196 cm tall and weighs 160 kg, Kinnunen said. “For sure we will hear [more] from him in a future . . . This was his first international competition.”

Here are the final places and points:

1. Andrus Murumets 47 points
2. Jani Illikainen 43.5
3. Robert Scepanski 35
4. Vida Blekaitis 33
5. Zednek Sedmik 30.5
6. Mareks Leistis 24.5
7. Juha-Matti Jarvi 24
8. Janro Hams 22.5!!!!!!!!!!!!!
9. Vladimir Rizov 10
 
okeej maar hij heeft ook andere wedstrijden gedraaid waar ie wel hoog eindigde!!:)
 
kijk hier dan even zo super is Jarno HAMS!!!buiten Nederland

Andrus Murumets Wins Oulu Grand Prix by Randall J. Strossen, Ph.D. | ©2007 IronMind


Andrus Murumets continues to turn in impressive performances on the professional strongman circuit and this weekend he won the Oulu Grand Prix in Finland, underlining his stature as a contender for one of the top positions at the upcoming IFSA World Championships.


Andrus Murumets on the Hercules Hold at the Oulu Grand Prix. Murumets, a former world record holder on the Rolling Thunder, is having a huge year in strongman and is seen as a favorite at the upcoming IFSA world championships. Photo courtesy of Ilkka Kinnunen.

“This competition was the main event of the Oulu City Festival,” promoter Ilkka Kinnunen had explained to IronMind and, “the competition got excellent media coverage nationwide and especially in Oulu media. It will also be seen on National TV channel MTV3 22.9. and after that on Eurosport.”

Looking ahead, Kinnunen said, “The organizer, Fitness Media Ltd., has already started negotiations for next year’s competition and the plan is to make it even bigger than this year, with more athletes and lasting the full weekend [rather than one day].” Kinnenen said there are also plans to add a professional powerlifting event next year.

”Andrus Murumets, Jani Illikainen, Robert Schepanski, and Vidas Blekaitis showed that they are ready for the [IFSA] World´s, taking all top four places,” said Kinnunen. Kinnunen also praised “a new athlete from Czech Republic, Zdenek Sedmik, who is called “Giant,’” who totals 1040 kg in powerlifting, stands 196 cm tall and weighs 160 kg, Kinnunen said. “For sure we will hear [more] from him in a future . . . This was his first international competition.”

Here are the final places and points:

1. Andrus Murumets 47 points
2. Jani Illikainen 43.5
3. Robert Scepanski 35
4. Vida Blekaitis 33
5. Zednek Sedmik 30.5
6. Mareks Leistis 24.5
7. Juha-Matti Jarvi 24
8. Janro Hams 22.5!!!!!!!!!!!!!
9. Vladimir Rizov 10


Zeg ff wie je bent en wat je hier nou precies meebedoelt.. Ik neem aan dat je een mede deelnemer bent aan je naam "collega" te zien?? Vind dit nou niet zon collegiale opmerking eigelijk...Zeker niet na de uitleg die Jarno gegeven heeft over zn schouder en knie.
 
Heeft collega zelf wel eens wat gepresteerd? je weet niet waarover je praat dit is een niveau wat jij waarschijnlijk nooit bereikt.hieraan meedoen is al een prestatie.dus RESPECT graag!!!!!!!!!!
 
net als wat senny zegt deze wedstrijd is van een heel ander niveau dan de wedstrijden in nederland
en volgens mij was jarno ook nog licht geblesseerd dus dit kun je niet vergelijken met de sterkste man van nederland
 
je kan nou eenmaal niet elke wedstrijd topfit zijn he

haha krijgen we hier nu ook weer een superdiscussie over :P
 
kijk hier dan even zo super is Jarno HAMS!!!buiten Nederland

Andrus Murumets Wins Oulu Grand Prix by Randall J. Strossen, Ph.D. | ©2007 IronMind


Andrus Murumets continues to turn in impressive performances on the professional strongman circuit and this weekend he won the Oulu Grand Prix in Finland, underlining his stature as a contender for one of the top positions at the upcoming IFSA World Championships.


Andrus Murumets on the Hercules Hold at the Oulu Grand Prix. Murumets, a former world record holder on the Rolling Thunder, is having a huge year in strongman and is seen as a favorite at the upcoming IFSA world championships. Photo courtesy of Ilkka Kinnunen.

