MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Hoe zou BigCat het aanpakken als coach als zijn klant vet wilt verliezen en spiermassa tegelijk wilt gainen qua voeding, training,cardio en AAS gebruik?
 
Goed initiatief :thumbs:
 
Hoe zou BigCat het aanpakken als coach als zijn klant vet wilt verliezen en spiermassa tegelijk wilt gainen qua voeding, training,cardio en AAS gebruik?

AKA jij.

Heb je enige tips betreft diuretica's in wedstrijd preps , je hoort altijd verschillende verhalen over verschillende middelen met verschillende protocollen betreft water/carb depleten en laden.
Heb je enige advies voor mensen die diuretica's wil gaan proberen betreft bepaalde middelen en zoja welke specifiek als beginner bijvoorbeeld.
 
Hoe zou BigCat het aanpakken als coach als zijn klant vet wilt verliezen en spiermassa tegelijk wilt gainen qua voeding, training,cardio en AAS gebruik?

Dat blijft het nagenoeg onmogelijke, kunt uiteraard wel recompen maar doorgaans is het best eerst een lager vetpercentage te hebben voor je begint, kwestie van duidelijk het verschil te zien. Maar als het iemand is die al niet te hoog in vet zit kun je uiteraard beginnen recompen met dry compounds en GH en een goed dieet en dan gewoon voort borduren naar een cut, bereik je je doel zonder een groot calorisch deficiet. Maar dit is een vraag die ik moeilijk in een post kan beantwoorden :p Mensen zijn nu eenmaal heel verschillend, dus een standaard manier van werken is er nooit.

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

AKA jij.

Heb je enige tips betreft diuretica's in wedstrijd preps , je hoort altijd verschillende verhalen over verschillende middelen met verschillende protocollen betreft water/carb depleten en laden.
Heb je enige advies voor mensen die diuretica's wil gaan proberen betreft bepaalde middelen en zoja welke specifiek als beginner bijvoorbeeld.

Doorgaans tenzij je echt Paul Dillet veins wil heb je nagenoeg geen diuretica nodig. Er zijn tal van protocols, maar uiteindelijk moet je ze proberen om er een te vinden die je niet te plat maakt. Zijn mensen die platvallen van een pil lasix, zijn mensen die drie dagen voordien al aan de diuretica zitten. Ik geef doorgaans de voorkeur aan geen diuretica, of hetzij een enkele dosis HCT de avond voor de wedstrijd. Qua protocol : zet je gewoon hoog in water, 7-8L per dag, 6 dagen voor de wedstrijd en de dag voor de wedstrijd ga je naar 3L en de dag zelf bijna niks tot aan de show. Je wil je water niet te snel wegnemen want dan heb je geen water meer voor je carbload. Je kan ook zout laden, dan ga je eigenlijk dag voor je met je water begint hoger in zout en dag voordat je water dropt je zout volledig uit je dieet halen. Ik raad dat echter niet aan tenzij je weet dat je echt tot net voor de wedstrijd zo goed als zoutloos kan eten die twee en een halve dag. Eén foutje, net al met diuretica, en je krijgt een volledig verkeerd effect.
 
Firstpage spot for sale.
 
Hallo Big Cat,

Ben sinds september on en ben van plan om niet off te gaan, is het verstandig als ik nog kinderen wil dat ik hcg blijf prikken elke week 10
 
Hallo Big Cat,

Ben sinds september on en ben van plan om niet off te gaan, is het verstandig als ik nog kinderen wil dat ik hcg blijf prikken elke week 10

Zeker. Sommigen hebben geluk en verwekken blijkbaar na 3 jaar full on kuren zonder HCG, maar dat is een risico dat je eigenlijk niet wil nemen. Niet dat als je het niet doet dat het niet meer lukt, maar dan kijk je aan tegen Off komen, 4-5 maand HCG behandeling, proberen te verwekken, verlies je algauw een jaar natuurlijk.
 
Big cat. ik heb begrepen dat HCG voor een sneller herstel van je natuurlijke test productie zorgt en hiermee indirect het beter behouden van je gains. Bij een lange kuur is het dus wenselijk om HCG te nemen begrijp ik? ik heb geen kinderwensen meer.
 
In!las vroeger ook al stukjes van deze man.
 
Zeker. Sommigen hebben geluk en verwekken blijkbaar na 3 jaar full on kuren zonder HCG, maar dat is een risico dat je eigenlijk niet wil nemen. Niet dat als je het niet doet dat het niet meer lukt, maar dan kijk je aan tegen Off komen, 4-5 maand HCG behandeling, proberen te verwekken, verlies je algauw een jaar natuurlijk.



2x 250iu hcg p/w voldoende op trt?
 
Big cat. ik heb begrepen dat HCG voor een sneller herstel van je natuurlijke test productie zorgt en hiermee indirect het beter behouden van je gains. Bij een lange kuur is het dus wenselijk om HCG te nemen begrijp ik? ik heb geen kinderwensen meer.

Vraag is of je nog off komt of niet. Zo ja, dan is er altijd nut bij HCG. Zo nee en je hebt geen kinderwens, dan niet zou ik zeggen, of het zei om aesthetische redenen (als je gruwelt van kleine teelballen of zo)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

2x 250iu hcg p/w voldoende op trt?

TRT impliceert dat je on blijft, dus niet echt nodig. Maar als je HCG gebruikt dan is 250 waarschijnlijk iets te laag, meeste mensen zullen 500-750 nodig hebben voor vol behoud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven