XXL Nutrition

vraag langdurig kuren

Users who are viewing this thread

Misterbvs

Cool Novice
Lid geworden
17 feb 2020
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
24%
Is er iemand die mij kan vertellen of ervaring heeft met extra lang kuren?
zou dan gaan om meer dan 15 of 20 weken waarvan de eerste 10 met bold-e,test-e,tren-e,mast-e en proviron is en de laatste 10 met test-e en mast-e en proviron
daarna 8 weken nakuur met nolvadex.

is dit verstandig of juist gevaarlijk? ik lees overal verschillende dingen over mensen die non-stop kuren en geen problemen hebben ( misschien wel als ze stoppen) en lees ook reacties dat mensen zeggen dat als je te lang kuurt je lichaam mogelijk niet meer zelf kan herstellen.

dus is er iemand met ervaring of kennis met langdurig of zelfs non-stop kuren en wat kan je daarbij lichamelijk verwachten?

hoor graag en alvast bedankt.

IronWarrior

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
4 jan 2016
Lengte
1m90
Massa
113kg
Vetpercentage
15%
Niet gaan kuren.

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Wat is uberhaupt je kuurervaring?

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Lengte
1m93
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Is er iemand die mij kan vertellen of ervaring heeft met extra lang kuren?
zou dan gaan om meer dan 15 of 20 weken waarvan de eerste 10 met bold-e,test-e,tren-e,mast-e en proviron is en de laatste 10 met test-e en mast-e en proviron
daarna 8 weken nakuur met nolvadex.

is dit verstandig of juist gevaarlijk? ik lees overal verschillende dingen over mensen die non-stop kuren en geen problemen hebben ( misschien wel als ze stoppen) en lees ook reacties dat mensen zeggen dat als je te lang kuurt je lichaam mogelijk niet meer zelf kan herstellen.

dus is er iemand met ervaring of kennis met langdurig of zelfs non-stop kuren en wat kan je daarbij lichamelijk verwachten?

hoor graag en alvast bedankt.
Hoe is het eigenlijk met je gesteld op dit moment? Het ging niet zo goed met je in je vorig topic?

CityTrip

Colossal Buffalo
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
28 nov 2007
Lengte
1m88
Massa
112kg
Vetpercentage
13%
Denk op de leeftijd die je nu hebt er heel veel winst valt te behalen uit voeding eiwitten en vitaminen.
Wat ik mij kan herinneren van long time ago en was toentertijd dacht iets van 1,5 jaar on! Voelde mij gewoon goed, ma woe vrij Winstrol 50mg kort werkend, daarbij gebruikte atorvastetine om de cholesterol te stabiliseren! Testosteron Heptylaat 250mg langwerkend op zondag! Voeding deed ik toen niet meer aan op 42 jarige leeftijd. Wilde gewoon sterk blijven ivm mijn beroep!

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage