MuscleMeat

Vraag het meester W

Bezoekers in dit topic

Ik lees een nieuwe baan in het onderwijs? Cool! Ik ben zelf gymleraar, welk vak ga jij op je nemen? Succes iig!
Ik ben meester in groep 4/5 momenteel. Ik geef dus alle vakken. Maar ik ambieer in de toekomst wel een baan in bijvoorbeeld het MBO. Die leeftijdscategorie lijkt me erg gaaf. Ik heb wel plezier in mijn werk momenteel, maar ben nog zoekende naar hetgeen waar echt mijn passie ligt.
 
Ik ben meester in groep 4/5 momenteel. Ik geef dus alle vakken. Maar ik ambieer in de toekomst wel een baan in bijvoorbeeld het MBO. Die leeftijdscategorie lijkt me erg gaaf. Ik heb wel plezier in mijn werk momenteel, maar ben nog zoekende naar hetgeen waar echt mijn passie ligt.

Hoe oud ben je?
 
Ik lees een nieuwe baan in het onderwijs?
Het is overigens geen nieuwe baan, ben drie jaar geleden afgestudeerd maar heb het fulltime onderwijzer zijn gecombineerd met parttime teamleider bij Albert Heijn die tijd.
 
Ik ben meester in groep 4/5 momenteel.

Ben je niet bang dat je herkent gaat worden door bv één van de ouders ofzo? Zou nogal wat zijn moest je de leerkracht van mijn zoon bv zijn :roflol:
 
Ben je niet bang dat je herkent gaat worden door bv één van de ouders ofzo? Zou nogal wat zijn moest je de leerkracht van mijn zoon bv zijn :roflol:

Met drugs of AAS? :roflol:
 
Met een beetje darwinisme is niets mis :haha:
 
Ik bench niet meer i.v.m. een schouderblessure helaas. Mijn all time record is 1x155 kg. Heb het nog wel eens geprobeerd, maar als ik dan boven de 80 kg press krijg ik een vervelende pijn in mijn schouder. Ik heb me er dus inmiddels maar bij neergelegd en geaccepteerd dat ik waarschijnlijk nooit meer fatsoenlijk kan benchen. Dumbbell press kan wel, maar ook maar tot 10x40 kg. Hoger kom ik niet meer helaas omdat dan die vervelende pijn weer opspeelt. Voor deadliften geldt overigens hetzelfde, boven de 200 kg gaat mijn glute tegensputteren. Zo zijn blessures helaas een rode draad geweest door mijn laatste drie trainingsjaren. Mijn doelen liggen dan ook niet zozeer in het sterk zijn, maar meer in het zoveel mogelijk massa bouwen zonder daarvoor veel gewicht te verplaatsen op de grote drie.

i know that feel :(
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Het zou zomaar eens kunnen dat je - net als ik - dat pas leert waarderen als je 'definitief' vertrekt uit het zuiden. Ik mis het dialect wel en vind het altijd wel leuk als ik in Utrecht in de trein naar het zuiden stap en de eerste Limburgers weer kan horen :) Dat dorpse heeft toch wel iets moois.
èensch man , kom zo nu en dan nog in de wereldstad ik ruik de kattekwaad en sjeale kal
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Ik ben meester in groep 4/5 momenteel. Ik geef dus alle vakken. Maar ik ambieer in de toekomst wel een baan in bijvoorbeeld het MBO. Die leeftijdscategorie lijkt me erg gaaf. Ik heb wel plezier in mijn werk momenteel, maar ben nog zoekende naar hetgeen waar echt mijn passie ligt.
wat voor richting binnen het mbo , want het mbo is heel breed
 
Werknemer of ondernemer
 
wat voor richting binnen het mbo , want het mbo is heel breed

Werknemer of ondernemer
Docent rekenen bijvoorbeeld, maar ook het begeleiden van stages van studenten onderwijsassistent of in dergelijke richtingen lijkt me heel tof. Maar ik ben zoals gezegd nog zelf zoekende naar waar echt mijn passie ligt.

Een eigen gym openen incl. fatsoenlijke begeleiding lijkt me echt een droom. Maar er zijn er al zoveel en een eigen gym openen vraagt ook een groot startkapitaal.
 
Docent rekenen bijvoorbeeld, maar ook het begeleiden van stages van studenten onderwijsassistent of in dergelijke richtingen lijkt me heel tof. Maar ik ben zoals gezegd nog zelf zoekende naar waar echt mijn passie ligt.

Een eigen gym openen incl. fatsoenlijke begeleiding lijkt me echt een droom. Maar er zijn er al zoveel en een eigen gym openen vraagt ook een groot startkapitaal.
ik wens je succes man ! geef zelf 12 lesdagen per jaar pratijk machinale houtbewerking , is heel mooi om te zien dat iemand iets met passie oppakt al snappen ze er geen hol van ^^
 
Hoe is het met je piemel nowadays?
 
Hoewel ik natuurlijk Limburger ben hecht ik daar totaal geen waarde aan. Ik ben vooral gehecht aan mijn woonplaats i.v.m. vrienden, gym, etc. maar moet zelf ook niks hebben van al dat dialect gebrabbel en carnaval. Ik voel me meer Nederlander.

Ai ik lees dit nu pas 🤔🤨
 
Back
Naar boven