MuscleMeat

Vraag over extra setjes

Bezoekers in dit topic

Kalloewase

Cool Novice
Lid geworden
13 nov 2012
Berichten
49
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Sinds een tijdje gebruik ik nu ook creatine.
Wat me opvalt is dat ik met zwaardere gewichten kan trainen maar ook veel meer oefeningen kan herhalen.

Als ik bijvoorbeeld op maandag mijn Borst/tricep schema heb afgewerkt, kan ik alsnog daarna gewoon weer 4x8 chest press doen op hetzelfde gewicht voordat ik écht vermoeid ben.

Dit is nadat ik al 3 á 4 borstspier oefeningen gedaan heb. Tijdens de oefeningen geef ik me ook volledig en gaat het echt niet makkelijk.

Toch kan ik daarna dezelfde 4x8 set met iets meer moeite toch halen.

Komt dit door de creatine en is dit aan te raden ? ? Of kan ik beter mijn spieren rust geven en niet dat extra setje doen ?
 
Zwaarder gaan met je werk setjes is geen optie? Ik weet niet hoeveel setjes / oefeningen je doet, dus kan niet beoordelen of je wel of niet door moet gaan.
 
Als ik zwaarder ga dan red ik 4x8 niet en moet de oefening natuurlijk wel nog goed kunnen uitvoeren.

Ik doe 3 á 4 verschillende borst oefeningen waarvan elk 4x8 en daarna nog triceps cable pushdown 4x8.
 
Dan zou ik mischien nog een extra oefening voor triceps doen.. Dips ofzo, je borst pak je wel hard genoeg aan.
 
Back
Naar boven