AndroidHealthClinic

Vraag mbt test e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een goed arts gaat je alleen maar afraden voor te gebruiken en zal het enkel hebben over de contra's en niet bepaald de pro's ervan. Het is belangrijk dat jij aangeeft waarom je dit precies wilt. En dus niet ''omdat ik het gewoon eens wilde proberen''.
 
Oke dan keep us posted
 
Voor wie het interessant vindt, of iemand in soortgelijke situatie. Hier de reactie van mijn arts :’)

Echter bij echt of nep forum hoor ik dat mijn veils wss nep zijn, dus de placebo is real. In dat geval zou het dus paniek aanvallen zijn. Moet wel opzoek naar een andere leverancier.
 

Bijlagen

  • A133608E-1A3C-4228-B692-5342EF194BEA.jpeg
    A133608E-1A3C-4228-B692-5342EF194BEA.jpeg
    209,8 KB · Weergaven: 137
En hier wat ik geschreven had.
 

Bijlagen

  • FF9A7012-E35C-4C37-8F99-459DEE96FD76.jpeg
    FF9A7012-E35C-4C37-8F99-459DEE96FD76.jpeg
    265 KB · Weergaven: 131
Ik heb angstaanvallen waar ik soms volledig de draad kwijt raak, dan word ik paranoide en denk ik bvb dat mensen mijn huis willen binnenvallen en mij vermoorden. Dat komt door mijn cannabisgebruik. Iedereen ervaart een angstaanval anders maar ik kan alleen maar zeggen dat ik niet misselijk ben, niet flauw en niet duizelig.

Dan heb je letterlijk angst dat je doodgaat. Maar ik ben geen dokter. Ik zou doen wat je behandelend arts zegt laat bloed prikken en doe een check up!
 
Ik heb angstaanvallen waar ik soms volledig de draad kwijt raak, dan word ik paranoide en denk ik bvb dat mensen mijn huis willen binnenvallen en mij vermoorden. Dat komt door mijn cannabisgebruik. Iedereen ervaart een angstaanval anders maar ik kan alleen maar zeggen dat ik niet misselijk ben, niet flauw en niet duizelig.

Dan heb je letterlijk angst dat je doodgaat. Maar ik ben geen dokter. Ik zou doen wat je behandelend arts zegt laat bloed prikken en doe een check up!
Ik zat zelf te denken aan hyperventilatie ten gevolge van paniek of andersom. Hyperventilatie kent als symptoom duizeligheid en het gevoel te hebben dat je gaat flauwvallen. Maar ik ben blij dat hij het sportief opvat en denk dat regelmatig checkups geen overbodige luxe is inderdaad
 
Had je dan ademtekort? Van hyperventileren ken ik niet veel, had eens een meisje ik mijn klas toen ik tiener was en ze had dan een zakje nodig om rustig in te ademen. Maar goed regelmatig een check up is idd geen overbodige luxe.
 
Had je dan ademtekort? Van hyperventileren ken ik niet veel, had eens een meisje ik mijn klas toen ik tiener was en ze had dan een zakje nodig om rustig in te ademen. Maar goed regelmatig een check up is idd geen overbodige luxe.
Nee dat dan weer niet. Ik heb in het verleden tijdens mijn depressie over mijn ziekte een lange tijd drugs misbruikt en zodoende paniekaanvallen gekregen in combinatie met hyperventileren en dat was op een andere manier heel heftig. De enige overeenkomst van toen is het gevoel te hebben te tollen op de benen, maar dat hele snelle ademen en doodsangst die ik toen ervaarde had ik nu in de verste verte niet.
 
Hmm oke. Wat ik kan zeggen over mijn eerst keer prikken was dat ik heel erg veel zweette, ik had het heel warm en durfde de naald er maar niet in te duwen. Het heeft me wss een kwartier geduurd totdat die er eindelijk in zat en nog een kwartier tot het er in gespoten had. En dat allemaal terwijl ik hevig zweette en het heel warm had.

Dat was alleen de eerste keer, de tweede keer ging alles vlot en heb ik snel de moed samengeraapt en die naald er gewoon in geduwd.

Hoe was je laatste prik? Had je last van duizeligheid etc..? Dat zie ik niet in je post staan om 8:35?
 
Hmm oke. Wat ik kan zeggen over mijn eerst keer prikken was dat ik heel erg veel zweette, ik had het heel warm en durfde de naald er maar niet in te duwen. Het heeft me wss een kwartier geduurd totdat die er eindelijk in zat en nog een kwartier tot het er in gespoten had. En dat allemaal terwijl ik hevig zweette en het heel warm had.

Dat was alleen de eerste keer, de tweede keer ging alles vlot en heb ik snel de moed samengeraapt en die naald er gewoon in geduwd.

Hoe was je laatste prik? Had je last van duizeligheid etc..? Dat zie ik niet in je post staan om 8:35?
Nee het frappante is dat ik er vandaag geen last van had. Maar als die veils fake blijken te zijn mag Joost weten wat ik mezelf geïnjecteerd heb de laatste drie weken 😂 wat een horror show dat alles zo moet gaan. Klote cowboys overal.
 
Klinkt misschien dom. Maar ben je niet meer geil dan anders? Hoe gaat het in de gym? Heb je Personal Records? Ben je bloated? Vocht in gezicht? Gaat je gewicht omhoog door vocht te trekken? Nu ja dat laatste is niet van belang als je voeding op orde is maar op 500mg test e na een week al voel ik me geiler en merk ik dat ik meer geintresseerd ben in het andere geslacht als je me begrijpt. Na een week heb ik ook al Pr’s en ben ik ook een kilo zwaarder door vocht.

