Fitness Seller

Vraag: langer worden en Hgh-x2

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

zzyzzz

Novice
Lid geworden
16 jan 2023
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
Hallo iedereen,

Ik ben een 17 jarige jongen en zou graag wat langer willen worden.
Momenteel 1.79. Ik heb al best wat research gedaan naar langer worden en doe alles al wat voor mij mogelijk is. Gymmen, veel slapen, gezond eten (gevarieerd) etc.
Ik weet ook dat je groeit door het hormoon hgh wat in je slaap vrij komt. Nu ben ik op dit supplement uitgekomen Hgh-x2 (dit helpt ook bij spieropbouw). Dit zou de aanmaak van hgh hormonen stimuleren.
Nu heb ik 2 vragen. 1. Heeft iemand dit ooit geprobeerd en wat waren de effecten? 2. Weet iemand waar ik dit kan kopen? Ik heb het gezien op crazybulk maar dat schijnt niet echt betrouwbaar te zijn.

Ik hoor het graag!
 
Met 17j ben je al te oud om langer te worden door gh stimulatie . Meestal ben je al gestopt met groeien in lengte op je huidige leeftijd
 
. Weet iemand waar ik dit kan kopen? Ik heb het gezien op crazybulk maar dat schijnt niet echt betrouwbaar te zijn.
Supplementen die de aanmaak van hgh stimuleren is per definitie een scam. Ga gewoon lekker trainen. En maak je niet te druk over je lengte.
 
Naar mijn mening zijn hgh stimulerende supplementen idd scam. En je bent bijna 1.80 en nog jong. Je hebt eigenlijk de perfecte lengte, niet te lang en zeker niet te kort. Iets boven het gemiddelde volgens mij. Maar die supplementen zijn weggegooid geld! Je kan beter kast worden ipv lang ;)
 
Het is natuurlijk niet boomlang, maar ook niet midget..
 
Bedankt voor de reacties allemaal. 1.79 is zeker niet kort maar ik zou het toch erg prettig vinden om iets langer te worden.
Dat de supplementen die hgh stimuleren niet werken is dan duidelijk.
Ik ga toch kijken om dan hgh te nemen denk ik.
 
Sammie64 hoe heb jij dit obstakel overwonnen?
 
Gewoon geen bitch zijn en 150 kg reppen op bench. Als iemand het dan over je lengte heeft buig je het gesprek om en laat je het filmpje zien.



(Verder compenseert het ook voor de belangrijkere lengte :suckit:)

Fixed
 
Yes oke, maar nog steeds wil ik wat langer worden haha.

Weet iemand een betrouwbare website of persoon waar je hgh kan kopen?
 
En ik heb dit filmpje gekeken. Maar is beetje ingewikkeld. Wat wil je er precies mee zeggen?
Je schijnt met HGH te kunnen groeien, maar volgens mij moeten je groeischijven nog open zijn
 
Je schijnt met HGH te kunnen groeien, maar volgens mij moeten je groeischijven nog open zijn
Yes dat klopt, en dat is ook begrijpelijk. Enigste manier om te weten of je groeischijven nog open zijn is door een rontgen foto te laten maken. Alleen ja, ik ga niet naar mijn dokter toe en vragen om een verwijzing naar het ziekenhuis voor een rontgen foto omdat ik wil zien of mijn groeischijven nog openstaan. Ik denk dat ze dit ook geen eens doen. Dan probeer ik liever gewoon HGH.
 
Met 17j ben je al te oud om langer te worden door gh stimulatie . Meestal ben je al gestopt met groeien in lengte op je huidige leeftijd

Bij vrouwen doorgaans vanaf 16, bij mannen vanaf 18. Maar met 1.79 gaat er geen arts zijn die GH gaat voorschrijven natuurlijk.
 
Wat is de dosering die nodig is voor groei in de lengte bij kinderen, 20 a 30 iu per dag? Succes met dat een jaar betalen om er dan achter te komen dat je nog geen centimeter gegroeid bent.
 
Wat is de dosering die nodig is voor groei in de lengte bij kinderen, 20 a 30 iu per dag? Succes met dat een jaar betalen om er dan achter te komen dat je nog geen centimeter gegroeid bent.
Ik heb echt 0 verstand hiervan. Ook niet van de prijzen ervan, zou je mij kunnen vertellen hoe duur het is?
 
😂😂😂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven