Fitness Seller

Vraag over AAS,eetschema en Kuur.(ivm opgeblazen buikje) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ramon67

Cool Novice
Lid geworden
27 aug 2014
Berichten
177
Waardering
6
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik heb al meerdere adviezen opgevolgd van bepaalde personen hier op DBB,maar sinds een week of 3 ben ik begonnen met test-e 500 en heb ik mijn eetschema aangepast omdat ik een buikje begon te krijgen.

Ik zit nu 600 boven onderhoud.
En heb best een mooi schema nu.

Graag wil ik weten wat juist is.....
Meer eten omdat ik kuur of toch minder eten?

Ik BAAL ZWAAR van mijn rijstebuikje,want de rest groeit lekker,maar dat buikje eronder ziet er niet uit.

Ook heb ik een wat holle rug,maar niet in erge mate.

Wie heeft er tips/ideeen?
 
Ligt eraan wat je wil bereiken. Kies bulk (boven onderhoud) of cut (onder onderhoud). In jou geval bij bulk een clean bulk en flink wat cardio erbij. Die buik had er in eerste instantie al niet mogen komen dus eigen schuld:)
 
Ik heb gewoon de fout gemaakt om zwaar te bulken,omdat ik altijd rond de 68 kg woog.

En stopte met roken....dus dan weet je het wel.
 
Ik heb gewoon de fout gemaakt om zwaar te bulken,omdat ik altijd rond de 68 kg woog.

En stopte met roken....dus dan weet je het wel.

En de fout om te beginnen met een kuur terwijl je je voeding blijkbaar niet op orde hebt. Je kent de reactie van je lichaam op voeding niet...laat staan de reactie op voeding + kuren.
Je moet een plan maken..bulken of cutten. Ben je gefrustreerd over je buik dan moet je cutten.
 
Voeding was in dat opzicht ok,maar had gewoon meer moeten cardioen.
 
Dan heb je het nog steeds niet begrepen. Met cardio gaat het inderdaad sneller om op een laag vet% te komen maar het is niet perse nodig. En als je veel vet bij kont had je al eerder kunnen ingrijpen
 
Je geeft meerdere malen aan dat je schema goed is etc. Post je schema dan eens :)
 
Jaja..ik snap het,maar niet goed begrepen is bullshit....

Ik ben altijd vrij licht geweest ivm kickboksen en dergelijke wat ik al jaren beoefende,maar voor mij was bulken echt een eye opener.

Ik en een buik krijgen...

Maar toch bedankt voor jullie reacties
 
Weten we nu nog geen moer.
 
Ik wel....duss.

Cutten en cardio
 
Slim bezig op die leeftijd en stats
 
Je geeft meerdere malen aan dat je schema goed is etc. Post je schema dan eens :)

Alles is op orde maar kan vaak niet gepost worden :rolleyes:

Dit past trouwens meer in voeding sectie dan in de aas sectie thuis :)
 
Rijstbuikje? :roflol:
 
zijn benieuwd naar je voeding schema. post hem eens dan ???


opgeblazen buik wil dus zeggen dan je teveel kcal binnen krijgt
 
zijn benieuwd naar je voeding schema. post hem eens dan ???


opgeblazen buik wil dus zeggen dan je teveel kcal binnen krijgt

Ik denk bij een opgeblazen buik toch eerder aan een goede bulk met voedingsstoffen waarvan je een bolle buik krijgt. Dat heb ik in mijn bulk ook gewoon, maar als ik mijn abs aanspan dan zijn ze er gewoon nog allemaal.. Ergo mijn buikje zit dus gewoon lekker vol en is niet heel veel vetter ofzo.

Gejank vind ik het trouwens :p
 
Begrijp nog steeds niet waarom je niet gewoon je voedingsschema post.
 
Omdat het een best wel mooi schema is? :o
 
119pevs.jpg
 
Back
Naar boven