Fitness Seller

Vraag betreft carbs/vet (weightgainer)

Bezoekers in dit topic

Legiyo

Cool Novice
Lid geworden
13 feb 2016
Berichten
165
Waardering
14
Lengte
1m83
Massa
62kg
Vetpercentage
10%
Goedenavond dbb , sinds een paar dagen maak ik een weightgainer shake in de combinatie van eiwit,vet,carbs omdat ik anders gewoon simpel weg niet aan m'n kcal kom in m'n bulk, maaar zo nu en dan lees ik dat carbs/vet niet echt de beste combinatie is. Is dit echt zo ? Of maakt het niet zoveel uit? En de melk/fruit combinatie? En heeft iemand een leuk recept voor een weightgainer? Liefst rond de 600 kcal.
 
maakt niet uit. ik doe zelf water met whey en havermout en een scheut olijfolie. hoeveelheden aanpassen aan kcal
 
avocado+melk+whey+havermout > in de blender, beetje kaneel erbij = <3
havermout met olie, whey en water is ook prima maar minder lekker ;)
 
avocado+melk+whey+havermout > in de blender, beetje kaneel erbij = <3
havermout met olie, whey en water is ook prima maar minder lekker ;)
het is idd niet heel erg lekker, maar gebruikt het als 2e ontbijt meestal in de auto. sta om 5 uur op dus weinig zin om te blenderen en een halve liter melk id ochtend trekt mn maag niet haha
 
250 ml melk - 20 gram kokos(diepvries) - 70 gram havermout - 25 gram whey - 10 gram pure chocolade
 
het is idd niet heel erg lekker, maar gebruikt het als 2e ontbijt meestal in de auto. sta om 5 uur op dus weinig zin om te blenderen en een halve liter melk id ochtend trekt mn maag niet haha
Groot gelijk hoor, ik doe hetzelfde als ik geen zin/tijd heb om een fatsoenlijke lunch te koken
 
250 ml yoghurt (80 kcal) + 1 banaan (100 kcal) + 50 gram oats (175 kcal) + 1 schep whey (110 kcal) + 20 gram zonnebloempitten (120 kcal) + 10 gram cacao (35 kcal) + tl kaneel (10 kcal)
630 kcal en nog lekker ook!
 
250 ml yoghurt (80 kcal) + 1 banaan (100 kcal) + 50 gram oats (175 kcal) + 1 schep whey (110 kcal) + 20 gram zonnebloempitten (120 kcal) + 10 gram cacao (35 kcal) + tl kaneel (10 kcal)
630 kcal en nog lekker ook!
Maar dit is toch niet echt handig in een bulk? Yoghurt is machtiger dan water of melk, en die zonnebloem pitten slik je die zo weg? Als ik shake neem wil ik hem zo achterover kunnen gieten :p
 
Maar dit is toch niet echt handig in een bulk? Yoghurt is machtiger dan water of melk, en die zonnebloem pitten slik je die zo weg? Als ik shake neem wil ik hem zo achterover kunnen gieten :p
Ik vind het juist helemaal niet zo erg vullen. Verteerd best snel.
Ik heb liever wat te kauwen. Bij kauwen komen ook speekselenzymen vrij wat vertering beter maakt.

Maar het is voor iedereen anders ;)
 
maakt niet uit. ik doe zelf water met whey en havermout en een scheut olijfolie. hoeveelheden aanpassen aan kcal

Persoonlijk mijn favoriet.

Erg makkelijk en snel. Alleen is het niet te zuipen, maar ja gewoon door blijven slikken. :D
 
Back
Naar boven