Klinkt misschien dom. Maar ben je niet meer geil dan anders? Hoe gaat het in de gym? Heb je Personal Records? Ben je bloated? Vocht in gezicht? Gaat je gewicht omhoog door vocht te trekken? Nu ja dat laatste is niet van belang als je voeding op orde is maar op 500mg test e na een week al voel ik me geiler en merk ik dat ik meer geintresseerd ben in het andere geslacht als je me begrijpt. Na een week heb ik ook al Pr’s en ben ik ook een kilo zwaarder door vocht.
Ja ik vind dat lastig te zeggen. Mijn libido is altijd wel gezond hoog geweest maar heb niet het idee dat dit nu extreem hoger is ofzo. Ik train nog relatief kort dus het feit dat ik nog steeds overload kan creëren kan ook komen natuurlijk omdat ik nog niet aan persoonlijke limieten zit.
De eerste twijfels sloegen toe toen ik bij heel veel oefeningen wel progressie maakte maar mijn borstspier oefeningen nagenoeg twee weken lang amper progressie maken in gewicht.
Een goede vriend zei: kijk niet naar micro maar naar macro, maar met test zou je wel snel progressie moeten maken in theorie.
Ik heb niet het idee dat ik bloated ben. Een andere maat vertelde weer dat test e pas na 6 weken echt werkt, maar hier lees ik dan weer dat mensen hem wel echt voelen in week drie.
Maar ook omdat het de eerste kuur zou zijn weet ik niet zo goed wat ik kan verwachten kwa gevoel. En ik ben van nature al ongeduldig dus dan ga je twijfelen. Voel ik nu wel wat of niet. Verwacht ik er teveel van. Zoek ik naar een high zoals drugs die misschien wel helemaal niet komt? Dat soort zaken. Ik heb geen referentie kader.
Iemand anders zei weer naar aanleiding van mijn topic dat UG labs vaak niet gefaked worden en dat slecht uitziende etiketten niet per definitie betekend dat de inhoud rommel is.
Kwa gewicht. Ja ik eet veel nu en geen cardio. Maak van nature snel gewicht aan dus weet niet of ik aan zet doordat ik nu veel eet en niet cardio of omdat ik echt massa aan het bouwen ben.