MuscleMeat

Vraag betreft cruise of overgaan op cut kuur wat is wijsheid? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
24 mrt 2021
Berichten
15
Waardering
2
Lengte
1m96
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Beste forumleden,

Ik kom net uit een Bulk kuur van 12 weken test e 500mg tren e 400mg nou wil ik deze zomer eigenlijk een cut kuur doen is het wijsheid om nu voor 4/6 weken te gaan brigde en dan de cut kuur te starten of kan ik beter doorgaan met de cut kuur wat test e 250mg tren e 200mg mast e 200 mg zal zijn.

Heeft de brigde enige zin voor zn korte duur en reageert het lichaam beter na een bridge of zijn de voordelen minimaal?

Alvast bedankt voor het meedenken!! :)
 
Het is wel slim om een aantal weken je gewonnen massa vast proberen te houden alvorens je gaat cutten.
Zoveel weken aan de tren is trouwens ook niet heel lekker voor je lijf.
 
Ik heb de eerste 6 weken primo gebruikt en ben geswitcht naar tren omdat ik stagneerde.
12 weken tren is inderdaad niet heel fijn :)
 
Zou 6 weken cruisen idd en dan je cut blast starten
 
Klopt zeker! Voeding aanpassen naar mate je blijft hangen.
Merk zelf dat na 5/6 weken compound wisselen ook een positieve invloed heeft op de nog te winnen massa :)
En omdat primobolan vrij mild is denk ik dat ook met kcals uppen de nog te winnen massa niet op weegt tegen wisselen van compound.
 
Alles afhankelijk van je bloedwaardes, ik zou sws voor een cruise gaan en na 6-8 weken bloedprikken als dat oke is zou je een cut blast in kunnen gaan zetten.
 
Sowieso eerst 6-8 weken cruisen inderdaad en je gewicht behouden.
 
Sowieso eerst 6-8 weken cruisen inderdaad en je gewicht behouden.
Zal er verschil zijn op reageren op cut kuur als ik mijn cruise (korte bridge) op 250mg houd in plaats van 125mg? omdat test in de cut kuur ook op 250mg zal lopen.
 
Gewoon terug gaan naar 125.... zijn maar 6 weken
 
Wat is er zo erg aan wat langer aan de Tren? Ik heb nergens last van.
 
Wat is er zo erg aan wat langer aan de Tren? Ik heb nergens last van.
Ik denk niet dat we je hoeven te vertellen dat het algemeen bekend is dat tren heel zwaar is voor je lichaam, dan praat ik nog niet over de psychische effecten die het voor sommige mensen kan hebben. Je bloedwaarden gaan er op achteruit. Cholesterol, hematocriet, hemoglobine etc, zelf al supplementeer je met beschermende middelen dan is het toch verstanding om een break te nemen.

Wat de rest hier ook zegt is een wijze manier om je massa te behouden, cruise een aantal weken, probeer je gewicht en kracht tijdens de cruise te behouden des te beter je resultaat dalijk tijdens je blast ;)
 
Wat is er zo erg aan wat langer aan de Tren? Ik heb nergens last van.
Het feit dat je nergens last van hebt, wilt dat niet zeggen dat er niets aan de hand is. Tren is niet bepaald bevorderlijk voor je bloeddruk en lipiden. Beiden zijn stille killers. Ook hebben studies aangetoond dat het letterlijk je hersencellen opvreet. Weliswaar getest op ratten, maar toch zorgelijk als je het leest.

En daarbij is tren ook bepaald niet goed voor je mentale gesteldheid. Het feit dat jij daar niets van merkt wilt dat niet zeggen dat het ook voor de rest is.
 
Het feit dat je nergens last van hebt, wilt dat niet zeggen dat er niets aan de hand is. Tren is niet bepaald bevorderlijk voor je bloeddruk en lipiden. Beiden zijn stille killers. Ook hebben studies aangetoond dat het letterlijk je hersencellen opvreet. Weliswaar getest op ratten, maar toch zorgelijk als je het leest.

En daarbij is tren ook bepaald niet goed voor je mentale gesteldheid. Het feit dat jij daar niets van merkt wilt dat niet zeggen dat het ook voor de rest is.
100% mee eens!
 
Het is wel slim om een aantal weken je gewonnen massa vast proberen te houden alvorens je gaat cutten.
Zoveel weken aan de tren is trouwens ook niet heel lekker voor je lijf.
Wat is trouwens die gedachtegang achter massa vasthouden na een blast? Stel je voor dat je meteen overgaat naar tren/mast etc, wat is dan precies de meerwaarde van die periode massa vasthouden? En hoe of wat bepaalt hoelang dit is?
 
Wat is trouwens die gedachtegang achter massa vasthouden na een blast? Stel je voor dat je meteen overgaat naar tren/mast etc, wat is dan precies de meerwaarde van die periode massa vasthouden? En hoe of wat bepaalt hoelang dit is?
Het komt over het algemeen vaker voor dat er na een bulkfase een cruise wordt ingelast alvorens erg gecut wordt / een wedstrijdprep ingegaan wordt. Maar ik heb ook weleens voorbij zien komen dat iemand direct door is gegaan, ik hoef denk ik niet uit te leggen welke van 2 een grotere aanslag op het lichaam heeft of je van de ene manier meer massa behoudt dan de andere durf ik je niet te zeggen.
 
Heb me denk best goed ingelezen en de meest spannende bijwerkingen gelezen over Tren maar ik heb daar zo goed als geen last van. Ben wel vrij relaxte gast. Alleen bloedwaardes weet je natuurlijk niet als je ze niet test. Heb 12 wk gecut op 200 test, 200 mast 400 tren, en daar achter aan blast (zit nu wk 6) met 750 test, 400 tren. Dat zouden jullie dus niet adviseren. Groei er wel goed op.
 
Het komt over het algemeen vaker voor dat er na een bulkfase een cruise wordt ingelast alvorens erg gecut wordt / een wedstrijdprep ingegaan wordt. Maar ik heb ook weleens voorbij zien komen dat iemand direct door is gegaan, ik hoef denk ik niet uit te leggen welke van 2 een grotere aanslag op het lichaam heeft of je van de ene manier meer massa behoudt dan de andere durf ik je niet te zeggen.
Als je langer doorblast is het inderdaad niet goed voor je lichaam, maar ik lees wel eens vaker hier dat je een bepaalde periode je massa moet vasthouden voordat je gaat cutten. Ben wel benieuwd waarom dit is. Moet je dan die massa eerst voor een periode vasthouden, voordat het definitief van jou wordt?

Heb me denk best goed ingelezen en de meest spannende bijwerkingen gelezen over Tren maar ik heb daar zo goed als geen last van. Ben wel vrij relaxte gast. Alleen bloedwaardes weet je natuurlijk niet als je ze niet test. Heb 12 wk gecut op 200 test, 200 mast 400 tren, en daar achter aan blast (zit nu wk 6) met 750 test, 400 tren. Dat zouden jullie dus niet adviseren. Groei er wel goed op.
Wellicht heb jij je ingelezen via Facebook, anders kwam je niet aan met deze onzin. Als je straks geen functionerende nieren of dichtgeslibde aderen hebt, dan piep je wel anders.
 
Fuck die shit gewoon grammen tren rammen zo wordt je nooit groot.
 
Back
Naar boven