Fitness Seller

Vraag over anabolen?

Bezoekers in dit topic

hmm bedankt op mijn vraag,

er is een jongen bij mij op fitness die kan mij stanozolol pillen geven
zijn die pillen te veel voor je conditie? mijn doel is om groter en sterker te worden snelheid train ik wel bij k weeg op het moment 68 kilo en ben 180 ik wil een gewichts classe omhoog 72>

ik vind jou wel lauw jij geeft tenminste goeie antwoorden ipv die grappemakers hier, forum nerdjes..

σας ευχαριστώ τα μέγιστα!.

whahaha sukkel! Ga eerst eens deftig eten en trainen.
 
Ik probeer altijd de mensen te helpen.

Toegegeven dat er op deze board soms weleens op de verkeerde manier gereageerd word op vragen, maar de essentie is er wel.

Je moet begrijpen dat aas een sterk middel kunnen zijn en gemakelijk kunnen misbruikt worden waardoor je jezelf schade kan aandoen en dan nog eens de reputatie van AAS en AAS gebruikers negatief beinvloed.

Wat ze bedoelden met hun reacties was dat je er pas klaar voor bent nadat je veel onderzoek ernaar hebt gedaan en er vrijwel geen vragen meer over hebt.

Ik zou persoonlijk weg blijven van de winstrol, kan je pijnlijke gewrichten geven en nog een hele reeks andere bijwerkingen die niet ideeal zijn voor iemand die vechtsporten beoefent. Trouwens winstrol only gaat je echt enorm weinig massa geven.
Heb al enkele verhalen gehoord van mensen die toch toevallig bij winstrol only spierlletsels oplopen.

Hoe dan ook, best dat je er vanaf blijft en het ondertussen goed onderzoekt en veel leest, als je nog vragen hebt kun je deze altijd nog stellen en proberen we je te helpen, maar het grove werk moet je zelf doen. De meeste vragen die je kan hebben zullen al beantwoord zijn op deze site, dus eventjes zoeken en je komt heel veel te weten, en dit dan nog eens zonder dat je commentaar krijgt.

Kortom nu nog niet kuren en eerst goed "leren".

Hoop je toch enigszins geholpen te hebben.

Veel succes.

Asclepios
 
hmm bedankt op mijn vraag,

er is een jongen bij mij op fitness die kan mij stanozolol pillen geven
zijn die pillen te veel voor je conditie? mijn doel is om groter en sterker te worden snelheid train ik wel bij k weeg op het moment 68 kilo en ben 180 ik wil een gewichts classe omhoog 72>

ik vind jou wel lauw jij geeft tenminste goeie antwoorden ipv die grappemakers hier, forum nerdjes..

σας ευχαριστώ τα μέγιστα!.

gast je bent 19, je zou nog niet eens aan aas moeten denken.
 
jij snapt heel goed wat ik bedoel boefje!:D
 
Weet je wat grappig is?

Meerdere van die forumnerdjes hebben al veel meer bereikt dan jij ooit zal doen.

hahahahah ja ik ben stads kampioen en regionaal ga nu voor nk ,

kort om , je moeder WAHAH je berijkt meer dan mij en die nerdjes?
eerst presteren kom me dan pas leren.

ey vriend ik vraag alleen maar info over die doping jij zit aan die crack zooi dus kom niet ouwehoeren , meer berijkt dan ik ooit zal doen ? natuurlijk jonge jij bent gek met een naald in je reet cker ;) ,

ik kom hier niet om rusie te zoeken is dat het doel van forums tegenwoordig ik vraag alleen maar om wat info, en mensen komen gelijk kleineren en dissen,

en zoals je ziet geven bepaalde mensen normaal antwoord op de vraag zoals ik dat zou doen, en je heb bepaalde mensen die zo triest zijn en zelf totaal geen leven hebben dat ze het komen uiten op een forum,

Asclepios, en Sport Wonder thanks, en de rest .. chokeyourself;)
 
Richard gaf het al aan. een echt sukkel. stadskampioentje van 19 moet al AS hebben.
 
skydirk hahaha hou alsjeblieft je mond je zet jezelf voor schut opa, ga jij lekker pruimensap drinken en je tietjes trainen


Asclepios,

Bedankt amico voor de info!
Ik hebt er over nagedacht en nog een beetje gelezen die winstrol is nix,
ik ga veel re-search doen over as en dan als ik wat vind wat wel bij me past kwa vechtsport enz.
neem ik het denk ik als ik 22/23 jaar oud ben, maarja er zijn er zoveel op die website Steroids.com - Bodybuilding supplement products.The largest bodybuilding supplement eMarketplace
met veel uitleg ik zou niet wete welke het beste is voor een vechter, en als ik de juiste heb gevonden ook geen idee hoe ik er aan zou moeten komen, maarja vervelend is dat er veel jongeren zijn in de competitie die het wel gebruiken, en het is wel een beetje lastig om op natuurlijke wijze te winnen als hun helemaal juiced-up zijn maarja we'll see,
Ciao ;)

,en forum nerds! leuk he dissen via een site jullie hebben echt 0% leven, ik lag jullie uit.
kom op scheld me maar uit ;) gratis entertainment ik ga helemaal stuk om jullie sukkels
 
Laatst bewerkt:
hahahahah ja ik ben stads kampioen en regionaal ga nu voor nk ,

kort om , je moeder WAHAH je berijkt meer dan mij en die nerdjes?
eerst presteren kom me dan pas leren.

ey vriend ik vraag alleen maar info over die doping jij zit aan die crack zooi dus kom niet ouwehoeren , meer berijkt dan ik ooit zal doen ? natuurlijk jonge jij bent gek met een naald in je reet cker ;) ,

ik kom hier niet om rusie te zoeken is dat het doel van forums tegenwoordig ik vraag alleen maar om wat info, en mensen komen gelijk kleineren en dissen,

en zoals je ziet geven bepaalde mensen normaal antwoord op de vraag zoals ik dat zou doen, en je heb bepaalde mensen die zo triest zijn en zelf totaal geen leven hebben dat ze het komen uiten op een forum,

Asclepios, en Sport Wonder thanks, en de rest .. chokeyourself;)

Goed getroll maatje. Dat get a life-zaakje is alleen 20 jaar oud, kom eens met iets origineel, en mijn moeder beledigen op internet, idem, je bent echt stoeeeer nu...

Spijtig voor jou weet ik enorm veel over as en vechtsporten. Maar ja, doe maar verder.

Enneuh stadskampioen TDK, :roflol: ... Kom eens terug als je eens mma in de open klasse hebt gevochten met je 68kg. Dan weet je direct hoeveel "skills" je echt hebt...

Oh ja, en leer Nederlands.

Je moeder is een Russian Bride.

Zo, genoeg geflamed...
 
68 kilo en 180 pfff.. ga eerst een jaar trainen en veel eten dan kan je al 12/20 kilo aankomen want nu ben je echt skinny man...
 
hmm bedankt op mijn vraag,

er is een jongen bij mij op fitness die kan mij stanozolol pillen geven
zijn die pillen te veel voor je conditie? mijn doel is om groter en sterker te worden snelheid train ik wel bij k weeg op het moment 68 kilo en ben 180 ik wil een gewichts classe omhoog 72>

ik vind jou wel lauw jij geeft tenminste goeie antwoorden ipv die grappemakers hier, forum nerdjes..

σας ευχαριστώ τα μέγιστα!.

:mad::mad::mad: ventje toch je zou beter s wat respect laten zie bekijk eens wat foto's van die mensen die je comentaar geven voor je ze nerdjes noemt
en stanozolol nemen aan 68kg bij 1m80 das pas zielig ik ben met de zelfde groote 102kg (21jaar) en ben pas iets beginnen nemen toen ik 92woog denk daar maar s aan

leer eerst eens eten en trainen voor je aan aas begin te zitten
 
:mad::mad::mad: ventje toch je zou beter s wat respect laten zie bekijk eens wat foto's van die mensen die je comentaar geven voor je ze nerdjes noemt
en stanozolol nemen aan 68kg bij 1m80 das pas zielig ik ben met de zelfde groote 102kg (21jaar) en ben pas iets beginnen nemen toen ik 92woog debk daar maar s aan

leer eerst eens eten en trainen voor je aan aas begin te zitten

precies... ;)
 
werd vroeger altijd snel van speed....dat dan weer wel
 
te triestig voor woorden. we zullen waarschijnlijk niet veel meer van hem horen.
 
Gast ga eerst eens op je voeding letten. Als je goed eet en traint kun je die 4 kilo er met een half jaar aan hebben. jij bent 68 kilo dus je eiwit behoefte ligt per dag op een 140 gram. Wedden dat jij hier niet aankomt. Ook zou ik je calorie inname maar eens verhogen. Als je niet goed weet waar je mee bezig bent moet je zeker niet denken aan AS. Kun je wel doen hoor, maar de kans dat het niet goed gaat en dat je je organen ermee beschadigd is vele malen groter. Kun je doen ja, ben je daarna uitgesport. Ik zou voor je 24ste zowieso niet aan AS denken. Ga gewoon eerst lekker naturel trainen. Als je goed traint en eet pak je daar al 15 kilo mee. Als je hele voeding en je training goed op orde is en je gaat niet meer voorruit ga dan eens denken aan AS om nog even verder te gaan.
 
zie dat je eerst aan de top geraakt in je vechtsport. dan kan je beginnen met AS te gebruiken. je tegenstanders op hoog niveau zullen dat waarschijnlijk ook doen. als je het nu al wil gebruiken terwijl je nog niets voorstelt, zal het nooit wat worden.
 
Geschoond, graag wat minder opvliegendheid.
 
Back
Naar boven