XXL Nutrition

Vraag mbt uitslag bloedtest

Bezoekers in dit topic

Vindebaron

Novice
Lid geworden
1 mei 2018
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
90kg
Beste leden,

Ik heb onlangs mijn bloedwaarden laten controleren omdat ik het gevoel had dat er iets niet helemaal goed zat in mijn lichaam.
Bij deze deze uitslag, en zou iemand mij kunnen vertellen of deze uitslagen goed/niet goed zijn? En wat eraan kan worden gedaan?

Bij voorbaat dank!

62BA66EA-4546-4C93-A356-473079AD4C63.jpeg
 
Gezien je bloedwaarden ben je nog on.

Gebruik je tren?
 
Gezien je bloedwaarden ben je nog on.

Gebruik je tren?

Ik ben inderdaad nog on momenteel.
Ik kom uit een kuur met test - bold - masteron - winstrol. Deze middelen heb ik eruit gegooid en zit momenteel enkel aan de test.
 
Je nierfunctie lijkt verminderd (tenzij je negroïde bent, hoewel kreatinine ook verhoogd is).
Hb en hematocriet zijn verhoogd. Ik raad je aan bloed te doneren en een tijd verder te cruisen op 125-150mg test.
 
Je nierfunctie lijkt verminderd (tenzij je negroïde bent, hoewel kreatinine ook verhoogd is).
Hb en hematocriet zijn verhoogd. Ik raad je aan bloed te doneren en een tijd verder te cruisen op 125-150mg test.

Ik merkte problemen met mijn libido en erecties. Kan dit hiermee te maken hebben? Ik zit momenteel aan 500 Mg test per week. Ik wou dit verhogen naar 1 gr om toch nog te gainen nu alle producten er grotendeels uit zijn. Maar dit is dus niet verstandig volgens jou?
 
Gezien je bloedwaarden is het duidelijk tijd om te herstellen. Hoe lang ben je al aan het blasten?

Libido en erecties zal niet worden veroorzaakt door een te weinig aan test. Ik vind overigens een uitslag van 26.9 op 500mg test wel erg laag. Ik zou verwachten dat die through the roof is.
 
Gezien je bloedwaarden is het duidelijk tijd om te herstellen. Hoe lang ben je al aan het blasten?

Libido en erecties zal niet worden veroorzaakt door een te weinig aan test. Ik vind overigens een uitslag van 26.9 op 500mg test wel erg laag. Ik zou verwachten dat die through the roof is.

Wat raad je aan om te doen in mijn geval?
Uit de kuur stappen en volledig herstellen of cruisen?
 
Wat raad je aan om te doen in mijn geval?
Uit de kuur stappen en volledig herstellen of cruisen?
Of je gaat cruisen of off gaat dat zul je zelf moeten beslissen (persoonlijke kwestie). Off gaan is ook weer een belasting op het lichaam, maar een verhoogd hematocriet is veelvoorkomend bij toediening van testosteron (ook TRT-patiënten hebben hier last van) en blijft iets wat je niet wilt.

In ieder geval niet doorblasten.
 
Zijn dus normale waardes voor iemand die kuurt. Hematocriet en hemoglobine normaliseren wanneer je stopt met kuren. De rest in principe ook. Indien je wil cruisen, zou je jouw waardes terug eens moeten controleren als je een tijdje een lage dosis gebruikt om te zien hoeveel invloed het heeft op je hematocriet. Het kan zijn dat je waarde dan zakt tot 51 l/l of zelfs iets lager en dan zit je goed.
 
Het is tijd om te gaan cruisen.
 
Het is tijd om te gaan cruisen.

Dit + gezien zijn verminderde nierfunctie blijf hij best een tijd van orals en tren.

@TS: Neem dus de tijd om lang genoeg te cruisen (zo laag mogelijk, liefst 125mg test per week) en laat je bloedwaarden eerst volledig herstellen. Laat trouwens je cholesterol ook checken de volgende keer, allicht is die ook niet wat het moet zijn op dit moment.

Zijn dus normale waardes voor iemand die kuurt. Hematocriet en hemoglobine normaliseren wanneer je stopt met kuren. De rest in principe ook. Indien je wil cruisen, zou je jouw waardes terug eens moeten controleren als je een tijdje een lage dosis gebruikt om te zien hoeveel invloed het heeft op je hematocriet. Het kan zijn dat je waarde dan zakt tot 51 l/l of zelfs iets lager en dan zit je goed.

Ik zou die nierwaarden toch effe de tijd geven om te herstellen + cholesterol zou hij ook beter laten meten.
 
Beetje onzinnig om lh en fsh wel te prikken maar je bloedlipiden over te slaan, en dat terwijl je nog vol op de gear zit.
De rest is al gezegd. Off gaan of cruisen, in ieder geval niet hoog blijven.
Also, t feit dat je na een dusdanige cycle nog twijfelt om door te pakken op 1gram test... Ik ruik of fake gear, of iemand die denkt dat hoge doseringen de oplossing zijn voor gebrek aan progressie , zonder ook maar iets aan manipulatie van training of voeding te doen.
 
Heeft er iemand een juiste trt voor deze situatie? Wat word er aangeraden?

Iedereen bedankt voor de reacties zowel positief als negatief. Hier kan ik wat mee
 
125mg per 7 dagen zou ik gewoon aanhouden, dus 1x per week 0,5ML
 
Heeft er iemand een juiste trt voor deze situatie? Wat word er aangeraden?

Iedereen bedankt voor de reacties zowel positief als negatief. Hier kan ik wat mee
Ga maar eens paar maandjes op 125 a 150 mg per week. Dieet opschonen, gezondheid in acht nemen, shit laten herstellen
 
Ik merkte problemen met mijn libido en erecties. Kan dit hiermee te maken hebben? Ik zit momenteel aan 500 Mg test per week. Ik wou dit verhogen naar 1 gr om toch nog te gainen nu alle producten er grotendeels uit zijn. Maar dit is dus niet verstandig volgens jou?
Ik kan je aan de hand van je bloedwaarde in ieder geval verklappen dat je niet aan 500 mg testosteron per week zit. Hoeveel dagen na je laatste injectie was deze bloedtest?

Je hematocriet is wat verhoogd. Is je bloed 's ochtends afgenomen en had je wel goed gedronken daarvoor? Kan zijn dat je licht uitgedroogd was ook.

Je nierfunctie is waarschijnlijk ook niet goed. Hoe oud ben je?
 
Ik kan je aan de hand van je bloedwaarde in ieder geval verklappen dat je niet aan 500 mg testosteron per week zit. Hoeveel dagen na je laatste injectie was deze bloedtest?

Je hematocriet is wat verhoogd. Is je bloed 's ochtends afgenomen en had je wel goed gedronken daarvoor? Kan zijn dat je licht uitgedroogd was ook.

Je nierfunctie is waarschijnlijk ook niet goed. Hoe oud ben je?

Toen de bloedtest was genomen was ik net gestopt met de kuur test bold masteron winstrol. Dus dat was nog actief in het lichaam. Ik ben 25. Bloed is in de ochtend afgenomen en niet op nuchtere maag.
 
Hoe krijg ik zo snel mogelijk mijn waardes weer op peil?
En ik merk dat mijn erecties niet goed zijn, wat doe ik hier aan?
 
Je nierfunctie lijkt verminderd (tenzij je negroïde bent, hoewel kreatinine ook verhoogd is).
Hb en hematocriet zijn verhoogd. Ik raad je aan bloed te doneren en een tijd verder te cruisen op 125-150mg test.
Daarvoor moet hij zijn pis laten checken...

bloed kreat urine kreatinine + micro-albumine/kreat ratio en totaal eiwit.
Het is belangrijk te weten hoeveel kreatine er in het bloed zit in combinatie met hoeveel kreatinine er via de urine weer het lichaam verlaat. Maar ook is het belangrijk om na te gaan of er wel of te niet sprake is van micro albuminurie al dan niet ander soortige eiwitten die wel of niet aanwezig zijn in de urine
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven