MuscleMeat

Vraag aan Jarno en de andere!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken Jarno persoonlijk niet, maar het feit dat hij op een forum zelfs in het openbaar zegt dat mensen altijd welkom zijn als ze mee willen trainen (welliswaar van enig niveau), spreekt denk ik voor zich.

En dat is nu precies hetgeen wat in de sport zo leuk is, mensen helpen elkaar, op een training (wedstrijden trouwens ook) zie je mensen van beginnend niveau en gevorderd niveau info uitwisselen en probeert men elkaar verder te helpen, precies zoals het hoort.

De opmerkingen van collega staan hier lijnrecht tegenover, dus 'collega' ???
 
hier zat ik inderdaad voor mijn biceps blessure dicht bij in de buurt.
Tariqaziz ik hoop hiermee je vraag beantwoord te hebben,ik loop er liever niet mee te koop wat mijn precieze prestaties zijn want dit legt voor mij persoonlijk altijd te veel druk op de schouders.
 
Laatst bewerkt:
hier zat ik inderdaad voor mijn biceps blessure dicht bij in de buurt.
Tariqaziz ik hoop hiermee je vraag beantwoort te hebben,ik loop er liever niet mee te koop wat mijn precieze prestaties zijn want dit legt voor mij persoonlijk altijd te veel druk op de schouders.

vraagje senny,
ben je al weer genezen van je biceps blessure,als ik goed geinformeerd ben waren ze afgescheurt?!en zien we je weer terug bij wedstrijden (als atleet)
 
Dat is ook wat ik in de korte tijd dat ik nu bezig ben in het strongmangebeuren gemerkt heb.
Namelijk dat de atleten mekaar respecteren, op wat voor een niveau je ook meedoet.
En wat er ook voorgevallen is in het verleden.

Alleen degenen die anderen openlijk aanvallen en dit zelfs doen zonder zichzelf bekend te maken, en diegenen die maar altijd vanalles over zichzelf roepen zonder dit waar te kunnen maken kunnen in mijn (en vele) ogen geen respect verdienen.

Degenen die er hard voor werken en zich vol geven, maar desondanks ergens onderaan in de uitslag van een wedstrijd eindigen verdienen dat respect wel, ze hebben er op dat moment alles voor gedaan om op die plek te komen.
 
Grote sterke mannen, gedragen zich soms als kleine kinderen:D
Ja geld ook voor mij;)

Alle onderdelen die er zo'n beetje bestaan zijn bij iedereen wel bekend. En iedereen heeft plussen en minnen en daar kun je dan gewoon op trainen.

Hoop dat ik zelf ooit nog een keer aan een wedstrijd mee kan doen.
Gewoon de kick om competitie te leveren met onderdelen is voor mij genoeg.

Wat let je, gewoon inschrijven en meedoen, alleen dan leer je je zwakke punten in een wedstrijd kennen en kun je daaraan gaan werken.
Kracht heb je tenslotte genoeg (dat doen je foto's tenminste vermoeden :D), hoe het met uithoudingvermogen en techniek zit is natuurlijk een andere vraag.
 
Wat let je, gewoon inschrijven en meedoen, alleen dan leer je je zwakke punten in een wedstrijd kennen en kun je daaraan gaan werken.
Kracht heb je tenslotte genoeg (dat doen je foto's tenminste vermoeden :D), hoe het met uithoudingvermogen en techniek zit is natuurlijk een andere vraag.

Ik heb de laatste 2 jaar te veel blessures gehad. Ik ben daar nu bijna vanaf. Dan wil ik het wel weer een keer proberen.
Ik heb toen een keer mee getraind met Sulaiman in Almere. Was gaaf alleen erg ver en ik raakte net erna geblesseerd.

Kracht zit idd wel goed;)
Conditie ook wel oke:)
Alleen mijn lichaam werkt veel tegen momenteel;)

Maar ik ga vanaf volgende week wat meer aangepast trainen om weer wat kracht te gainen.
 
Veel sucses!
Waar zou je in de omgeving van Nijmegen onderdelen kunnen trainen?
 
kijk hier dan even zo super is Jarno HAMS!!!buiten Nederland

Andrus Murumets Wins Oulu Grand Prix by Randall J. Strossen, Ph.D. | ©2007 IronMind


Andrus Murumets continues to turn in impressive performances on the professional strongman circuit and this weekend he won the Oulu Grand Prix in Finland, underlining his stature as a contender for one of the top positions at the upcoming IFSA World Championships.


Andrus Murumets on the Hercules Hold at the Oulu Grand Prix. Murumets, a former world record holder on the Rolling Thunder, is having a huge year in strongman and is seen as a favorite at the upcoming IFSA world championships. Photo courtesy of Ilkka Kinnunen.