“This competition was the main event of the Oulu City Festival,” promoter Ilkka Kinnunen had explained to IronMind and, “the competition got excellent media coverage nationwide and especially in Oulu media. It will also be seen on National TV channel MTV3 22.9. and after that on Eurosport.”

Looking ahead, Kinnunen said, “The organizer, Fitness Media Ltd., has already started negotiations for next year’s competition and the plan is to make it even bigger than this year, with more athletes and lasting the full weekend [rather than one day].” Kinnenen said there are also plans to add a professional powerlifting event next year.

”Andrus Murumets, Jani Illikainen, Robert Schepanski, and Vidas Blekaitis showed that they are ready for the [IFSA] World´s, taking all top four places,” said Kinnunen. Kinnunen also praised “a new athlete from Czech Republic, Zdenek Sedmik, who is called “Giant,’” who totals 1040 kg in powerlifting, stands 196 cm tall and weighs 160 kg, Kinnunen said. “For sure we will hear [more] from him in a future . . . This was his first international competition.”

Here are the final places and points:

1. Andrus Murumets 47 points
2. Jani Illikainen 43.5
3. Robert Scepanski 35
4. Vida Blekaitis 33
5. Zednek Sedmik 30.5
6. Mareks Leistis 24.5
7. Juha-Matti Jarvi 24
8. Janro Hams 22.5!!!!!!!!!!!!!
9. Vladimir Rizov 10

Zelfs als Jarno, om wat voor reden dan ook in het buitenland een stuk minder presteert doet dat er niet echt iets toe voor dit onderwerp, we hebben het volgens mij over het niveau hier in Nederland.
 
Zelfs Raymon Merckx had eens een Badday en laat dat nu toevallig in ons vriendelijke drentse dorpje Hollandscheveld zijn waar onze vriendelijke vrienden wonen.
hij werd ook 7e, jammer dan next time better, maakt dat niemand in een keer so bad.
Hij maakte het wel weer goed met het 2-voudig achtermekaar behalen van zijn nationale titel vrachtwagen trekken.
dat we ze moeten afschilderen als niet internationaal waardig iedereen heeft wel eens wat.
Jantje,pietje,klaasje,Jarno,Senny,Raymon,Jp,Fouad,en sommige hebben zelfs last van mij hahahahahahaaaaaa....ach ja dat moeten ze maar te koop meenemen,iedereen heeft wel eens een chips dag.
groetjes roy
 
Zeg ff wie je bent en wat je hier nou precies meebedoelt.. Ik neem aan dat je een mede deelnemer bent aan je naam "collega" te zien?? Vind dit nou niet zon collegiale opmerking eigelijk...Zeker niet na de uitleg die Jarno gegeven heeft over zn schouder en knie.

wat zijn jullie schijheilig allemaal!!!
Terwijl iedereen loopt te klagen dat alle wedstrijden in Nederland op Jarno worden afgestemd en dat hij in het buitenland niet presteert.
En nou laat ik een uitslag zien en dat is iedereen een beetje op zijn tenen getrapt
Terwijl jij Senny dit altijd met Hans het hardste roept.
dat alles op Jarno en Berend werd afgestemd,maar doen jullie maar lekker schijnheilig!!!

DE GROETEN!!!!!
 
Ik doe om bepaalde redenen niet mee aan de sterkste man van nederland,en heb altijd nog de daad bij het woord gevoegd !
Internationaal heb ik ook een aantal wedstrijden gedaan en ik kan je vertellen dat dat echt heel moeilijk is tussen die grote namen.
dus vandaar heb ik respect voor alle nederlandse deelname in het buitenland.
Maar als je hierover echt wilt discusseren waarom maak je je dan niet bekend!!
 
wat zijn jullie schijheilig allemaal!!!
Terwijl iedereen loopt te klagen dat alle wedstrijden in Nederland op Jarno worden afgestemd en dat hij in het buitenland niet presteert.
En nou laat ik een uitslag zien en dat is iedereen een beetje op zijn tenen getrapt
Terwijl jij Senny dit altijd met Hans het hardste roept.
dat alles op Jarno en Berend werd afgestemd,maar doen jullie maar lekker schijnheilig!!!

DE GROETEN!!!!!


Niemand is op zn tenen getrapt behalve jij volgens mij. Een publiek forum is niet de juiste plek om iemand aan te gaan vallen op een manier zoals jij dat doet.

