XXL Nutrition

vraag over auto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

i.h.e. mods en je zit zo op de 150 pk
 
indd, maar ik heb toch liever 2 pretstokken onder mijn kleppendeksel zitten :D

jaa dat wel
heb ik nu ook pech dat ik ff het geld niet heb
er staat een K20 swap te koop voor een prikkie
zou wel mooi staan :D
K20 Sol
 
jaa dat wel
heb ik nu ook pech dat ik ff het geld niet heb
er staat een K20 swap te koop voor een prikkie
zou wel mooi staan :D
K20 Sol

yes indeed, ik herriner me dat gesprek wat vaagjes:D
ik heb mss maar een b16:D maar het zal een beest worden
 
een b16b is al een beest
doe er ITB's bij en je hebt een Monsterr
 
een b16b is al een beest
doe er ITB's bij en je hebt een Monsterr

ja maar die zijn zo duur:o
kmoet ng wat overhouden voor mijne is200, die wil graag 300 paardjes:D
 
in een crx??
bij mij ook belgische keuring hoor, geen probleem voor de keuring:D
mijn is200 geraakt er met turbo ook door:p
en heb zelfs ng een ee6 met d16a9 swap en turbo laten keuren



civic coupe van '94 , ligt nu een d15b7 in . Bedoeling is een deftige d16z6 opbouwen en dat i.c.m gestript interieur , teermatten vloer-dakbekleding alles eruit .
 
civic coupe van '94 , ligt nu een d15b7 in . Bedoeling is een deftige d16z6 opbouwen en dat i.c.m gestript interieur , teermatten vloer-dakbekleding alles eruit .

waarom geen mini me, als je toch zo inzit met de keuriing??
heb je gelijk al wat meer pk's dan met een stock d16
 
waarom geen mini me, als je toch zo inzit met de keuriing??
heb je gelijk al wat meer pk's dan met een stock d16

blok heeft al 175000 kms erop zitten , k'heb al op verschillende sites gelezen dat ze na een mini-me wel eens olieverlies kunnen hebben . Blok swappen is wel maar voor binnen enkele maanden , eerst maar eens de remmen en ophanging upgraden .
 
blok heeft al 175000 kms erop zitten , k'heb al op verschillende sites gelezen dat ze na een mini-me wel eens olieverlies kunnen hebben . Blok swappen is wel maar voor binnen enkele maanden , eerst maar eens de remmen en ophanging upgraden .

hangt er gewoon vanaf hoe deftig hij heropgebouwd wordt:)
wat ben je van plan met de remmen? integra swap ofzo
 
remmen weet ik nog niet zeker , vti remmen of itr

voor jou is gewoon de beste optie een d15B
128 pk :D en een 1.5 op papier:D
en kwa olie verlies van de mini me vaak omdat bij het swappen de deck niet wordt gevlakt
als je na jaren je kop afhaalt komt er een spanning vrij wat soms resulteert in een scheve deck
een maat van mij heeft zelfs een keer ovale cilinders gehad zo :D
en als je voor vti remmen gaat kan je beter esi pakken
grootte is het zelfde alleen niemand weet het :D
 
mini-me rocks!! heb op race wars belgië nog tegen eentje gereden, en die ging heel goed mee met mijn karretje!! en ik had 70 pk (vorige wagen,de colt turbo) meer ongeveer dacht ik...

En japs rocken idd :)
 
Back
Naar boven