MuscleMeat

Vraag het meester W

Bezoekers in dit topic

Ik lees een nieuwe baan in het onderwijs? Cool! Ik ben zelf gymleraar, welk vak ga jij op je nemen? Succes iig!
Ik ben meester in groep 4/5 momenteel. Ik geef dus alle vakken. Maar ik ambieer in de toekomst wel een baan in bijvoorbeeld het MBO. Die leeftijdscategorie lijkt me erg gaaf. Ik heb wel plezier in mijn werk momenteel, maar ben nog zoekende naar hetgeen waar echt mijn passie ligt.
 
Ik ben meester in groep 4/5 momenteel. Ik geef dus alle vakken. Maar ik ambieer in de toekomst wel een baan in bijvoorbeeld het MBO. Die leeftijdscategorie lijkt me erg gaaf. Ik heb wel plezier in mijn werk momenteel, maar ben nog zoekende naar hetgeen waar echt mijn passie ligt.

Hoe oud ben je?
 
Ik lees een nieuwe baan in het onderwijs?
Het is overigens geen nieuwe baan, ben drie jaar geleden afgestudeerd maar heb het fulltime onderwijzer zijn gecombineerd met parttime teamleider bij Albert Heijn die tijd.
 
Ik ben meester in groep 4/5 momenteel.

Ben je niet bang dat je herkent gaat worden door bv één van de ouders ofzo? Zou nogal wat zijn moest je de leerkracht van mijn zoon bv zijn :roflol:
 
Ben je niet bang dat je herkent gaat worden door bv één van de ouders ofzo? Zou nogal wat zijn moest je de leerkracht van mijn zoon bv zijn :roflol:

Met drugs of AAS? :roflol:
 
Met een beetje darwinisme is niets mis :haha: