Fitness Seller

Vraag over bulken en cutten A.U.B help

Bezoekers in dit topic

Edzer

Cool Novice
Lid geworden
3 aug 2012
Berichten
102
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
60kg
Vetpercentage
8%
hallo iedereen,

Ik had even een vraag over bulken en cutten ik voel me er niet zo goed bij om te bulken en cutten maar,
Zou ik ongeveer de zelfde resultaten als Zyzz kunnen halen NIET OM DE NAAM GEWOON OM HET LICHAAM.
ik weet dat het hard werken is heel hard maar zou je het kunnen behalen zonder te bulken en cutten maar gewoon,
gezond eten, goed trainen en gezond blijven doen?
ik vraag me dit namelijk al even af en wil graag antwoord hoop dat jullie kunnen helpen.

Dankje
 
of kun je ook gewoon gaan carb cyclen?
 
Clean bulk?
 
Je ingesteldheid lijkt me rijp om te falen makker.

Je moet niet zozeer naar die 'idolen' kijken, die bovenop een ideale fysiek waar ze jaren voor gewerkt hebben ook nog serieus geromantiseerd worden.

Kijk gewoon naar jezelf. Stel korte doelen. Elke kg massa is een stap dichterbij je uiteindelijke doel.
Verwacht niet zomaar dat je dergelijk groot doel zal bereiken, want dan zal je motivatie uiteindelijk verdwijnen.

Je bent nog zeer jong en dus heb je massa's potentieel.
Stel jezelf elke avond de vraag: heb ik mezelf vandaag verbeterd? Zal ik morgen sterker zijn dan vandaag?

- Ken ik al voldoende over voeding en training? Zoek ik geregeld nieuwe informatie op?
- Heb ik zo hard getraind als ik kon?
- Is mijn eetschema geoptimaliseerd en heb ik me eraan gehouden? (JA, JE ZAL EEN EETSCHEMA NODIG HEBBEN!)

Als je op deze manier denkt en werkt zal je sowieso continu verbeteren, en wie weet hoe ver je dan kan geraken...

P.S. Ik zet als bijlage in dit bericht mijn eetschema. Dit is een schema gemaakt door een lid op deze site, het is volledig automatisch en beter dan eender welk schema dat ik ooit ben tegengekomen. Jij hebt een bulk nodig, want 56kg op 1.80 meter is VEEL te weinig. Als je stats kloppen heb jij ongeveer 2.750 cal per dag nodig (bulk 20%), anders zal je niet veel resultaat zien. Proteïne = 2-2,5gram * kg lichaamsgewicht, Vet = 1-1,25 gram * kg lichaamsgewicht, rest opvullen met koolhydraten. Je hebt een ruim assortiment aan voedingsproducten in dit schema, stel dus iets op met veel variatie en dingen die je graag eet, zo blijft het leuk!

Alleszins succes!
 

Bijlagen

  • dieetplan Stef.xlsx
    238,2 KB · Weergaven: 133
Laatst bewerkt:
Het is goed om naar idolen te kijken, en Zyzz's fysiek is zeker wel naturel te halen. De kern blijft wel, haal motivatie uit je eigen gains en de impact daarvan op de omgeving. Zo houd je het veel langer vol en met geduld bereik je je doel wel
 
Het is goed om naar idolen te kijken, en Zyzz's fysiek is zeker wel naturel te halen. De kern blijft wel, haal motivatie uit je eigen gains en de impact daarvan op de omgeving. Zo houd je het veel langer vol en met geduld bereik je je doel wel

Zyzz's fysiek was toch verre van naturel. Naar mijn idee heeft hij alles geslikt en gespoten wat er maar bestaat.. correct me if i am wrong.
 
Zyzz's fysiek was toch verre van naturel. Naar mijn idee heeft hij alles geslikt en gespoten wat er maar bestaat.. correct me if i am wrong.

Hij heeft zeker gespoten, maar zijn fysiek is zeker naturel te halen. Je bent alleen een heel stuk langer bezig
 
Back
Naar boven