MuscleMeat

Vraag over anabolen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Om snel te kunnen worden??Daarvoor anabolen gaan gebruiken???
Dat is een kwestie van training en geduld en blijven trainen, heb zelf namelijk ook taekwondo gedaan 8 jaar dus het is echt kwestie van trainen.. Als je daarvoor anabolen gaat gebruiken ben je verkeerd bezig.

Klopt niet helemaal, wanneer ik "on" ben, merk ik toch dat mijn slagen sneller zijn.

Zelf merk ik er niet veel van, maar mijn vaste sparringspartners des te meer :D
 
jongen toch...ik zou eerst wat aan mijn ABN doen (en ik bedoel dan niet de bank:D)
vervolgens hoe lullig het ook klinkt, me verdiepen in training en voeding en zorgen dat je voldoende kennis erover hebt. AAS zijn geen wondermiddelen om ff snel groot en snel te worden.

snel zal je er zeker niet van worden want als je vreet als een paard, slaapt als een beer...dan zul je zwaarder worden en massiever, hetgeen wat weer ten koste gaat van je lenigheid als je het niet goed bijhoudt en dus ook wat trager door het extra gewicht dat je meesleept.

Niet bedoeld om je aan te vallen, maar ff wat puur alleen basics en misverstandjes uit de weg ruimen.

En ik kan je persoonlijk vertellen dat die "forum-nerdjes" in real life verstand hebben van zaken, trainen en vreten als paarden en slapen als een beer in winterslaap. Het feit alleen al dat je oudere bodybuilders bestempelt als "opa"en dat ie maar wat pruimensap moet gaan drinken en je hem uitlacht terwijl ie alleen advies wil geven, getuigt niet van bijster veel respect terwijl ie meer weet dan jij...dan kun je ook zulke reacties verwachten.

Zodoende hoop ik dat je wel geïnformeerd bent en dat je in de toekomst weet wat je moet doen.


Succes:D
 
Klopt niet helemaal, wanneer ik "on" ben, merk ik toch dat mijn slagen sneller zijn.

Zelf merk ik er niet veel van, maar mijn vaste sparringspartners des te meer :D

dit vind ik echt raar. als ik on ben sla ik trager en heb ik veel minder fysiek maar dan zijn mijn slagen inderdaad wel veel en veel zwaarder:D
 
minder fysiek tijdens een kuur. zeer raar. tijdens een kuur zou je juist meer uithouding moeten hebben. vraag dat maar aan wielrenners.
 
erg snugger ja
 
hahahahah ja ik ben stads kampioen en regionaal ga nu voor nk ,

kort om , je moeder WAHAH je berijkt meer dan mij en die nerdjes?
eerst presteren kom me dan pas leren.

ey vriend ik vraag alleen maar info over die doping jij zit aan die crack zooi dus kom niet ouwehoeren , meer berijkt dan ik ooit zal doen ? natuurlijk jonge jij bent gek met een naald in je reet cker ;) ,

ik kom hier niet om rusie te zoeken is dat het doel van forums tegenwoordig ik vraag alleen maar om wat info, en mensen komen gelijk kleineren en dissen,

en zoals je ziet geven bepaalde mensen normaal antwoord op de vraag zoals ik dat zou doen, en je heb bepaalde mensen die zo triest zijn en zelf totaal geen leven hebben dat ze het komen uiten op een forum,

Asclepios, en Sport Wonder thanks, en de rest .. chokeyourself;)


Hey kerel lees een keer je post door dan ben je er snel achter wie de sukkel is.
Je klinkt als een junk die een keer iets anders wil proberen.
Al die kerels bedoelen het niet slecht hier en jij begint om je heen te schoppen, das echt een teken dat je het niet snapt.

( WEET JE ZEKER DAT JE 19 BENT) je komt over als een 11 jarige.

Succes met je zoektocht naar extra massa:shut:
 
Back
Naar boven