Fitness Seller

Vraag maar raak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Luus2405

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 okt 2017
Berichten
1.922
Waardering
3.886
Lengte
1m82
Massa
72kg
Vetpercentage
24%
Nou speciaal voor Ano_54321 ....
Vraag maar raak. Niet dat ik denk dat het heel interessant wordt...

Ik zal op (bijna) alle vragen eerlijk antwoord geven en niets meer dan de waarheid.

lol... waar begin ik aan.:roflol:
 
Op welke momenten voel jij je kwetsbaar? Mag zowel lichamelijk als geestelijk. Zou je ook twee eigenschappen kunnen benoemen welke je minder goed vindt van jezelf, en drie welke je goed vindt?
 
Op welke momenten voel jij je kwetsbaar? Mag zowel lichamelijk als geestelijk. Zou je ook twee eigenschappen kunnen benoemen welke je minder goed vindt van jezelf, en drie welke je goed vindt?

Wanneer ik mij kwetsbaar voel... ik ben qua gevoel heel introvert en hou echt niet van gejank en kwetsbaar openstellen... dus ik denk bij elke vorm van kwetsbaar moeten opstellen. Denk hier aan simpele dingen zoals een condoleance, mensen zomaar een knuffel geven of zeggen dat ik van iemand houd.
Daarbij ben ik heel impulsief en kan ik vandaag naar het buitenland willen verhuizen en morgen mijn ouderlijke huis nooit willen verlaten. Iets met wispelturig haha.
Maar ben er wel trots op dat ik mij heel makkelijk kan aanpassen in bepaalde situaties en verschillende groepen mensen. Kan mij makkelijk in andere verplaatsen en heb niet snel een hekel aan iemand om iets kleins.
En schrijven. Kan boeken vol schrijven en het soms teruglezen in volle verbazing : kwam dit uit mij?
 
ik ben qua gevoel heel introvert en hou echt niet van gejank en kwetsbaar openstellen...

Zou jij in het kader van jezelf kwetsbaar opstellen (jezelf blootgeven / no offence meaned) life met mij willen meeten / in gesprek willen ?

Jeej komt dit uit mij ? :o
 
ik ben qua gevoel heel introvert en hou echt niet van gejank en kwetsbaar openstellen
Dat is prettig. Een valkuil kan zijn dat je, als gevolg, het relativeren en/of bagatelliseren tot ware kunst hebt verheven.
Denk hier aan simpele dingen zoals een condoleance, mensen zomaar een knuffel geven of zeggen dat ik van iemand houd.
Dat zijn geenszins simpele dingen jongedame!
Daarbij ben ik heel impulsief en kan ik vandaag naar het buitenland willen verhuizen en morgen mijn ouderlijke huis nooit willen verlaten. Iets met wispelturig haha.
Maar ben er wel trots op dat ik mij heel makkelijk kan aanpassen in bepaalde situaties en verschillende groepen mensen. Kan mij makkelijk in andere verplaatsen en heb niet snel een hekel aan iemand om iets kleins.
Keep it up ;)
En schrijven. Kan boeken vol schrijven en het soms teruglezen in volle verbazing : kwam dit uit mij?
Van plan daar iets mee te gaan doen? Heb je favoriete dichters/ schrijvers?
Afgelopen tijd Pablo Neruda en Wislawa Szymborska regelmatig gelezen, sprak mij wel aan.
 
Zou jij in het kader van jezelf kwetsbaar opstellen (jezelf blootgeven / no offence meaned) life met mij willen meeten / in gesprek willen ?

Jeej komt dit uit mij ? :o

Ik ben aanwezig op de DBB meet! ( Wel met een kater )

Van plan daar iets mee te gaan doen? Heb je favoriete dichters/ schrijvers?
Afgelopen tijd Pablo Neruda en Wislawa Szymborska regelmatig gelezen, sprak mij wel aan.

Ik lees eigenlijk bijna niet... omdat ik niet echt weet waar ik moet beginnen. Ben nu begonnen aan ' De logica van geluk'.
 
Lucille waar train je nou het liefst in?

Ik zie bij mij in de gym vooral "dames" met leggings is dit nou omdat het lekker zit of houden ze van aandacht?

En waarom dragen ze geen lang shirt erover heen als ze het niet voor de aandacht doen?

Vragen vragen
 
Lucille waar train je nou het liefst in?

Ik zie bij mij in de gym vooral "dames" met leggings is dit nou omdat het lekker zit of houden ze van aandacht?

En waarom dragen ze geen lang shirt erover heen als ze het niet voor de aandacht doen?

Vragen vragen

Is bij mij heel verschillend. Ik heb van die korte broekjes die loszitten, vind ik fijn met legday.
Verder inderdaad een legging... maar als ik heel eerlijk ben heb ik 9 van de 10 keer een vest om mijn middel :P. ( dit is eigenlijk voortgekomen omdat ik 1 keer uit mijn legging ben gescheurd met deadliften...)
Of zij aandacht zoeken geen idee, daarvoor heb ik een lijst opgemaakt.

1. Zweten zij onder/na de training?
2. Zit hun haar perfect, nog erger; zit het los?
3. Doen ze hip abduction of hip adduction in jouw nabijheid wanneer jij net lekker staat te deadliften?
4. Gebruiken zij alleen gewichtjes waardoor ze GEEN raar/lelijk gezicht hoeven te trekken?

Verder durf ik het niet te zeggen... Bij mij in de sportschool trainen echt maar een paar meiden, die ik meestal niet eens zie omdat ze bij de hip abduction/adduction of crosstrainer te vinden zijn. En ik normaal gesproken niet.. tot ik mijn hand brak :P
 
Wat is jouw favoriete cd aller tijden?

Welk is je favoriete oefening en minst geliefde oefening?
 
Wat is jouw favoriete cd aller tijden?

Dit vind ik écht heel lastig.
Er is heel veel muziek die ik kan waarderen. Ik ben opgegroeid in een huis met muziek zoals BBking ( daar ook naar vernoemd, de bekende gitaar Lucille ), Led Zeppelin, Slayer, Slipknot, Soad, Ramstein en nog veel meer. Ik ben later heel erg fan geweest van Enter Shikari, Sum41 en Spinal & Steen. Dat is overgegaan op rap zoals Keizer, INB, Anu-D, Mr Polska & jebroer ( maar dan echt de nummer zoals 'zo heet'. Mijn eerste festival was Dominator. En nu.. uiteindelijk waardeer ik echt bijna alle soorten muziek.

Maar als ik er écht 1 moet opnoemen, en dat is puur omdat ik dit áltijd kan luisteren, dan is het Jeremy Loops.
Dit is het eerste nummer wat ik hoorde/zag. Ook een keer naar zijn concert geweest maar echt; wauw.

 
Ik had mijn post nog bijgewerkt met een extra vraagje :P

Nice trouwens dat je naam zo een betekenis heeft!
 
Stats op de grote 3?
Favo drankje?
Favo cheat?
Favo standje?
 
Welk is je favoriete oefening en minst geliefde oefening?

Ik had mijn post nog bijgewerkt met een extra vraagje :P

Nice trouwens dat je naam zo een betekenis heeft!

Oh sorry!
Ik denk dat de lat pulldown wel echt mijn favoriet is en anders deadliften!

Minst favoriete... cardio :p
Eigenlijk heb ik niet echt een minst favoriete... ik denk alles in #fitgirl machines. Ik wil gewoon met dumbells en barbells aan de slag haha.
 
Stats op de grote 3?
Favo drankje?
Favo cheat?
Favo standje?

Nooit echt serieus gekeken... wilde voordat ik mijn hand brak aan 5x5 beginnen... Maar zo even uit de losse pols:

Deadlift
6x90kg

Squat
6x65kg

Bench press bij mij altijd met DB gedaan
8x16kg per kant


Alcoholisch gezien: Verdejo wijn
Non alcoholisch: koffie of monster

Favo cheat... de pandana pizza uit Spanje... Maar goed dat ik daar maar 1 keer per jaar ben.

Favo standje... Vraag dat maar aan Sander0708 :ds:
 
Ik zie bij mij in de gym vooral "dames" met leggings is dit nou omdat het lekker zit of houden ze van aandacht?
En waarom dragen ze geen lang shirt erover heen als ze het niet voor de aandacht doen?
Spot on! :eyes:
 
1. Zweten zij onder/na de training?
2. Zit hun haar perfect, nog erger; zit het haar los?
3. Doen ze hip abduction of hip adduction in jouw nabijheid wanneer jij net lekker staat te deadliften?
4. Gebruiken zij alleen gewichtjes waardoor ze GEEN raar/lelijk gezicht hoeven te trekken?

:roflol::roflol::roflol:
#sotrue

Ik zie bij mij in de gym vooral "dames" met leggings is dit nou omdat het lekker zit of houden ze van aandacht?
En waarom dragen ze geen lang shirt erover heen als ze het niet voor de aandacht doen?
Leggings zitten lekker!
Lang shirt is te warm als je hard traint! (en waarom zouden we onze schouders en billen niet mogen laten zien :p)
Wat jij Lucille?
 
:roflol::roflol::roflol:
#sotrue


Leggings zitten lekker!
Lang shirt is te warm als je hard traint! (en waarom zouden we onze schouders en billen niet mogen laten zien :p)
Wat jij Lucille?

Helemaal mee eens. Op een hele goede dag heb ik alleen een sportbh en legging aan :roflol:
 
Ik denk dat de lat pulldown wel echt mijn favoriet is en anders deadliften!
Ik wil gewoon met dumbells en barbells aan de slag haha.
Waarom dan wel lat pulldown en geen pull ups?
 
Back
Naar boven