Als je een probleem hebt zeg dan wat dat probleem is en zeg ook even wie je bent. Door te zeggen wie je bent geeft de discussie een heel andere dimensie. Zo in de anonimiteit mensen van van alles beschuldigen is wel lekker makkelijk natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Grote sterke mannen, gedragen zich soms als kleine kinderen:D
Ja geld ook voor mij;)

Alle onderdelen die er zo'n beetje bestaan zijn bij iedereen wel bekend. En iedereen heeft plussen en minnen en daar kun je dan gewoon op trainen.

Hoop dat ik zelf ooit nog een keer aan een wedstrijd mee kan doen.
Gewoon de kick om competitie te leveren met onderdelen is voor mij genoeg.
 
Mannen,
Echte Collega's.

Dank voor jullie steun:D

De beste stuurlui staan altijd aan wal.....

En volgens mij heb ik nu toch na de laatste overwinning van het NK toch wel bewezen dat ik de sterkste ben.
Er zaten zelfs 2 onderdelen in die mij helemaal niet zo liggen.
En toch heb ik die ook kunnen winnen. (goocheltruuk??)
Er zijn een aantal atleten voor het NK bij mij geweest om de onderdelen te trainen
En weten dus ook hoe lang ik op bv het onderdeel de Hercules Hold heb kunnen trainen.
Want deze is 4 weken voor het NK pas in elkaar gezet. Toen wisten we ook pas dat deze in de wedstrijd zat.

Maar goed jij zogenaamde "collega" weet het vast en zeker weer beter.

En jij krijgt zeker niet de groeten...
 
Uit zeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat Zydrunas Savickas bezig is om de Nederlandse nationaliteit te bemachtigen en dan zou hij volgend jaar al mee doen aan de Sterkste Man v. Nederland.
 
Idd niet collegiaal collega om incognito zo over de prestaties van anderen te praten.
Op de eerste plaats praat je bij die wedstrijd over een zeer sterk deelnemersveld, waarbij vele atleten zich van staatswege ondersteund mogen zien in de sport, terwijl je het hier in Nederland maar allemaal zelf moet zien te regelen, want hier ben je alleen belangrijk in de sport als je tegen een bal kunt trappen.

Daarbij had Jarno idd niet zo'n beste dag op die wedstrijd en was niet op topvorm.
En hebben we dat allemaal wel niet eens?
Je kunt er ook andere uitslagen bij halen, het WK voor teams in Hongarije vorig jaar bv.
Daar wonnen zij wel mooi.

Wedstrijden afstemmen is ook zo'n kreet.
Dat vind ik eigenlijk maar voor een onderdeel opgaan, en dat was met de stones bij de sterkste man van Nederland, en hierbij werd in het algemeen aan de kleinere deelnemers voorbij gegaan.
Want hoe moet iemand van 176cm een stone op een pilaar van 185cm krijgen zodanig dat ie ook nog in het rondje ligt?
Maar alle andere dingen kun je op trainen.
Weeg je te weinig om de truckpull te winnen, zorg dat je zwaarder wordt, enz.
Dus in het algemeen kun je zeggen dat de minder presterende atleet zijn kunnen op de wedstrijden moet afstemmen, de onderdelen zijn immers van te voren bekend.

Tenslotte, iedereen weet inmiddels wel welke strongman atleten achter welke nick schuilgaan, omdat de meesten, ook de bekende atleten, zichzelf bekend hebben gemaakt door hun naam of hun wedstrijdresultaten bekend te maken.
Dus collega, maak jezelf ook bekend!
 
Wat er tussen Berend en Hans is gebeurt is verleden tijd ,ik heb een goede verstandhouding met Jarno en hij heeft door de jaren bewezen dat wat voor onderdelen er ook in de wedstrijd zitten hij wint.
Ik sla Jarno zelf hoger aan dan mijn eigen persoon en mijn dochter van 5 is het met mij eens dat hij sterker is dan papa.
Dus zit niet te stichelen over wat ik niet of wel geroepen heb jarno is gewoon de sterkste van nederland waarvan akte!
Als ik zo op[ de situatie tegen was bij de sterkste man van nederland zoals het de laatste jaren gaat was ik echt niet met rene keimpenaar en evert kreuze misschien volgend jaar jeroen kamman(voorronde)en algert rijkeboer op komen draven ,om zelf mee te doen is misschien nog niet verstandig.
Gr senny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven