MuscleMeat

vraag over auto

Bezoekers in dit topic

maar het is en blijft een peugeot:rolleyes:

1.4i is trouwens een 1400cc carb of injectie, hangt van het bouwjaar af(ben niet zo thuis in die franse rommel)
en zoals gezegd koop gewoon een japanner:D

Wtf:eek: Liever een peugeot als zo'n rijstbak!
 
Wtf:eek: Liever een peugeot als zo'n rijstbak!

oke hier gaan we weer:D

waar zijn mijn mede honda,toyota,..liefhebbers als ik ze nodig heb:(
qua techniek, staan de fransen nog ver achter als je ze met japanners vergelijkt;)
 
hehe waddup bro :D
 
1j0w1k.jpg

:D **** peugeot
 
oke hier gaan we weer:D

waar zijn mijn mede honda,toyota,..liefhebbers als ik ze nodig heb:(
qua techniek, staan de fransen nog ver achter als je ze met japanners vergelijkt;)

+1
Maar fransen kunnen wel mooie auto's ontwerpen hoor, en vaak zijn het nog felle karretjes ook! Ze rijden niet voor niets altijd in de top van de WRC mee:D
 
+1
Maar fransen kunnen wel mooie auto's ontwerpen hoor, en vaak zijn het nog felle karretjes ook! Ze rijden niet voor niets altijd in de top van de WRC mee:D

Geef mij toch maar een WRC subaru , imo veel bruter .
 
Nee

306 staat voor

306 ci

smallblock v8 van peugeot.

Edit:
ik zie het al

Leeftijd: 17

ik ben 25 en weet ook geen ene k*t van auto's, ik weet oook niet waar ik meot kijken als ik een auto koop.

enigste dat ik weet is dat een v8 sneller optrekt als een gewone motor.

ik heb altijd gedacht hoe meer litermotor is hoe meer hij zuipt, maar die vlieger gaat ook niet op want ik heb nu een opel corsa 1.7 en rijd ook 1 op 20
 
ik ben 25 en weet ook geen ene k*t van auto's, ik weet oook niet waar ik meot kijken als ik een auto koop.

enigste dat ik weet is dat een v8 sneller optrekt als een gewone motor.

ik heb altijd gedacht hoe meer litermotor is hoe meer hij zuipt, maar die vlieger gaat ook niet op want ik heb nu een opel corsa 1.7 en rijd ook 1 op 20


tja je weet evenmin het verschil tussen een vrouw en een tranny
 
Back
Naar boven