Edit: ik zelf zit bvb in week 2 500mg test e en 150mg parabolan. En ik ben een kilo zwaarder, best wel geil en ik heb ook al pr’s op isolatie oefeningen.

Edit2: en ik heb ook nachtmerries daar heb ik ook altijd last van bij tren.
 
Klinkt misschien dom. Maar ben je niet meer geil dan anders? Hoe gaat het in de gym? Heb je Personal Records? Ben je bloated? Vocht in gezicht? Gaat je gewicht omhoog door vocht te trekken? Nu ja dat laatste is niet van belang als je voeding op orde is maar op 500mg test e na een week al voel ik me geiler en merk ik dat ik meer geintresseerd ben in het andere geslacht als je me begrijpt. Na een week heb ik ook al Pr’s en ben ik ook een kilo zwaarder door vocht.
Ja ik vind dat lastig te zeggen. Mijn libido is altijd wel gezond hoog geweest maar heb niet het idee dat dit nu extreem hoger is ofzo. Ik train nog relatief kort dus het feit dat ik nog steeds overload kan creëren kan ook komen natuurlijk omdat ik nog niet aan persoonlijke limieten zit.

De eerste twijfels sloegen toe toen ik bij heel veel oefeningen wel progressie maakte maar mijn borstspier oefeningen nagenoeg twee weken lang amper progressie maken in gewicht.

Een goede vriend zei: kijk niet naar micro maar naar macro, maar met test zou je wel snel progressie moeten maken in theorie.

Ik heb niet het idee dat ik bloated ben. Een andere maat vertelde weer dat test e pas na 6 weken echt werkt, maar hier lees ik dan weer dat mensen hem wel echt voelen in week drie.

Maar ook omdat het de eerste kuur zou zijn weet ik niet zo goed wat ik kan verwachten kwa gevoel. En ik ben van nature al ongeduldig dus dan ga je twijfelen. Voel ik nu wel wat of niet. Verwacht ik er teveel van. Zoek ik naar een high zoals drugs die misschien wel helemaal niet komt? Dat soort zaken. Ik heb geen referentie kader.

Iemand anders zei weer naar aanleiding van mijn topic dat UG labs vaak niet gefaked worden en dat slecht uitziende etiketten niet per definitie betekend dat de inhoud rommel is.

Kwa gewicht. Ja ik eet veel nu en geen cardio. Maak van nature snel gewicht aan dus weet niet of ik aan zet doordat ik nu veel eet en niet cardio of omdat ik echt massa aan het bouwen ben.
 
Ook al ben je slechts drie weken on, wat gewichtstoename had je zeker moeten merken.
 
Klinkt alsof je gewoon te vroeg bent gaan kuren maatje.. maar om je wat verder te helpen. Misschien moet je je testosteron spiegel eens laten meten. Die zou na 3-4 weken zeker verhoogd moeten zijn.
 
Klinkt alsof je gewoon te vroeg bent gaan kuren maatje.. maar om je wat verder te helpen. Misschien moet je je testosteron spiegel eens laten meten. Die zou na 3-4 weken zeker verhoogd moeten zijn.
Dat zal ik niet ontkennen, maar mijn klokje tikt nu eenmaal wat sneller dan bij andere mensen. Heb altijd het gevoel haast te hebben en tijd tekort te komen. Dat komt door de ziekte :-)
 
Snap ik kerel! Wens ik niemand toe!
 
Ik lees in andere topics ook wel eens: je begint te vroeg.

Maar ik heb daar een vraag over. Want in theorie maakt het toch weinig uit of je testosteron injecteert vanaf je aller eerste trainingsdag ooit, of pas wanneer je al 5 jaar Max traint en geen progressie meer maakt?

Het is toch niet zo dat zo’n injectie ‘beter werkt’ wanneer je al aan je Max zit?

Persoonlijk zou ik denken dat het juist meer effect heeft als je een beginner bent, omdat je dan van nature al veel sneller zal aanzetten toch? Dit is slechts een aanname!! Voordat mensen me straks fileren ;) Maar hoe zit dat precies dan?
 
Met beginnergains gaat het al hard genoeg. Verder is het wel handig dat je leert trainen en wat je met je voeding moet doen, daar gaat wel een tijdje overheen.
 
Ik kan me ook voorstellen dat je pezen en aanhechtingen het niet leuk vinden als je in het begin veel te grote stappen maakt... Je spieren kunnen het over het algemeen wel bijhouden met voldoende rust en voeding, maar je pezen en aanhechtingen!? Dat is vragen om blessures...
 
In het begin gain je zoiezo als je daar dan anabolen bij gebruikt ga je niet harder gaan volgens mij. Je geeft het zelf al aan dat je niet goed weet of het door de anabolen komt of niet. Stel dat je een placebo injecteert(geen test e) en je hebt na 10 weken gegained kon je evengoed niets injecteren.

Edit: btw stel dat je al kuurt van het begin. Je lichaam zijn de anabolen al gewend volgens mij. Stel dat je 90 weegt en je kuurt al van het begin. Je gaat echt geen 10kilo meer gainen dan tenzij je een andere compound toevoegd of andere troep. En wanneer je al 90 weegt en voor de eerste keer kuurt ga je lekker hard gaan dat kan ik je zeker vertellen. Kijk maar naar bostin loyd. Die gast is een mongooltje (vanwege zijn gedrag) maar hij heeft wel flink gegained en hij had al een mooi startersfysiek.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven