Fitness Seller

Vraag over Bpc-175 tegen schouderblessure

Bezoekers in dit topic

Jasper Balster

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Berichten
220
Waardering
129
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Ik zit al een lange tijd met een pijnlijke schouderblessure. Ik hoor veel positieve verhalen over bpc-175 en ben hier erg benieuwd naar.

Ik lees dat je het ook oraal kan nemen ipv injectie, elke dag injecteren heb ik liever niet dus oraal lijkt me ideaal. Alleen ik vind online alleenmaar de injectie variant. Kan je de injectie variant gewoon als druppels op je tong leggen en dat het word opgenomen of is er een speciale variant die oraal kan worden genomen?

Ik zat zelf te denken aan 250mcg per dag.

Is er iemand die er meer verstand van heeft en m'n vragen kan beantwoorden? Alvast bedankt.
 
Wat zegt de fysio? Ook al een mri scan gehad?

Had zelf maanden last van schouderklachten, keer links en vorig jaar rechts.
Beide keren dacht ik dat het nooit weg zou gaan. Alles geprobeerd maar niks hielp.

Door deze blessure in combi met druk werk en verhuizing 2 maanden helemaal niet getraind en wel veel de armen gebruikt met verbouwen, muren schilderen etc. en opeens na een eerste training pijnvrij.
Bij links was het weggegaan door ook een periode niks te doen maar veel te zwemmen.

Lijkt dus wel of even helemaal geen echte krachtoefeningen maar toch veel blijven gebruiken van de schouders op een andere manier goed is voor het herstel. Beter dan absolute rust met niks doen.
 
Back
Naar boven