MuscleMeat

Vraag Bloedwaarden, hulp nodig alsjeblieft.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ectovic

Novice
Lid geworden
18 mrt 2018
Berichten
22
Waardering
2
Lengte
1m91
Vetpercentage
14%
Ik heb over 3 week een afspraak staan met een dokter van de anabolen poli in Haarlem .
Ik ben 9 maand geleden uit een 14 weken kuur gekomen en nog steeds erg veel klachten en lage waarden. (gigantisch laag libido en vermoeid)

Ik heb 2 keer bloed afgenomen dáárop ingespeeld met nieuwe pcts etc maar het blijft allemaal laag. Met name mijn libido is plat. Nou hoop ik dat ze mij daar verder kunnen informeren en ben ik benieuwd of jullie bekend zijn met die zo genoemde anabolen poli en of jullie je oordeel kunnen geven over mijn huidige bloedwaarden en een aantal vragen onder in het bericht. :)


verder waren de nakuren + kuur als volgt:

pct gestart 14 dagen na mijn laatste injectie

10 dagen 500 iu HCG na mijn laatste injectie
Nolvadex 40,40,20,20,20
Clomid 50,50,25,25,25
Aromasin 12,5 om de dag voor 4 week
Caber 0,25 / 0,5 elke 3e dag voor 4 weken

ik heb de volgende middelen gebruikt in mijn kuur:
test e 500 - 600 mg week 1 tot 14 (kickstart test p 1 ml om de dag)
npp 450-600 mg week 1 tot 13
mast e 600 mg week 8 tot 14
oxy 50 mg halverwege de kuur 3 tot 4 weken
tijdens het kuren heb ik 0,5 caber elke 3e dag genomen en 25 mg aromasin om de dag.


Laatste meting bloedwaarden: (dit was op 20-2-18

FSH 2,8 (2,0 - 11,0)
LH 4,2 (1,0 - 6,0)
prolatine 229,000 (86 - 324)
oestradiol 49 (geen normaal waarden vermeld, volgens mij 25 - 45??)
testosetron 10,6 (10,0 - 28,0)
SHBG 35,900 (18,3 - 54,1)

klachten zijn een vreselijk laag libido en vaak vermoeid. Dit speelt al een aantal maanden.
zouden mijn hormonale waarden nog in de herstel fase zitten of is dit blijvend voor de rest van mijn leven?
Ik hoor meerdere meningen van mensen uit mijn omgeving, waarvan ik denk dat ze verstand van zaken hebben. Helaas zijn het 3 verschillende meningen...
Vandaar dat ik aan de bel trek bij de anabolen poli voor een duidelijk antwoord .

mening 1:
Nou is mij verteld dat mijn oestradiol te hoog is en ik aromasin 12,5 om de dag moet nemen voor één maand.

mening 2:
de andere zegt juist dat het te laag is en tijd nodig heeft?!

mening 3:
"Hoe hij nu al verpest is, gaat geen enkele vorm van normale PCT of 'manier om het te boosten' hem nog redden daarin. Hij heeft door dom kuren simpelweg schade aangericht. De ENIGE manier om zichzelf weer 'hormonaal gezond' en prima te krijgen, is door TRT/HRT, of andere vormen van constant aan iets zitten. Kan hij zichzelf wat verbeteren door constant aan de hCG, aromasin etc te zitten? Sure. Maar even, dan stoppen en dan opgelost? Nee."

Nou ben ik benieuwd wat jullie vinden van mijn waarden en hoe jullie denken over de 3 bovenstaande meningen?!

Bedankt heren.
 
1 topic is genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven