Fitness Seller

Vraag over gebruik ProHormonen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JackV

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2008
Berichten
746
Waardering
1
Ik was benieuwd naar het volgende:

Dien je liversupport tijdens je cycle te nemen of erna?
Volgens mij is erna mosterd na de maaltijd of zie ik dit verkeerd?
Cycle advies is welkom.
Thanks
 
eigenlijk moet je het niet nemen.
 
erna het heeft geen nut om het te gebruiken tijdens je lever hersteld zich pas weer nadat je bent gestopt met PH/aas tijdens het gebruik ervan kan het niet herstellen
 
Dus tijdens een cycle hoef je niets erbij te nemen?
 
Je lever herstelt toch wel weer, maar als je te hard kuurt dan duurt dat een paar maanden :P

Als je liver support doet zou ik er al voor je kuur mee beginnen en tijdens kuur doorslikken, maar hier is misschien niet iedereen het mee eens.

Bijwerkingen zijn meestal niet zo erg, maar sommige vernken je goede cholesterolwaarden nogal, dus dan moet je echt goed op je voeding letten, en niet meer zuipen of vettig eten om je lever niet verder te belasten.
 
er is veelvuldig bewezen dat mariadistel je herstel van de levercellen bevorderd..lees eens wat onderzoeken mensen!!
het verlaagd je leverwaarden ten eerste al waardoor de lever meer tijd krijgt voor herstel ipv zich met zuivering bezig te houden.
het verhoogt ook bepaalde enzymen die voor leverherstel instaan.
Mriadistel is de enigste kruid tot nu toe die de lever sneller kan herstellen.
Tijdensde kuur zorgt het er wel voor dat je AAS of prohormonen sneller uit het lichaam zijn waardoor ze minder goed werken,maar erna is het alleen maar goed.
 
Je lever herstelt toch wel weer, maar als je te hard kuurt dan duurt dat een paar maanden :P

Als je liver support doet zou ik er al voor je kuur mee beginnen en tijdens kuur doorslikken, maar hier is misschien niet iedereen het mee eens.

Bijwerkingen zijn meestal niet zo erg, maar sommige vernken je goede cholesterolwaarden nogal, dus dan moet je echt goed op je voeding letten, en niet meer zuipen of vettig eten om je lever niet verder te belasten.

Adviseer je dan om ongeveer een week van te voren te beginnen met de liversupport.
Ik had trouwens ook iets gelezen over hawthorne berry, dit zou voor de bloeddruk zijn.
 
Dus uit deze posts kan ik concluderen dat mariadistel na de kuur meer nut heeft dan liversupport. mbt herstellen?

Dient mariadistel dan genomen te worden direct samen met pct of daarna?

greetz
 
mag samen met pct maa natuurlijk werkt die ook wat minder dan
 
Je lever herstelt toch wel weer, maar als je te hard kuurt dan duurt dat een paar maanden :P

Als je liver support doet zou ik er al voor je kuur mee beginnen en tijdens kuur doorslikken, maar hier is misschien niet iedereen het mee eens.

Bijwerkingen zijn meestal niet zo erg, maar sommige vernken je goede cholesterolwaarden nogal, dus dan moet je echt goed op je voeding letten, en niet meer zuipen of vettig eten om je lever niet verder te belasten.

de lever herstelt zich veel vlugger. waar heb je dat nu gehaald van die enkele maanden? als ik drie weken na een kuur waar ook 6 weken winny 50mg per dag in gezeten heeft, mijn bloed laat trekken, zijn mijn leverwaarden normaal.
 
Vraag ik me alleen nog steeds af waar nu die liversupport in het rijtje past aangezien je toch van je cycle en je pct alles eruit wil halen.
 
Vraag ik me alleen nog steeds af waar nu die liversupport in het rijtje past aangezien je toch van je cycle en je pct alles eruit wil halen.

gewoon geen liver support?
 
ik heb hem voor, tijdens en na gedaan.

als ik nu nog een keer doe, doe ik het niet of alleen erna.
 
Na je cycle zou ik het doen, ik heb het ook wel eens tijdens gedaan, en had toch het idee dat het mijn cycle bellemerde. Ik had er meer uit kunnen halen, maar dat kan ook placebo zijn...
 
is geen placebo,is gewoon zo..alle horomonen worden in de lever gemetaboliseert..dus als je iets gebruikt dat de lever zuivert,dus ook het bloed..dan zuiver je je lichaam ook van bepaalde hormonen
 
is geen placebo,is gewoon zo..alle horomonen worden in de lever gemetaboliseert..dus als je iets gebruikt dat de lever zuivert,dus ook het bloed..dan zuiver je je lichaam ook van bepaalde hormonen

had ik het toch goed :D
 
Zoek eens in wat oudere topics... de meeste namen NA een cycle mariadistel
of liver support (waar dat ook in zit)
 
de lever herstelt zich veel vlugger. waar heb je dat nu gehaald van die enkele maanden? als ik drie weken na een kuur waar ook 6 weken winny 50mg per dag in gezeten heeft, mijn bloed laat trekken, zijn mijn leverwaarden normaal.
Ik had het ook meer over de hersteltijd als je echt leverschade hebt. Dit moet alleen niet als motivatie gebruikt worden om dan maar 2 of 3 keer zwaarder te gaan kuren.
 
Back
Naar boven