MuscleMeat

Vraag over anabolen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cc3ll

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2007
Berichten
12
Waardering
0
Hallo ik heb een vraag ik zit al heel lang te zoeken naar informatie over een bepaalde soort anabolen maar ik kan nix vinden,

het gaat namenlijk over de steroïde die top atleten gebruiken byvoorbeeld met turnen en taekwondo,

ik zou graag willen welke soort die mensen gebruiken van taekwondo om zo groot en snel te worden.

ze gebruiken toch niet de zelfde soort als bodybuilders ? of wel
 
Om snel te kunnen worden??Daarvoor anabolen gaan gebruiken???
Dat is een kwestie van training en geduld en blijven trainen, heb zelf namelijk ook taekwondo gedaan 8 jaar dus het is echt kwestie van trainen.. Als je daarvoor anabolen gaat gebruiken ben je verkeerd bezig.
 
goh, en hoe heet dat spul dan wel niet?
lijkt me handig als je daadwerkelijk *zinnige* antwoorden verwacht...
 
amfetamine & Hollandse Gouda -> groeit als een kool en blijft kurkdroog :p
 
Laatst bewerkt:
het gaat namenlijk over de steroïde die top atleten gebruiken byvoorbeeld met turnen en taekwondo,

Ik weet het vis :

Turners gebruiken Deca-turnobolin en taekwondo gasten die gebruiken Sustaekwondonon
 
vechters houden meer van hoge androgenen en nemen lagere doseringen, of spullen die het hematocriet verhogen.

Of je er sneller van wordt, ik denk dat dat niet veel uit zal maken. Indirect door meer te kunnen trainen en neurale stimulatie ms wel.
 
ik heb ooit een gezien op tv dat kickboksers eerder iets nemen om sneller te herstellen zodat ze meer kunnen trainen, geloof dat het anavar was.

en top athleten, trainen als de zot
 
alle anabolen steroide soorten zorgen ervoor om snel te herstellen, niet alleen anavar.

kijk kerel als je groot wild worden moetje gedult hebben, ma als je zegt van ik wil kuren ma ik heb niks kunnen vinden dat is zwaar bullshit. Je kan alles over vinden. Wees ff duidelijk wil je kuren ja of nee!!
 
ik heb ooit een gezien op tv dat kickboksers eerder iets nemen om sneller te herstellen zodat ze meer kunnen trainen, geloof dat het anavar was.

en top athleten, trainen als de zot

wat een onnozele avatar heb je nu man??die vorige was toch wel veeeel beter :p
 
Hallo ik heb een vraag ik zit al heel lang te zoeken naar informatie over een bepaalde soort anabolen maar ik kan nix vinden,

het gaat namenlijk over de steroïde die top atleten gebruiken byvoorbeeld met turnen en taekwondo,

ik zou graag willen welke soort die mensen gebruiken van taekwondo om zo groot en snel te worden.

ze gebruiken toch niet de zelfde soort als bodybuilders ? of wel

Tja, ik kan mij wel voorstellen dat, als je op Google intikt "welke steroïde gebruiken turners en taekwondoatleten ?", je dan daadwerkelijk nix vindt !

Mocht je ze toch vinden, laat het ons weten, interesseert ons ook wel om snel groot te worden...
 
Ik weet het vis :

Turners gebruiken Deca-turnobolin en taekwondo gasten die gebruiken Sustaekwondonon

hmmm... handballers schijnen vaak aan de russische diahandbol te zitten.
 
Sommige soorten anabolen zouden in verhouding toch duidelijk meer kracht geven als massa. Lijkt me dat dit soort anabolen dan meer geschikt zijn voor sporters waar ook snelheid en uithoudingsvermogen telt.
 
Sommige soorten anabolen zouden in verhouding toch duidelijk meer kracht geven als massa. Lijkt me dat dit soort anabolen dan meer geschikt zijn voor sporters waar ook snelheid en uithoudingsvermogen telt.

Algemeen gebruiken vechtsporters middellen die hoog androgeen zijn en laag anabool om niet of weinig gewicht bij te komen mbt het blijven in dezelfde gewichtsklasse en omdat verhoging massa dikwijls betekent verlaging snelheid.

Wat ik zoal gehoord heb is halotestin en anavar voor kickboxers en ja heb zelfs al gehoord van test. Ik raad je niet aan om halotestin te gebruiken als je nooit eerder hebt gekuurd, is een nogal sterk middel die tamelijk wat bijwerkingen kan hebben. Ik raad je zelfs aan om niet te kuren. Algemeen is snelheid meer een principe van inter en intramusculaire coordinatie en zenuw geleiding en heeft vrijwel niets te maken met de hoeveelheid spier je hebt of de kracht die die spieren kunnen garanderen, gaat meer om de snelheid waarmee ze dat kunnen doen. Enige manier om snelheid te verhogen is trainen en eventueel de juiste supplementen gebruiken. Voor herstel kun je elke anabool nemen die niet teveel op je conditie en gewicht inwerkt. Voila je antwoord.

Kortom alles kan er voor gebruikt worden, maar sommigen lenen zich er beter toe, welke je intersseert hangt af van je aspiraties en welke nadelen je je kunt permiteren en welke niet.

Asclepios
 
hmm bedankt op mijn vraag,

er is een jongen bij mij op fitness die kan mij stanozolol pillen geven
voor herstel kun je elke anabool nemen die niet teveel op je conditie en gewicht inwerkt. Voila je antwoord
zijn die pillen te veel voor je conditie? mijn doel is om groter en sterker te worden snelheid train ik wel bij k weeg op het moment 68 kilo en ben 180 ik wil een gewichts classe omhoog 72>

ik vind jou wel lauw jij geeft tenminste goeie antwoorden ipv die grappemakers hier, forum nerdjes..

σας ευχαριστώ τα μέγιστα!.
 
hmm bedankt op mijn vraag,

er is een jongen bij mij op fitness die kan mij stanozolol pillen geven
zijn die pillen te veel voor je conditie? mijn doel is om groter en sterker te worden snelheid train ik wel bij k weeg op het moment 68 kilo en ben 180 ik wil een gewichts classe omhoog 72>

ik vind jou wel lauw jij geeft tenminste goeie antwoorden ipv die grappemakers hier, forum nerdjes..

σας ευχαριστώ τα μέγιστα!.

forum nerdjes, tazzz
jongeman je weet niets van a.a.s af en je wilt gaan kuren..
niet slim!! Ga maar es eerst een jaar trainen met de juiste voeding en denk dan maar es na over een kuur, want met die pillen is het maar ff leuk en daarna val je wer keihard terug.
 
hmm bedankt op mijn vraag,

er is een jongen bij mij op fitness die kan mij stanozolol pillen geven
zijn die pillen te veel voor je conditie? mijn doel is om groter en sterker te worden snelheid train ik wel bij k weeg op het moment 68 kilo en ben 180 ik wil een gewichts classe omhoog 72>

ik vind jou wel lauw jij geeft tenminste goeie antwoorden ipv die grappemakers hier, forum nerdjes..

σας ευχαριστώ τα μέγιστα!.

Weet je wat grappig is?

Meerdere van die forumnerdjes hebben al veel meer bereikt dan jij ooit zal doen.
 
Back
Naar boven