MuscleMeat

Vraag over gyno

Bezoekers in dit topic

demper

Novice
Lid geworden
13 okt 2022
Berichten
14
Waardering
2
Lengte
1m58
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Hey allemaal ,
Ik ben nu terug in de 3de week van mn kuurtje met 500 test , 400 deca en kickstarted met 30mg dianabol voor de eerste 2 weken
Nu na de dianabol heb ik een uitbraak van gyno gekregen :(
Nu heb ik nolvadex liggen , mag ik deze gebruiken tijdens mn kuur zonder dat ik teveel mn resultaten beïnvloed?
Zoja hoeveel ongeveer 20mg ?
En hoelang raden jullie dit aan om te gebruiken tijdens de kuur ?
Ik heb nog 9 weken te gaan en denk niet dat de gyno zomaar zal verdwijnen 🫠 👎🏻

Alvast bedankt voor jullie response 💪🏻💪🏻
 
Starten met 10mg en eventueel verhogen naar 20mg per dag.
 
Sowieso veel te veel middelen voor jouw lichaam
 
Hey allemaal ,
Ik ben nu terug in de 3de week van mn kuurtje met 500 test , 400 deca en kickstarted met 30mg dianabol voor de eerste 2 weken
Nu na de dianabol heb ik een uitbraak van gyno gekregen :(
Nu heb ik nolvadex liggen , mag ik deze gebruiken tijdens mn kuur zonder dat ik teveel mn resultaten beïnvloed?
Zoja hoeveel ongeveer 20mg ?
En hoelang raden jullie dit aan om te gebruiken tijdens de kuur ?
Ik heb nog 9 weken te gaan en denk niet dat de gyno zomaar zal verdwijnen 🫠 👎🏻

Alvast bedankt voor jullie response 💪🏻💪🏻
Met deze producten en dosis is het vragen om Gyno vorming. Zou zeker je test en deca halveren, en beginnen met 20 mg Tamoxifen EOD
 
Hey allemaal ,
Ik ben nu terug in de 3de week van mn kuurtje met 500 test , 400 deca en kickstarted met 30mg dianabol voor de eerste 2 weken
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe kwam je bij deze doseringen terecht?
 
Kickstarten met dianabol ook echt :roflol:
Post je fysiek eens
 
Met deze producten en dosis is het vragen om Gyno vorming. Zou zeker je test en deca halveren, en beginnen met 20 mg Tamoxifen EOD
Kan inderdaad wel zo zijn , ben namelijk niet van de grootste qua lengte daar heb ik niet meteen aan gedacht.
Tamoxifen heb ik nu niet meteen liggen , ga kijken of ik het tegen volgende week in huis kan hebben.
Is dit in mijn geval beter dan nolva op dit punt ?
Alsook , als ik de dosissen halveer ga ik dit merken op gebied van gains ?
Of ga ik wel een stap achteruit gaan omdat ik al hogere dosissen aan het gebruiken ben ?
Thanks alvast
 
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe kwam je bij deze doseringen terecht?
Veel lezen op het forum en ook in de gym hoor je meestal wel 500mg test en 400mg deca als gebruikelijke kuur.
De dianabol was eigenlijk niet de bedoeling maar een kennis had nog een half doosje over die ik mocht hebben dus was eigenlijk net genoeg om 2 weken te kickstarten 🙈

Had begin vorige zomer al eens een kuur van 10 weken gedaan met 500 test only , vandaar dat ik terug met 500 test aan de slag ben gegaan omdat mn lichaam het wel al eens ondergaan heeft.
 
Kickstarten met dianabol ook echt :roflol:
Post je fysiek eens
Zal straks een foto bezorgen , ben niet zo foto geil haha …
Zie er altijd “skinny” uit als ik een foto maak tegenover dat ik flex in de spiegel 😉
 
Tamoxifen heb ik nu niet meteen liggen , ga kijken of ik het tegen volgende week in huis kan hebben.
Is dit in mijn geval beter dan nolva op dit punt ?
Nolvadex = Tamoxifen :o
 
Veel lezen op het forum en ook in de gym hoor je meestal wel 500mg test en 400mg deca als gebruikelijke kuur.
De dianabol was eigenlijk niet de bedoeling maar een kennis had nog een half doosje over die ik mocht hebben dus was eigenlijk net genoeg om 2 weken te kickstarten 🙈

Had begin vorige zomer al eens een kuur van 10 weken gedaan met 500 test only , vandaar dat ik terug met 500 test aan de slag ben gegaan omdat mn lichaam het wel al eens ondergaan heeft.
Goed ingelezen dan.
 
Kan inderdaad wel zo zijn , ben namelijk niet van de grootste qua lengte daar heb ik niet meteen aan gedacht.
Tamoxifen heb ik nu niet meteen liggen , ga kijken of ik het tegen volgende week in huis kan hebben.
Is dit in mijn geval beter dan nolva op dit punt ?
Alsook , als ik de dosissen halveer ga ik dit merken op gebied van gains ?
Of ga ik wel een stap achteruit gaan omdat ik al hogere dosissen aan het gebruiken ben ?
Thanks alvast
Je zult nu het meest vocht gainen
 
Nolva = tamoxifen:windup:
Wel een stevige kuur voor een midget van 64kg haha joke maar stats real? Je kan toch echt wel meer bereiken dan 64kg op 1m58 naturel laat staan dat je al kuur verleden hebt.
Maar goed je bent bezig succes er verder mee man, met wat nolva zal het wel wegtrekken.
 
Nolva = tamoxifen:windup:
Wel een stevige kuur voor een midget van 64kg haha joke maar stats real? Je kan toch echt wel meer bereiken dan 64kg op 1m58 naturel laat staan dat je al kuur verleden hebt.
Maar goed je bent bezig succes er verder mee man, met wat nolva zal het wel wegtrekken.
You broke my heart 💔
Haha , jaa ben ondertussen wel al wat zwaarder stats zijn niet zo up to date 🙈
voor de kuur zat ik op 68,5 ongeveer smorgends.
Nu tik ik de 70kg aan smorgends in de 3de week.
vet % is ook gewoon laag bijmij geweest al mn hele leven.
Gestart met trainen op 54kg dus zo midget qua bouw ben ik niet echt meer als ik me vergelijk met andere uit mijn gym 😊
Maar idd naturel kon het mischien nog beter…
Van hoogte tja daar is niks meer aan te doen 😄
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven