AndroidHealthClinic

Vraag over bulken. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeff1979

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 jul 2005
Berichten
246
Waardering
0
Beste collega's,

Ik wil binnenkort met bulken beginnen.

Wat ik graag zou willen weten is, of de doelen die ik op dit moment gezet heb voor het bulken de juiste zouden kunnen zijn.

Mijn doelen zijn momenteel:

1. 30 weken bulken (misschien te lang of te kort?)
2. 20 kilo aankomen (misschien te veel of kan meer?)


Ik gebruik nu dagelijks 4000 kcal (30/50/20). Ik weeg momenteel 90 kg en heb een vetpercentage van 14%.

B.v.d.
 
OK iemand?........................
 
30 weken bulken kan opzich wel, maar 20 kg aankomen in 30 weken is denk ik een beetje teveel van het goede imho als je spier wilt aanzetten 20 kg kan wel maar zit er wel veel vet tussen :D
 
30 weken bulken vind ik een mooie periode, maar sommige zullen mss zeggen dat het te lang is. 20 kilo in 30 weken is in principe bijna niet te halen, mss alleen als beginner. maar aangezien je dat niet bent, gezien je stats is 20 kilo cker niet realistisch. ik zou gaan voor 10 kg, denk dat je dan realistischer bent, en ik heb het dan niet over 10kg vvm. maar ja ga eten zou ik zeggen en je merkt vanzelf wat het doet met je lichaam.
 
nofear train! zei:
30 weken bulken vind ik een mooie periode, maar sommige zullen mss zeggen dat het te lang is. 20 kilo in 30 weken is in principe bijna niet te halen, mss alleen als beginner. maar aangezien je dat niet bent, gezien je stats is 20 kilo cker niet realistisch. ik zou gaan voor 10 kg, denk dat je dan realistischer bent, en ik heb het dan niet over 10kg vvm. maar ja ga eten zou ik zeggen en je merkt vanzelf wat het doet met je lichaam.

mee eens!
 
Back
Naar boven