Fitness Seller

Vraag mbt bulken/voeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jup. Ben je uberhaupt wel eens tot failure gegaan tijdens benen of ben je daar te soft voor?
Dont start swinging your dick around now.
MPS is na een training, hoe noob je ook bent, naar mijn weten geen 168 uur verhoogd. Dus dat betekent dat 1 keer per week trainen niet optimaal is voor spiermassa.
Als jij regelmatig 8 dagen lang spierpijn hebt train je echt niet efficient. En das ook niet stoer.
 
Ik zeg ook helemaal niet dat spierpijn een indicator is van spiergroei, maar het zegt wel wat over de intensiteit van je training en daarmee juist ook wat over de efficientie, vooral als je maar 3/4 work sets doet zoals ik :)
 
Ik zeg ook helemaal niet dat spierpijn een indicator is van spiergroei, maar het zegt wel wat over de intensiteit van je training en daarmee juist ook wat over de efficientie, vooral als je maar 3/4 work sets doet zoals ik :)
Figuur gatverdamme :roflol:. Je eigen geciteerde berichten tegenspreken :roflol:. Ik zou je vergeven maar je kennis is achteruitgegaan in plaats van vooruit. Maar doe wat je niet laten kan,
als jij je hardcore voelt door 8 dagen gelijk een bompa te lopen moet je dat vooral doen. Maar ga aub je broscience niet op anderen overbrengen. Oh ja btw, failure is een tool dat je niet moet misbruiken, zelfs AAS gebruikers ( met verstand ) gaan lang niet elke set tot failure. Stof tot nadenken.
 
Dont start swinging your dick around now.
MPS is na een training, hoe noob je ook bent, naar mijn weten geen 168 uur verhoogd. Dus dat betekent dat 1 keer per week trainen niet optimaal is voor spiermassa.
Als jij regelmatig 8 dagen lang spierpijn hebt train je echt niet efficient. En das ook niet stoer.

Oh ja en wat je zegt over MPS zal geheid kloppen. Echter heb je ook nog een centraal zenuwstelsel dat zwaar wordt belast door zware failure training en ook tijd voor recuperatie vraagt. Daarom is ook meerdere dagen achter elkaar doortrainen een weg die uiteindelijk nergens naar zal leiden.
 
Oh ja en wat je zegt over MPS zal geheid kloppen. Echter heb je ook nog een centraal zenuwstelsel dat zwaar wordt belast door zware failure training en ook tijd voor recuperatie vraagt. Daarom is ook meerdere dagen achter elkaar doortrainen een weg die uiteindelijk nergens naar zal leiden.
Jij hebt ergens het idee vandaan dat het nodig is om elke training tot failure te gaan, dat is helemaal niet nodig. Verre van ideaal zelfs zeker voor novice lifters. Zolang je niet inziet dat dat onzin is voer ik geen discussies meer met jou.
 
Jij hebt ergens het idee vandaan dat het nodig is om elke training tot failure te gaan, dat is helemaal niet nodig. Verre van ideaal zelfs zeker voor novice lifters. Zolang je niet inziet dat dat onzin is voer ik geen discussies meer met jou.

Waarom is dat volgens jou helemaal niet nodig?
Lees maar eens over het verband tussen failure training en type 2b muscle fiber recruitment. Daaruit kun je toch wel stellen dat failure training een absolute must is als je doel spiergroei is. Ben je een powerlifter is het een ander verhaal uiteraard..

Fraaie manier trouwens om een forumdiscussie te beeindigen. Laten we het voortaan altijd maar met elkaar eens zijn.
 
Waarom is dat volgens jou helemaal niet nodig?
Lees maar eens over het verband tussen failure training en type 2b muscle fiber recruitment. Daaruit kun je toch wel stellen dat failure training een absolute must is als je doel spiergroei is. Ben je een powerlifter is het een ander verhaal uiteraard..

Fraaie manier trouwens om een forumdiscussie te beeindigen. Laten we het voortaan altijd maar met elkaar eens zijn.
Ik ben te soft om met jou te discuteren net zoals ik te soft ben om tot failure te gaan op benentraining. :wave::wave::wave:
 
Waarom is dat volgens jou helemaal niet nodig?
Lees maar eens over het verband tussen failure training en type 2b muscle fiber recruitment. Daaruit kun je toch wel stellen dat failure training een absolute must is als je doel spiergroei is. Ben je een powerlifter is het een ander verhaal uiteraard..

Fraaie manier trouwens om een forumdiscussie te beeindigen. Laten we het voortaan altijd maar met elkaar eens zijn.
Nou, deel maar eens wat onderzoeksresultaten.
 
Waarom is dat volgens jou helemaal niet nodig?
Lees maar eens over het verband tussen failure training en type 2b muscle fiber recruitment. Daaruit kun je toch wel stellen dat failure training een absolute must is als je doel spiergroei is. Ben je een powerlifter is het een ander verhaal uiteraard..

Fraaie manier trouwens om een forumdiscussie te beeindigen. Laten we het voortaan altijd maar met elkaar eens zijn.

Wat zeg je? Link eens wat bewijzen voor deze stelling? Dit is echt complete onzin
 
Ja sorry jongens ik heb geen wetenschappelijke bronnen voor jullie klaar liggen maar het is wel in verschillende bodybuilding literatuur te lezen, laatst nog in Championship Bodybuilding van Chris Aceto gelezen, daar stond het echt haarfijn uitgelegd allemaal. Dat boek is overigens wel een aanradertje is voor jullie allemaal.
 
Totale leken zoals wij moeten gewoon eerst nog wat inlezen.
daarom vraag ik ook om onderzoeken zodat ik net zo wijs en slim kan worden
 
Dat zeg ik niet.
AAS helpt wel nogal wat met het herstel waardoor velen er mee weg komen. Dat bedoelde ik ermee.

Ja sorry jongens ik heb geen wetenschappelijke bronnen voor jullie klaar liggen maar het is wel in verschillende bodybuilding literatuur te lezen, laatst nog in Championship Bodybuilding van Chris Aceto gelezen, daar stond het echt haarfijn uitgelegd allemaal. Dat boek is overigens wel een aanradertje is voor jullie allemaal.
 
Ja sorry jongens ik heb geen wetenschappelijke bronnen voor jullie klaar liggen maar het is wel in verschillende bodybuilding literatuur te lezen, laatst nog in Championship Bodybuilding van Chris Aceto gelezen, daar stond het echt haarfijn uitgelegd allemaal. Dat boek is overigens wel een aanradertje is voor jullie allemaal.
Figuur :roflol::roflol:
 
Ik denk dat het gros van de mensen daar anders overdenken en andere ervaringen mee hebben.

Wat versta je onder het gros van de mensen? En heb je het dan alleen over het forum ook over de echte wereld in de sportschool?

Ik denk dat ik het verkeerd geformuleerd heb.
 
Nog even een vraag tussen de discussie door :p: ik train elke spiergroep de 1e keer vd week op max gewicht 5x5, de tweede keer dat ik elke spiergroep train pak ik het gewicht 10 á 20kg lager en maak ik tussen de 12 & 15 herhalingen. Is dat handig om het zo aan te pakken? Toen ik enkele maanden geleden begonnen ben startte ik met een 3x8 max gewicht schema en vervolgens weer 10 á 20kg minder en 12 tot 15 herhalingen. Alleen ik liep vast qua gewicht, dus ben ik overgestapt op 5x5. Is dit een goede keuze of had ik beter bij de 3x8 kunnen blijven totdat ik weer vooruitgang zou boeken? Alvast bedankt voor de reacties ;)
 
Back
Naar boven