MuscleMeat

Vraag over eten na trainen

Bezoekers in dit topic

Gabberpiet90

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
36
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben nu aan het denken om over te gaan om een voedings schema.
Voordat ik daar aan begin zou ik er graag wat over willen weten.

Als ik ga trainen met de daarbij horende voedingsschema, wat gaat er dan gebeuren als ik over een paar jaar stop.
Is het zo dat als ik ga stoppen met fitness zal ik dan niet zonder al het eten kunnen en dus dik worden.

Ik ben nu 16 jaar en ik ben 1 meter 88 en ik weeg 65 (!)kilo , ik weet zelf dat het abnormaal weinig is voor iemand die 1 meter 88 is, ik wouw dan ook mijn voedingsschema aanpassen zodat ik wat meer aankom.
 
heel goed, een voedingsschema is erg belangrijk.

Als ik ga trainen met de daarbij horende voedingsschema, wat gaat er dan gebeuren als ik over een paar jaar stop.
Is het zo dat als ik ga stoppen met fitness zal ik dan niet zonder al het eten kunnen en dus dik worden.

even heel kort: nee, je zult spieren afbreken als je niet meer aan krachttraining doet en dus zeker niet dik worden (tenzij je aanleg hebt - en dan heel veel blijft vreten) maar aan je huidige stats te zien heb je daar geen last van,

bekijk mijn signature hieronder anders eens even, ik heb pas een paar dingen op een rijtje gezet.
 
ik eet altijd 30 tot 60 min na de training flinke emmer rijst en heel veen eitjes :D
 
Oke bedankt voor de reacties, nu kan ik zonder zorgen een voedingsschema maken :-)
 
188 en 65 kilo is niet extreem weinig hoor. Veel jongens die niet trainen wegen rond de 65 70.
 
ben zelf 1.90 en begonnen aan ietsje meer dan 60 kg
momenteel 99 :)

volhouden en vreten dus
 
Citaat:
Origineel gepost door X-smal
ben zelf 1.90 en begonnen aan ietsje meer dan 60 kg
momenteel 99

volhouden en vreten dus


Hoe hoelang heb je erover gedaan ?

6jaar, ik zei het al : volhouden :)
 
6jaar, ik zei het al : volhouden :)

Inderdaad dit jaar slechts 6 kg aangekomen (spiermassa) dus verwacht niet dat het zin heeft om alleeen veel te vreten.. want daar wordt je gewoon dik van je moet dozeren en rekening houden met je vetpercentage en je definitie..
ik was ooit 65 kg en toen was ik al een stuk ouder dan jij nu bent.
 
Back
Naar boven