Fitness Seller

Vraag over controle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ronaldvdl

Novice
Lid geworden
24 aug 2022
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Iemand ervaring met het bestellen van AAS vanuit het buitenland maar wel binnen EU? Wat gebeurd er als je pakketje onderschept wordt? Beter om fake naam en telefoonnummer op te geven bij bestelling?
 
Dan komt er een AT je deur intrappen
 
Waarom geen NL leverancier benaderen?
 
Iemand ervaring met het bestellen van AAS vanuit het buitenland maar wel binnen EU? Wat gebeurd er als je pakketje onderschept wordt? Beter om fake naam en telefoonnummer op te geven bij bestelling?
als je laat bezorgen op je adres, maakt het niet uit of je Jantje of Pietje er op laat schrijven. Als je in België woont zou ik het sowieso niet online kopen.
 
Ik bestel altijd uit het buitenland (binnen EU). Gebruik altijd een andere naam en telefoonnummer geef ik altijd maar wat op. Ze hoeven mij echt niet te bellen als het onderschept wordt.

Is tot nu toe altijd goed gegaan, op 1 pakketje na. Die is blijven hangen. Stond bij 17track dat ik een nummer moest bellen. Nooit gedaan natuurlijk. Ze hebben een nieuw pakketje gestuurd en die is wel na een week aangekomen.

Nooit geen politie of brieven oid ontvangen.
 
Ik bestel altijd uit het buitenland (binnen EU). Gebruik altijd een andere naam en telefoonnummer geef ik altijd maar wat op. Ze hoeven mij echt niet te bellen als het onderschept wordt.

Is tot nu toe altijd goed gegaan, op 1 pakketje na. Die is blijven hangen. Stond bij 17track dat ik een nummer moest bellen. Nooit gedaan natuurlijk. Ze hebben een nieuw pakketje gestuurd en die is wel na een week aangekomen.

Nooit geen politie of brieven oid ontvangen.
Je bent van België?
 
Bestel gewoon op naam en adres wordt het onderschept oid dan pech hebben. Fake naam en telefoonnummer is achterhaald zodra jij de deur open doet!
 
Ik bestel altijd uit het buitenland (binnen EU). Gebruik altijd een andere naam en telefoonnummer geef ik altijd maar wat op. Ze hoeven mij echt niet te bellen als het onderschept wordt.

Is tot nu toe altijd goed gegaan, op 1 pakketje na. Die is blijven hangen. Stond bij 17track dat ik een nummer moest bellen. Nooit gedaan natuurlijk. Ze hebben een nieuw pakketje gestuurd en die is wel na een week aangekomen.

Nooit geen politie of brieven oid ontvangen.

Bij online aankopen van wat ook, hoef je ook niet je eigen nummer door te geven, gewoon fantasienummer !
Je mobiele nummer (bijna niemand heeft meer huistel), is Privé. Als je geen SPAM wilt ontvangen stuur je dus fake nummer.(ze vroegen mij dat pas zelfs in de winkel bij Perrysport, qua privacy)
Als je EIGEN naam niet op het pakje staat, kan het zomaar verdwijnen. Naam/Adres komt niet overeen, niet afgeleverd !
 
Back
Naar boven