MuscleMeat

Vraag over gear steriel maken. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

benq

Novice
Lid geworden
26 mrt 2012
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Hallo, Ik heb 250ml testosteron enanthate gekocht van een contact.. Deze heeft mij gezegd alleen te hoeven filteren met NYLON (0,45 um) of iets dergelijks.
Lees veel over homebrew, maar daar moeten de stoffen nog worden samen gevoegd. Is filteren met alleen NYLON genoeg, om het daarna in een vial/ampul te spuiten d.m.v de filter.
Of moet ik juist wél de gear opwarmen i.v.m eventuele bacteriën ??

Graag zie ik reacties hierop..
M.v.g BenQ

Foto's bijgevoegd! Op foto staat 1.20 um, ik ga morgen de juiste (0,45 um) halen!

20150217_205257.jpg


IMG-20150216-WA0000.jpg
 
Laatst bewerkt:
0,22 micron, 0,45 is niet genoeg. Opwarmen doe je tijdens het mengen en zullen de bacteriën alleen maar prettig vinden.
 
Wow dat zou ik nooit injecteren... Damn dat ziet er slecht uit....
 
Hoezo geen kant en klare vails?
 
Ik hoop dat je dit 'contact' persoonlijk goed kent?? Als dit niet zo is en je 'contact' waarschijnlijk niet veel om jou gezondheid geeft zou ik het niet gebruiken.
 
Versturen als slaolie is waarschijnlijk een truc om het makkelijk langs de douane te krijgen. Maar ik zou er ook een beetje mee oppassen.

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Hoezo geen kant en klare vails?
Komen moeilijk langs de douane.
 
Hoezo zelf filteren? Laat het hem zelf maar doen.

Is dit contact van je uit Nederland of buitenland?

Ik zou het risico niet nemen als je er niet veel verstand van hebt.
 
Wie verkoopt er nou UG gear dat je zelf nog moet filteren? Lijkt wel of dit in een of ander bad gebrouwen is...Heb zulke vials overigens nog nooit eerder gezien.

Zou het niet vertrouwen kerel. Ik zeg: zoek een ander contact dat je betere gear (lees: reeds gefilterde gear) kan verschaffen.

Suc6 verder
 
Dus 0.20 of 0.22 um is goed om te filteren ?
I have trust in my contacts ;)

Zit nu in cruise op 300mg a week.
Daarna pak ik deze test-e op 4ml.
 
Dus 0.20 of 0.22 um is goed om te filteren ?
I have trust in my contacts ;)

Zit nu in cruise op 300mg a week.
Daarna pak ik deze test-e op 4ml.

Gebruik 0.20. En gooi die syringe filter die je hebt weg en koop fatsoenlijke whatman filters. Zie zelfs dat ze over de datum zijn haha.
Wens je veel succes, je zal het nodig hebben :roflol: want als je al niet weet wat voor filter je moet gebruiken ben ik bang dat het drie keer niks word.

En je moet nooit vertrouwen hebben in je contacten, zeker niet als ze uit China komen. :) :) :)
 
cruise?
Niet 1ste kuur?

Jij bent dat op die foto?
 
Dus 0.20 um Whatman filter..
Wordt zo terug gebeld over de filters.

Ja idd de expire date is verlopen op die filters,
Maar die heb ik gratis gekregen om als voorbeels te laten zien ;)
 
Dus 0.20 um Whatman filter..
Wordt zo terug gebeld over de filters.

Ja idd de expire date is verlopen op die filters,
Maar die heb ik gratis gekregen om als voorbeels te laten zien ;)

Ja dacht dat ik al dat je die gratis had gekregen :) Een normaal iemand gaat zich hier niet aan wagen met 0.0 verstand van zaken. Voor een paar tientjes extra heb je hetzelfde maar dan steriel. Goedkoop is vaak duurkoop, zal de ROA alvast bij de hand houden.
 
cruisen op 300mg op 78kg 14% lol wordt steeds gekker hier
 
Heb je ook steriele vials om het in te spuiten na filteren? ik neem aan dat je begrijpt dat het na filteren steriel is en het ook zodanig behandeld moet worden?

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

4 zielen 1 gedachten
Doe er maar een zieltje bij. En ik zal maar niet roepen dat ie een slechte basis heeft, want dan wordt drumbell boos.
 
Ach, als ze je been moeten amputeren kun je er altijd nog een lamp van maken.
 
Heb je ook steriele vials om het in te spuiten na filteren? ik neem aan dat je begrijpt dat het na filteren steriel is en het ook zodanig behandeld moet worden?

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------


Doe er maar een zieltje bij. En ik zal maar niet roepen dat ie een slechte basis heeft, want dan wordt drumbell boos.

Dat is denk ik nog het duurste, je moet een speciale oven hebben om ze steriel te maken, kan je niet even in de bak oven in de keuken doen haha.
 
Back
Naar boven