“This competition was the main event of the Oulu City Festival,” promoter Ilkka Kinnunen had explained to IronMind and, “the competition got excellent media coverage nationwide and especially in Oulu media. It will also be seen on National TV channel MTV3 22.9. and after that on Eurosport.”

Looking ahead, Kinnunen said, “The organizer, Fitness Media Ltd., has already started negotiations for next year’s competition and the plan is to make it even bigger than this year, with more athletes and lasting the full weekend [rather than one day].” Kinnenen said there are also plans to add a professional powerlifting event next year.

”Andrus Murumets, Jani Illikainen, Robert Schepanski, and Vidas Blekaitis showed that they are ready for the [IFSA] World´s, taking all top four places,” said Kinnunen. Kinnunen also praised “a new athlete from Czech Republic, Zdenek Sedmik, who is called “Giant,’” who totals 1040 kg in powerlifting, stands 196 cm tall and weighs 160 kg, Kinnunen said. “For sure we will hear [more] from him in a future . . . This was his first international competition.”

Here are the final places and points:

1. Andrus Murumets 47 points
2. Jani Illikainen 43.5
3. Robert Scepanski 35
4. Vida Blekaitis 33
5. Zednek Sedmik 30.5
6. Mareks Leistis 24.5
7. Juha-Matti Jarvi 24
8. Janro Hams 22.5!!!!!!!!!!!!!
9. Vladimir Rizov 10




BLABLABLABLA
Hier moet je geeneens op ingaan hoop bullshit
Dat krijg met je computers zielige mensen die zich erachter verschuilen en dan wel dingen durfen te roepen!!!!!!!!!!
 
iedereen kan zich groot voordoen op t internet maar waarom wil collega t dan niet int echt?
maak jezelf bekend collega zodat we toch kunnen indiceren wat voor redenen je hebt om de sterkste man van NL af te kraken!:)
 
ach laat ook maar.
Beetje opvliegerig allemaal waar zou dat nou door komen!!!
Als jullie natuurlijk sterk waren ok ,maar ja je moet wat
 
maak je niet zo dik collega!

neem een broodje pindakaas ;)
 
wat zijn jullie schijheilig allemaal!!!
Terwijl iedereen loopt te klagen dat alle wedstrijden in Nederland op Jarno worden afgestemd en dat hij in het buitenland niet presteert.
En nou laat ik een uitslag zien en dat is iedereen een beetje op zijn tenen getrapt
Terwijl jij Senny dit altijd met Hans het hardste roept.
dat alles op Jarno en Berend werd afgestemd,maar doen jullie maar lekker schijnheilig!!!

DE GROETEN!!!!!

nou nou iedereen is wel een brede noemer :)
 
Kereltje toch....... Al die frustraties toch, misschien moet je gaan trainen misschien dat dat helpt?
 
ach laat ook maar.
Beetje opvliegerig allemaal waar zou dat nou door komen!!!
Als jullie natuurlijk sterk waren ok ,maar ja je moet wat

ik ben natuurlijk sterk?:).. zit misschien nog lang nie op de top van NL maar weet zeker dat daar ook genoeg natuurlijken zijn?:)
en wie ben jij om daar over te oordelen 'collega' ?
maak je zelf gewoon bekend of ben je bang dat we JOU afkraken?:)
nee dr zijn nog wel goede mensen hier op t forum..
dus voor jou de keus
maak je zelf bekend of word afgezeken:P
 
jij natuurlijk???

je gaat me toch niet vertellen dat je met dat hoofd geboren bent he!

hahahahaha :roflol:
 
okeej das wat anders:P:P chernobyl had me daarom ook verbannen:P:P
ik was de ramp haha;)
 
jongens jongens .... we zijn er nu allemaal wel over eens dat collega een zielig impotent mannetje is met dagdromen over de sterkste man sport hij is echter fysiek gezien niet toe in staat om ook maar in de buurt te komen van wat je een sterkste man mag noemen
dit is allemaal heel vervelend voor hem en deze frustraties moet hij kwijt kunnen
hiervoor zijn de zogenaamde publieke forums en helaas op dit moment bevinden wij ons op zo`n publiek forum en daardoor krijgen wij te maken met de frustraties van collega

het topic dat zo mooi en veelbelovend begon is echter uitgelopen tot een poel van verderf,frustraties en irritaties en daarom vraag ik de hiervoor benoemde moderator of hij er een slot op wil gooien want ik denk dat alles wel gezegd is :)

groeten jackalxl :D
 
hahahahahahahahaha malle nielsie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven