Fitness Seller

Vraag betreft zelfgemaakt weightgainer

Bezoekers in dit topic

Legiyo

Cool Novice
Lid geworden
13 feb 2016
Berichten
165
Waardering
14
Lengte
1m83
Massa
62kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag mensen , aangezien ik echt moet aankomen op zo'n 2800 kcal is het voor mij echt heel moeilijk om te eten vanwege bepaalde darmproblemen,het drinken gaat me ''makkelijker'' af.

Is een weightgainer shake van 1000 kcal teveel die ik verdeel over de dag ??

bijvoorbeeld een mix van fruit-yoghurt-pure chocolade-havermout-schep whey.

Alvast bedankt en een fijne zondag.
 
Wat voor darmproblemen heb je? Mogelijk zijn er mensen die je hier wat mee kunnen helpen qua voeding (ik zit zelf ook met darmproblemen.. )

Mijn ontbijt is al groter dan jouw weightgainer :D dat kan echt geen kwaad. Ook niet als je hem in ene opdrinkt.

Mogelijk kan je als makkelijke kcal nog noten/pinda's/zonnebloempitten oid toevoegen
 
Wat voor darmproblemen heb je? Mogelijk zijn er mensen die je hier wat mee kunnen helpen qua voeding (ik zit zelf ook met darmproblemen.. )

Mijn ontbijt is al groter dan jouw weightgainer :D dat kan echt geen kwaad. Ook niet als je hem in ene opdrinkt.

Mogelijk kan je als makkelijke kcal nog noten/pinda's/zonnebloempitten oid toevoegen
Hoi marina , ja de irritante maagbacterie h.pylori echt een drama Maarja eindelijk weet ik wat ik heb na een jaar.... ja ik bedoelde meer in de zin of zo n shake slecht voor je is in verhouding met vast voedsel?
 
Hoi marina , ja de irritante maagbacterie h.pylori echt een drama Maar ja eindelijk weet ik wat ik heb na een jaar.... ja ik bedoelde meer in de zin of zo n shake slecht voor je is in verhouding met vast voedsel?
Ben je ook met medicatie bezig tegen de bacterie? Ik ben er nog niet achter wat het bij mij is....
Maar wel goed dat je het nu weet. Op zich is een shake niet slecht. Het is wel zo dat kauwen zorgt voor vrijkomen van bepaalde speekselenzymen die de vertering helpen.
Dus ik zou het wel proberen te combineren. Maar als je 2800 kcal uit voeding moet halen dan is 1000 kcal in een shake in mijn ogen totaal niet slecht.

Je kan ook overwegen om dingen als spinazie/brocolli in je shake mee te blenden. Je proeft er niet eens veel van. Het ziet er alleen niet uit. :D
 
Verse slagroom, bijna 700Kcal voor 200ml. Snellere Kcals bestaan bijna niet en is een stuk goedkoper dan die smerige zakken weightgainers die helemaal vol suiker zitten. Verder zijn en trucjes als olijfolie door je shake gooien. En drink veel volle melk. Dit is wat ik deed om aan te komen met mijn mega slechte eetlust.
slagroom.png
 
400ml volle melk
100gr havermout
50gr whey
30gr pindakaas
10ml olijfolie
 
ik maak vaak deze

400ml volle melk
1eetlepel kwark / yoghurt (voor de smaak)
200 gram vanille/slagroom ijs
handje noten of zaden
100/150 gram havermout
eetlepel pindakaas
1 banaan

en smullen maar
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven