Fitness Seller

Vraag naar samenwerking met DBB'ers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bipolar

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 okt 2012
Berichten
1.723
Waardering
86
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Beste DBB leden,

Omdat ik zelf niet gebruik maar erg geïntereseerd ben in de AAS sectie en voor het( op een goede en wel doordachte gebruik) ben, vroeg ik me af welke nakuren er nou eigenlijk allemaal bestaan en welke kuur je met welke nakuur het beste kan combineren. Ik weet dat er talloze combinaties mogelijk zijn, maar er zijn een aantal die vaak terug komen: test e, test p, tren, deca, sust, dht's enz. en de combinaties hiervan. Hier door krijg je bijf. nolva alleen of nolva samen met een AI of HCG wel of niet of proviron wel of niet. Er zijn erg veel stoffen waardoor het onduidelijk wordt.. bijv. een test tren kuur, moet je nolva nemen ivm gyno. maar van tren krijg je ook prolactin (dacht ik) gyno.. dus je moet hier proviron (wat ik begrepen heb) erbij nemen.

Om mijn vraag duidelijk te maken: het zou leuk zijn (en handig) om een sticky te maken met de verschillende AAS en nakuur mogelijkheden. Hierbij alleen gekeken naar de standaard kuurtjes of alle kuurtjes waarbij het makkelijk uit te leggen is waarom men voor zo een nakuur moet kiezen.

Voor de duidelijk heid: het is maar een idee, als het echt moeilijk is dan hoeft het niet maar het blijft dan nogsteeds onoverzichtelijk.
Ik kuur zelf niet maar wil ook niet dat mensen denken dat ik er zelf niet naar heb gezocht in de info sectie hier. Ook wil ik niet dat mensen dingen voor mij gaan doen. ik vind het alleen erg belangrijk als gebruikers en niet gebruikers met goede info hier op de website (al dan niet anoniem) een klein stukje hierover willen schrijven en naar mij willen sturen dan zorg ik er voor dat het (ANONIEM) in een informatieve stukje komt.

Wat ik hiermee wil bereiken is dat er bewust wordt nagedacht over het gebruik van een goede PCT met daarbij behorende middelen. En zo wordt het een heel stuk minder moeilijk om info over je PCT te vinden.

Ik weet dus ook dat de een wel voor een PCT kiest en de ander daar op tegen is. Daarom kunnen we SAMEN nadat ik (alleen of met hulp van mede DBB'ers) per soort kuur de bijbehorende nakuur appart bespreken om zo een goede en compleet mogelijke informatie te leveren aan iedereen die zo goed mogelijk een kuur wilt beginnen.

Als mede DBB'ers mee zouden willen werken en een goed stukje info kunnen bij dragenm, kan iedereen een stuk beter zijn kuur door komen. Ook ben ik open voor reacties over het onderwerp/topic zelf. Ik hoop hier goede en informatieve/positieve/negatieve reacties mbt de topic te krijgen.

Met vriendelijke groet

Bipolar

PS. in de bijlage vind je een worddocument met hoe ik je reactie graag zou willen ontvangen.
 

Bijlagen

  • DBB topic.txt
    201 bytes · Weergaven: 65
Laatst bewerkt:
Het is te persoonsgebonden voor zoiets te doen.
De ene herstelt van nolva.

De andere moet na 10 weken 6 maanden herstellen.
 
jep dat snap ik wel, maar ik heb het ook over het algemeen.. dat het persoons gebonden is om na een test e kuur nolva of clomid te doen ok. maar zou het dan ook persoons gebonden zijn om wel of geen nakuur te doen? snap je wat ik probeer te zeggen? het is wel persoons gebonden maar wat wordt er over het algemeen gebruikt.

thnx voor reactie ;)
 
Gaat dus specifiek over nakuren? Zo moeilijk is dat niet, zijn maar een paar middelen voor. Nolva is de meest gangbare met de minste bijwerkingen. Kuur je met zware aas zoals bv tren dan kan je kiezen om je nakuur wat krachtiger te maken met bv arofixen of een combi nolva/clomid.
Clomid alleen kan ook als nakuur maar heeft wat meer bijwerkingen(persoonsgebonden).
Dat was 'm al zo'n beetje, ja je hebt ook nog HMG maar dat is behoorlijk kostbaar en ik heb het bv nog nooit kunnen krijgen dus laten we dat middel maar vergeten gemakshalve.
 
ok, ja dat wilde ik dus wat duidelijker maken. je hebt de wat lichtere en zwaardere kuur. en hierbij hoort een bepaalde combinatie van PCT. Wat ik zelf dus moeilijk uit alle reacties kan halen is dat als iemand vertelt dat ie op tren test zit en de reacties op de nakuur zijn meestal dat die gene arofixen moet nemen. en dan is het bij mij de vraag, ja maar die gene gebruikt ook test.. moet daar geen middel voor? en dat vind je meestal heel moeilijk terug in de reacties. en de stickys (heel leerzaam) zegt meestal weinig over een combinatie van de AAS. wel wordt er afzonderlijk op gereageerd.
maar goed het kan ook gewoon zijn dat het niet nodig is om zo een topic erover te starten, dan weet ik dat en laat ik t gewoon rusten. Wilde gewoon weten hoe andere DBB'ers erover denken.
 
Je kan trouwens ook andere nakuur mogelijkheden bestellen vanuit amerika, denk aan Toremiphene. Schijnt een aantal voordelen te hebben boven nolva en clomid.

Moet je even op een research chemical site kijken (schrik niet van de "not for human consumption")

edit: kan je trouwens ook clen en aromatase inhibitors etc etc halen, en ja, die werken goed!
 
Je kan trouwens ook andere nakuur mogelijkheden bestellen vanuit amerika, denk aan Toremiphene. Schijnt een aantal voordelen te hebben boven nolva en clomid.

Moet je even op een research chemical site kijken (schrik niet van de "not for human consumption")

edit: kan je trouwens ook clen en aromatase inhibitors etc etc halen, en ja, die werken goed!

en dit is een van de reden dat ik de topic heb gestart! (bedankt voor je reactie)

Waarom zou jij Toremiphene willen gebruiken?
 
Nolvadex, GHRP-6, mod GRF 1-29, IGF-1, HGH, Glutamine, Creatine, BCAA's, slin, HCG, HMG. Allemaal in de mix en meer massa pakken in je nakuur dan op 1 gram test op 10 weken.
 
Je vergeet follistatin 344 :D
 
Het is eigenlijk niet zo'n eenduidig onderwerp. Hier op DBB is nolva inderdaad de standaard, maar ga je naar UK of US boards dan zie je een totaal ander plaatje. Ik ben al meermaals op US boards tegen gekomen dat je op nolva niet goed herstelt dusjah ..
Niemand blijkt juist te weten welk nu het beste is.

Bovendien is er ook nog die hele kwestie van AI's , i.e. aromasin dat tijdens de nakuur gebruikt wordt. Hier begint dat ook meer en meer de standaard te worden, zeker na een tren kuurtje enzo, maar wederom is hier niet veel eenduidigheid over.

Je hebt bovendien overal guru's die claimen en vaak heel technisch hun methode ondersteunen maar nadien blijkt dat het toch mss te veel van het goede is of niet klopt ..

Waar ik wel meer en meer van overtuigd aan het geraken ben is om altijd HCG tijdens de kuur te gebruiken. Zeker als je zwaar gaat uren. Dit is echter iets dat ik ook van UK boards opgepikt heb en je dit hier niet al te vaak ziet voorbij komen.
 
Nolva niet goed endos schrijven het voor..
HCG wordt hier heel vaak aangeraden hoor..
 
kijk dit zijn de goede dingen om over te discuseren.. iedereen die kuurt die heeft t al maar over de aas zelf en ja natuurlijk een nolva maar waarom? weet die gene ook niet. en of t in de kuur past? wie weet! vandaar de topic! heb al paar mails binnen van belanghebbenden. zou leuk zijn als men gewoon 1/2 min van zijn tijd neemt om zijn kuur op te schrijven met de vij behorende nakiur en waarom! dit helpt enorm en verbetert de kwaliteit van aas gebruik ook! het is allemaal persoons gebonden maar ik wil een lijstje maken van wat globaal gezien goed gekeurd wordt in combinatie ket de bijvehorende kuur. thnx voor de input en reacties btw
 
nog mensen die her interesse in hebben? heb al een lijst met de veel voorkomende kuurtjes en bijbehorende pct. ben van plan het binnenkort op DBB te zetten ;)
 
Back
Naar boven