MuscleMeat

Vraag betreft cruise of overgaan op cut kuur wat is wijsheid? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je langer doorblast is het inderdaad niet goed voor je lichaam, maar ik lees wel eens vaker hier dat je een bepaalde periode je massa moet vasthouden voordat je gaat cutten. Ben wel benieuwd waarom dit is. Moet je dan die massa eerst voor een periode vasthouden, voordat het definitief van jou wordt?
Zolang je doorblast valt dat wel mee en hoef je daar niet over in te zitten inderdaad.
Als je van je blast met surplus naar cruise gaat zou ik wel even op/net boven onderhoud blijven, je lichaam houdt zeker naar mate de tijd verstrekt makkelijker vast aan massa.
 
Cutten terwijl trt geen optie?
 
Stel...

Je bent een (bulk)kuur begonnen en die zou die 10-12 weken ( of langer ) duren maar na 7 a 8 weken heb je de massa die je wilde maar aangezien je ook vet/ vocht aanzet wat ieder van ons niet graag heeft, kan je toch over of verder met de middelen die je uiteindelijk het resultaat geven die je wil?

Of..
 
Stel...

Je bent een (bulk)kuur begonnen en die zou die 10-12 weken ( of langer ) duren maar na 7 a 8 weken heb je de massa die je wilde maar aangezien je ook vet/ vocht aanzet wat ieder van ons niet graag heeft, kan je toch over of verder met de middelen die je uiteindelijk het resultaat geven die je wil?

Of..

Wat jij wilt...
 
Nou...

Ieder gaat op zijn manier met een kuur beginnen om dan wel een resultaat te behalen die hij of zij voor ogen heeft maar tijdens de kuur is het resultaat sneller behaald mbt massa...dit kan omdat diegene zeer goed reageert op de middelen die worden gebruikt. Dit is zoals ieder van ons weet persoons gebonden met al dan niet de genetische geluk. Je hebt het of niet...😀

Dus...als jij nou na een periode in de kuur wel de massa heb gepakt die wilde of waar je tevreden mee bent...maar je weet of waarschijnlijk als jij doorgaat met dezelfde middelen op dezelfde manier dan ga je misschien nog meer massa pakken maar ook meer vocht/ vetmassa. Je zou kunnen stoppen met de kuur en naturen of cruisen. Of gaat verder en je past het middelen gebruik aan tot het gewenste resultaat is behaald.

Hoe doen de Pro's het?

Begrijp je wat ik bedoel...?
 
Je schetst een vreemd verhaal. Wie is er ooit tevreden met het behaalde resultaat? Dat kan nooit genoeg zijn dus niemand gaat zijn kuur eerder dan gepland afbreken met als reden dat er al voldoende massa is aangezet.

Exact. Ik probeer alleen maar dichterbij een beter fysiek te komen door te kuren. Wat mijn doelen zijn? Einddoelen heb ik denk ik niet, daar kom ik waarschijnlijk toch nooit bij in de buurt.
En verder komt het neer op voeding, wil jij na een x aantal weken je vetpercentage verlagen dan zal je minder moeten gaan eten of meer gaan bewegen.
 
Oke...

Maar ik denk dat wij het er over eens kunnen zijn dat je het beste haalt uit de periode dat je kuurt, maar het is idd een never ending proces...maar als jij Wovano een wedstrijd voor ogen hebt ga je neem ik aan in de voorbereiding wel voor een bepaalde look, dus...resultaat. En...ik neem aan dat jouw middelen gebruik daarop word aangepast. Toch?

Of...je nu wedstrijden doet of niet, we willen volgens mij uiteindelijk allemaal zo goed mogelijk voor de dag te komen.
 
Oke...

Maar ik denk dat wij het er over eens kunnen zijn dat je het beste haalt uit de periode dat je kuurt, maar het is idd een never ending proces...maar als jij Wovano een wedstrijd voor ogen hebt ga je neem ik aan in de voorbereiding wel voor een bepaalde look, dus...resultaat. En...ik neem aan dat jouw middelen gebruik daarop word aangepast. Toch?

Of...je nu wedstrijden doet of niet, we willen volgens mij uiteindelijk allemaal zo goed mogelijk voor de dag te komen.

Wat wil je nou weten, welke middelen er tijdens een prep of cut worden ingezet?
 
Ik heb wel een vraag wat verlies je na de kuur aan massa / vocht als je gaat cruisen op test 125/150 mg.

Verlies je veel van je gewicht? Of is dat afhankelijk van...
 
Ik heb wel een vraag wat verlies je na de kuur aan massa / vocht als je gaat cruisen op test 125/150 mg.

Verlies je veel van je gewicht? Of is dat afhankelijk van...
Hoeft niet en ligt ook aan je voeding, je verliest wel volheid.
 
Je schetst een vreemd verhaal. Wie is er ooit tevreden met het behaalde resultaat? Dat kan nooit genoeg zijn dus niemand gaat zijn kuur eerder dan gepland afbreken met als reden dat er al voldoende massa is aangezet.

TS denkt hier dus wel over. Niet iedereen wil het podium op, festival of strand is ook al heel wat.
Hij laat voor het gemak voeding buiten de vergelijking en denkt dat met de juiste middelen, dit ook bereikbaar is.
Maar... wat gebeurt er als hij zijn kuur afmaakt, maar 250kcal minder gaat eten ? Of 500kcal minder gaat eten.
Dan zal hij zijn massa toch behouden, en droger worden ?
Tussen de regels lezende lijkt dat meer zijn doelstelling te zijn.
 
Wat wil je nou weten, welke middelen er tijdens een prep of cut worden ingezet?
Volgens mij is dat idd de vraag, maar zo scherp pieken is ook maar een korte tijd houdbaar.
maar waar hebben we het over? pica’s willen we zien….
 
Om wat duidelijker te zijn, ik ben niet de jongste niet meer (42) en heb enigszins een kuur verleden...maar dat was lang geleden toen ik begin 20 was en dat stelde niet heel veel voor met voornamelijk orals en hier en daar een shot test/deca al reageerde ik daar toen ook goed op. Ik ben altijd iemand geweest die zich verdiept heeft in de middelen mbt AAS.

Ik ben vrijwel altijd al dan niet thuis blijven trainen..

De laatste jaren ga ik weer 4 / 5 keer week naar de sportschool en heb eind vorig jaar gekuurd met orals...
Ja, ik weet het jongens...maar het was mij goed bevallen en voelde mij ook goed tijdens het kuren.
Wat een verschil...dus het smaakte naar meer en ben dus begonnen met Sustanon/Deca/ Primo en wat betreft de doseringen die zijn laag.
En...ben zelf ook enigszins verrast van hoe het aanslaat, vandaar...en niet alleen ikzelf.

Ik ben niet een persoon die traint om een beetje degelijk op het strand te willen flaneren, nee...ik houd niet van het strand en het is ook niet zo dat ik perse indruk wil maken op anderen..

Ik doe het voor mijzelf.

Het is niet de bedoeling dat ik nog heel veel ga kuren maar "cruisen" op trt omdat ik merk dat ik mij veel beter voel mentaal/fysiek...

Ik weet het...ik ben niet de jongste al lijk en word ik vaak nog voor veel jonger aan gezien maar...hier in Nederland kijken ze nog niet naar trt / hrt dat is in de VS wel anders.

Kijk ns om je heen...maar goed, dat is een ander verhaal.

O...en wat betreft mijn voeding, dat zit wel goed. Ik weet waar ik mee bezig ben en ben mij er van bewust dat ik daarmee mijn fysiek bouw...met een klein beetje ondersteuning. 😉
 
Back
Naar boven