Fitness Seller

Vraag mbt onderhoud

Bezoekers in dit topic

Luukzorika

Cool Novice
Lid geworden
9 sep 2015
Berichten
171
Waardering
22
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
16%
Dag,

Ik ben bezig met een voedingsschema, echter ben ik niet zeker over mijn onderhoud. Kunnen jullie eens checken of onderstaand onderhoud kwa kcal klopt?

27 jaar
75 kilo
1.78

6 dagen in de week krachttraining, waaronder 1 dag cardio van 45 min.
Ik fiets dagelijks zo'n 20 minuten en bezorg 6 dagen in de week brievenbus pakketten met een (driewielige) scooter 2.5 uur per dag.

Mijn onderhoud komt volgens onderstaande website uit op: 3100 kcal (activiteitsniveau 4 gekozen)

Denken jullie dat dit klopt?
 
Dag,

Ik ben bezig met een voedingsschema, echter ben ik niet zeker over mijn onderhoud. Kunnen jullie eens checken of onderstaand onderhoud kwa kcal klopt?

27 jaar
75 kilo
1.78

6 dagen in de week krachttraining, waaronder 1 dag cardio van 45 min.
Ik fiets dagelijks zo'n 20 minuten en bezorg 6 dagen in de week brievenbus pakketten met een (driewielige) scooter 2.5 uur per dag.

Mijn onderhoud komt volgens onderstaande website uit op: 3100 kcal (activiteitsniveau 4 gekozen)

Denken jullie dat dit klopt?
Zou goed kunnen dat het klopt, enkele weken dit aanhouden en kijken wat je gewicht doet, zo kan je naar onder of boven bijsturen en weet na een tijd redelijk goed wat je onderhoud is.
 
Zou goed kunnen dat het klopt, enkele weken dit aanhouden en kijken wat je gewicht doet, zo kan je naar onder of boven bijsturen en weet na een tijd redelijk goed wat je onderhoud is.
Thanks!
 
Die formules zijn een leuke richtlijn voor een grove indicatie, maar te veel factoren en je eigen metabolisme spelen een grote rol waardoor je er niet heel veel mee kan.
Zoals chrash zegt, moet je het echt zelf ondervinden. Als je wat langer bezig bent en je kcal trackt. krijg je hier gauw genoeg een goed beeld van.
 
Back
Naar boven