MuscleMeat

Vraag: langer worden en Hgh-x2

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb echt 0 verstand hiervan. Ook niet van de prijzen ervan, zou je mij kunnen vertellen hoe duur het is?
Bedragen mogen niet genoemd worden maar reken maar op een bedrag per maand dat hoger is dan wat je bij de Appie binnen haalt.
 
Bedragen mogen niet genoemd worden maar reken maar op een bedrag per maand dat hoger is dan wat je bij de Appie binnen haalt.
Huh oke, ik maak opzich wel wat per maand ondanks mijn leefttijd. Heb je een site die je aan zou raden om de prijs te checken en evt te kopen?
 
Ruim een doezoe per maand abi
 
En is de minimale dosering ook een jaar of?
 
Wat is de dosering die nodig is voor groei in de lengte bij kinderen, 20 a 30 iu per dag? Succes met dat een jaar betalen om er dan achter te komen dat je nog geen centimeter gegroeid bent.
Maximale dosis is 3iu per dag in Nederland. Gewoonlijk 0.035mg pkg lichaamsgewicht
 
Bij vrouwen doorgaans vanaf 16, bij mannen vanaf 18. Maar met 1.79 gaat er geen arts zijn die GH gaat voorschrijven natuurlijk.
Jongens groeien in lengte gem tot 16. Tussen 16 en 18 zit hooguit 2cm verschil in uitzonderingen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Denk dat je nog meer gepest gaat worden als je kunstmatig je lengte gaat vergroten. Ik zou je in ieder geval wel heel erg pesten.
 
Vragen naar illegale middelen doe je maar lekker ergens anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven