AndroidHealthClinic

Vraag over droogtrainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crowel

Novice
Lid geworden
10 jan 2013
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hee,

Ik ben 16 jaar oud en begon met trainen op mijn 13e toen was het nog niet erg serieus maar in de loop van de tijd ben ik steeds fanatieker gaan trainen en sinds een maand of 6 ongeveer 3x per week,

Ik had een vraag mijn bouw zit erg mee als je kijkt naar hoe snel me spieren vooruit gaan,
alleen ik heb wel wat vet (1.83 78kg en 12% vetpercentage) Ik ben zeker niet te zwaar voor me lengte alleen ben ik niet erg droog getraint ik heb veel dingen geprobeerd zoals 3x per week 30 min cardio en ik val dan wel af alleen blijf ik nog een soort vet om me spieren heen houden waardoor vooral mijn buikspieren niet erg mooi uitkomen,

Weet iemand hoe ik mijn vel zeg maar om mijn strak om mijn spieren kan krijgen, droogtrainen dus alleen dan op een andere manier waarbij ook dat lukt?

Ik ben erg nieuw op dit gebied qua trainen en ook nog vrij jong maar ik vind het gewoon mooi om een gespierd lichaam te hebben en als ik sommige leden hun foto's zie ziet dat er echt nice uit dus ik zou later ook graag die kant op willen haha maar eerst nog leren droogtrainen :P

thanks
 
Voor het grootste gedeelte gebeurd dat toch in de keuken. Daarnaast nog wat extra kcal's verbranden met cardio.
 
Hmm me ouders zullen waarschijnlijk niet apart voor mij willen gaan koken haha:P

En wat gebeurd er wanneer ik gewoon droog blijf trainen wat word het resultaat dan?
Ik ben bang dat het er dan niet veel mooier op word en dat zou zonde zijn
 
het gaat niet om die ene maaltijd die je ouders koken het gaat over alles wat je eet, lees de sticky's in de sectie en maak een schema, dan kun je droog worden. maar het is mooier als je niet dik bent dat je eerst gaat bulken en wat massa gaat pakken want anders word je een en al bot, succes.
 
1 woord:

Voedingsschema
 
Ah okee, bedankt.

Ja ik zal waarschijnlijk geen een en al bot zijn hoor haha maar ik snap wat je bedoelt..

dus de conclusie is nog even doortrainen en daarna een voedingsschemamaken :)

oke bedankt
 
Ah okee, bedankt.

Ja ik zal waarschijnlijk geen een en al bot zijn hoor haha maar ik snap wat je bedoelt..

dus de conclusie is nog even doortrainen en daarna een voedingsschemamaken :)

oke bedankt

Nee, als je echt het resultaat wilt dat je voor ogen hebt moet je nu een voedingsschema maken. Niet alleen voor als je droger wilt worden. Ook om kwaliteitsmassa te bouwen heb je genoeg voedingsstoffen nodig.
Lijkt me verstandig om ook voor deze periode iig je calories in tegenover je calories out te zetten om te kijken of je genoeg binnenkrijgt.
 
bulk schema om nog ff massa te pakken
 
Nee, als je echt het resultaat wilt dat je voor ogen hebt moet je nu een voedingsschema maken. Niet alleen voor als je droger wilt worden. Ook om kwaliteitsmassa te bouwen heb je genoeg voedingsstoffen nodig.
Lijkt me verstandig om ook voor deze periode iig je calories in tegenover je calories out te zetten om te kijken of je genoeg binnenkrijgt.

aaaaahh bedankt ik zal daarmeeb beginnen
 
Ah okee, bedankt.

Ja ik zal waarschijnlijk geen een en al bot zijn hoor haha maar ik snap wat je bedoelt..

Je zou er nog van verschieten, weet niet hoe droog je wilt staan maar als je tot nu toe nog niet eens op je voeding hebt gelet zal je wel geen indrukwekkende spiermassa overhouden als je nu al gaat cutten. Ga eerst maar eens goed bulken...mét een bulk schema uiteraard, anders ga je 0 progressie maken. En ik weet waarover ik spreek, de eerste maanden gaat alles wel nog lekker zonder voedingsschema, maar daarna ga je amper nog vooruit, en das zonde van de tijd/trainingen.
 
Je zou er nog van verschieten, weet niet hoe droog je wilt staan maar als je tot nu toe nog niet eens op je voeding hebt gelet zal je wel geen indrukwekkende spiermassa overhouden als je nu al gaat cutten. Ga eerst maar eens goed bulken...mét een bulk schema uiteraard, anders ga je 0 progressie maken. En ik weet waarover ik spreek, de eerste maanden gaat alles wel nog lekker zonder voedingsschema, maar daarna ga je amper nog vooruit, en das zonde van de tijd/trainingen.

Ja klopt begin ging gewoon erg lekker nu merk ik amper vooruitgang

Haha klopt ik heb geen indrukwekkende spiermassa haha alleen ik vergelijk natuurlijk nog met kinderen van.mijn leeftijd als sik het daarmee vergelijk is het wel een stuk beter maarja... op dit forum kan ik beter het woord indrukwekkend niet uitspreken haha. Ik ga ermee aan de slag bedankt
 
Hmm me ouders zullen waarschijnlijk niet apart voor mij willen gaan koken haha:P

Haha je laat me aan mezelf denken, zó herkenbaar!
 
Het beste om vet te verbranden is minimaal 45 minuten ervoor zorgen dat je hardslag op 80% zit. (iets erboven mag ook). Je ziet tegenwordig zoveel mensen rustig fietsen of lopen dan beweren ze aan cardio te doen: na 2 maanden zijn ze nog niks afgevallen en dat vinden ze dan gek..
 
hardslag..

e8c277d688f5c4fb048a267ef6220f19.gif
 
Wat zit je nou bijdehand tedoen?
Je vind je zelf nu zeker wel een hele coole gozer.

Nouja je hele post voegt al niet zoveel toe maar ik kan me voorstellen dat zo'n dyslexie fout mensen er niet van kan weerhouden om er een grapje over te maken ;)
 
Tja, sommigen doen er wat langer over om op te groeien.

OT: doen waar je je goed bij voelt. Als jij je voeding niet goed aan kan passen doordat je thuis woont, zorg dan dat je iets meer cardio doet. Zorg dat je daarbij genoeg eiwitten binnenkrijgt en het monitor je vooruitgang.
 
Het beste om vet te verbranden is minimaal 45 minuten ervoor zorgen dat je hardslag op 80% zit. (iets erboven mag ook). Je ziet tegenwordig zoveel mensen rustig fietsen of lopen dan beweren ze aan cardio te doen: na 2 maanden zijn ze nog niks afgevallen en dat vinden ze dan gek..

Maar als TS teveel eet bereikt hij er nog niks mee.. en je zou ook kunnen zeggen dat minder eten dan je nodig hebt ook vet verbrandt.. en dan zonder al die moeite van cardio.

@TS dus op je voeding letten, dat is namelijk heel belangrijk en ook zorgen dat je refeeds doet, op 12% moet je toch langzaam richting de 2 refeeds per week gaan om je metabolisme op gang te houden.
 
Het beste om vet te verbranden is minimaal 45 minuten ervoor zorgen dat je hardslag op 80% zit. (iets erboven mag ook). Je ziet tegenwordig zoveel mensen rustig fietsen of lopen dan beweren ze aan cardio te doen: na 2 maanden zijn ze nog niks afgevallen en dat vinden ze dan gek..

jij heb er echt geen verstand van.. cardio is juist hetgene wat zo ****ed up is..
in heel nederland wordt die hsit steeds gehyped, omdat iedereen het doet..
cardio is k*t, slecht voor je en zinloos..

goed voedingschema, en trainingschema voor je doel.

wil je droger word, voeding aanpassen en met een hypertrophy schema gaan trainen..
merk je dat je op een plateau komt, pas je je schema weer aan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven