Fitness Seller

Vraag het Mr. Duck

Bezoekers in dit topic

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
1.008
Waardering
1.917
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
“The saddest aspect of life right now is that science gathers knowledge faster than society gathers wisdom.”

Vraag maar raak dus. :wave2:
 
1. Wat voor werk doe je?

2. Doelen 2020? (Ook op andere vlakken dan fitness)

3. Favoriet gerechten / eten

4. Welk cijfer geef je je huidige fysiek en wat is je streven? 1/10

5. Welk trainingsschema volg je / heb je gevolgd?

6. Welke sportscholen heb je getraind?

7. Wat is de grootste tip die je een beginnende fitnesser die als doel heeft spiermassa op te bouwen, zou geven?
 
1. Wat voor werk doe je?
Ik heb een eigen onderneming in automatiseringstechnieken. Hiermee lever ik met m’n team middels een online SaaS platform een verbindingsstuk tussen ERP, WMS en logistieke bedrijven.

2. Doelen 2020? (Ook op andere vlakken dan fitness)
Voor wat betreft fitness: Na het bouwen naar 95kg wil ik een keer écht droog trainen. Heb nog nooit onder de 10% gezeten en wil wel een keer een soort wedstrijd prep meemaken!
Los van fitness wil ik dit jaar een aantal zakelijke doelstellingen behalen in de holding, waaronder beter nadenken over mijn pensioen en de zekerheden voor later. Hier denk ik nog te weinig over na!

3. Favoriet gerechten / eten
Ik ben een echte burger freak! Ik mis de VS met regelmaat, zeker om het eten. Met name het streetfood!!

4. Welk cijfer geef je je huidige fysiek en wat is je streven? 1/10
Momenteel net een 7 denk ik. Ik zie vormen ontstaan welke ik een lange tijd kwijt ben geweest, ben trots op de progressie maar nog lang niet in de buurt van een 8!

5. Welk trainingsschema volg je / heb je gevolgd?
Ik heb momenteel een split schema van 5 dagen p/w. Hierin extra focus op biceps en onderrug omdat deze achterlopen.

6. Welke sportscholen heb je getraind?
Deze hou ik liever ivm privacy voor me. Voorop staat dat ik de sportscholen uit heb gekozen op hun krachthonk waar een goed rack aanwezig is met de juiste stangen en het aantal plekken (haat aan die drukke momenten waar alles bezet is!!) :)

7. Wat is de grootste tip die je een beginnende fitnesser die als doel heeft spiermassa op te bouwen, zou geven?
Persoonlijk altijd de voeding aardig onderschat. Ik kan dan ook maar 1 tip bedenken: Eten, eten, eten!! Ga hier echt rustig voor zitten en wees secuur. Ik merk nu echt wel verschil op dagen dat ik tekort kom en verlies daarmee echt snel gewicht.
 
Hoevaak heb jij een kwakje gelegd in kwik ?
 
Is het makkelijker om te groeien in je boven lichaam als je een goed onder lichaam hebt maar geen goed boven lichaam, of is het makkelijker om te groeien in je onderlichaam als je een goed boven lichaam hebt maar geen goed onderlichaam?
 
Laatst bewerkt:
Hoe ziet je volgende kuur eruit?
 
  • Haha
Waarderingen: LM
Hoevaak heb jij een kwakje gelegd in kwik ?
Kwik is te jong, vieze vraag....!

Is het makkelijker om te groeien in je boven lichaam als je een goed onder lichaam hebt maar geen goed boven lichaam, of is het makkelijker om te groeien in je onderlichaam als je een goed boven lichaam hebt maar geen goed onderlichaam?
Onderlichaam wanneer je bovenlichaam goed is en je onderlichaam slecht. Maar dit geldt voor mij, mijn bouw geeft vooral makkelijke groei op het onderlichaam en squatten is dan ook een van m’n sterkere kanten.

Hoe ziet je volgende kuur eruit?
Test, tren, bold, mast, winny, primo, diana, anavar. Alles hoog gedoseerd uiteraard.
 
Yeah! Ducksauce

 
Hoe kom je bij je nickname?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Mijn bedrijfsnaam ligt er dicht bij. Duck komt uit het woord Ducks van het spel poker, Ducks is daar 2 tweeën. Dit staat voor het verbinden van data :)

Volgens mij ben jij één van de enige die dat weet. Dus qua naam betekenis sla je de plank wel even mis zeg.

En 2 2'en is natuurlijk 4. Communicatie via servers is quasi peer to peer.
 
Volgens mij ben jij één van de enige die dat weet. Dus qua naam betekenis sla je de plank wel even mis zeg.

En 2 2'en is natuurlijk 4. Communicatie via servers is quasi peer to peer.
Denk dat jij volledig de plank misslaat als je er blind vanuit gaat dat wij met enkele peer2peer verbindingen werken. :) Daarnaast zijn er maar weinig bedrijven die zo veel nadruk op de naam leggen zoals wij dat doen, geloof me dat we hier erg duidelijk in zijn :D
 
Wat was je nick op je vorige account?
Als ik dat toch wist dan had ik die hergebruikt... Heb op verschillende aliassen gezocht maar kon niks weer vinden. Toen ik hier terug kwam ook kenbaar gemaakt aan LM via PM :) Vraag aan jou; hoe weet je dat ik hier eerder ben geweest? Overigens nooit verbannen geweest of iets hoor :D
 
Nieuwe leden die er 'meteen inknallen' zijn altijd kloontjes.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nieuwe leden die er 'meteen inknallen' zijn altijd kloontjes.
Haha nou ik ben ruim 4 jaar denk ik niet actief geweest. Zo kwam oa het overlijden van Big T ook wel even als iets bizars aan toen ik hier weer terug kwam, daar heb ik vroeger ook nog wel eens mee gePM’t. Enneh, ik “knal” er niet direct in hè, ben er ondertussen al weer even en was in het begin niet zo actief als nu :)
 
Welke kuur was je vorige kuur?
 
Lust je ook eend?
 
Back
Naar boven