Fitness Seller

vraag over inwerktijd 1ste inject (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

joepert

Cool Novice
Lid geworden
25 jun 2011
Berichten
87
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
mijn vraag is.

als je je eerste inject zet (maakt ff niet uit wat) en t begint pas na bv 3 weken te werken omdat je lichaam de stof nog niet herkent .
zou je dan je tweede inject niet pas na 2/3 weken hoeven te zetten omdat je lichaam dan de stof pas herkent en opneemt.of heeft je tweede inject ook die aantal weken nodig om opgenomen te worden.
misschien heb k t helemaal mis maar vroeg me dat af.

de groeten.
 
De stof die je injecteert begint niet pas na 3 weken te werken maar DIRECT nadat je het gezet hebt. Je hebt inderdaad helemaal mis.
 
maar waarom begin je dan bij producten er pas wat van te merken na aantal weken en niet gelijk????
 
Omdat je na een paar weken pas een serieus verschil in kracht en massa merkt. Maar je doet op die 3 weken waat je normaal 3 jaar over doet, lol. Zou zeggen heeft zen tijd nodig ook, maar 3 weken is niet echt lang.

Zou wat zijn vanaf dag 1 sterke vooruitgang ik kracht en massa.
 
Omdat je na een paar weken pas een serieus verschil in kracht en massa merkt. Maar je doet op die 3 weken waat je normaal 3 jaar over doet, lol. Zou zeggen heeft zen tijd nodig ook, maar 3 weken is niet echt lang.

Zou wat zijn vanaf dag 1 sterke vooruitgang ik kracht en massa.
Wat ik zelf nog niet exact snap : Stel je traint 5-6 jaar strict en je groeit amper terwijl je meer eet, je besluit te juicen, gained 7 kg en ben klaar ermee. Hoort de 7 kg niet te verdwijnen aangezien je al over je limiet hoort te zitten of heb ik het mis?
 
Wat ik zelf nog niet exact snap : Stel je traint 5-6 jaar strict en je groeit amper terwijl je meer eet, je besluit te juicen, gained 7 kg en ben klaar ermee. Hoort de 7 kg niet te verdwijnen aangezien je al over je limiet hoort te zitten of heb ik het mis?

Je lichaam heeft een limiet dat het kan vasthouden aan spiermassa. Dit wordt bepaald door voeding, training en je eigen hormoonaanmaak.

Je hebt een natuurlijk plateau waar je niet over kan door beperking eigen hormoonaanmaak. Maar in principe als je daar over gaat kan je toch nog een deel meer vasthouden na aas gebruik.

Maar het kan ook zijn dat je gewoon terug zakt naar dat plateau.
 
Je lichaam heeft een limiet dat het kan vasthouden aan spiermassa. Dit wordt bepaald door voeding, training en je eigen hormoonaanmaak.

Je hebt een natuurlijk plateau waar je niet over kan door beperking eigen hormoonaanmaak. Maar in principe als je daar over gaat kan je toch nog een deel meer vasthouden na aas gebruik.

Maar dit alleen als je eigen hormoonaanmaak niet ge****ed is door teveel aas.
Hmm maar als je lichaam niet meer spieren kan behouden door je eigen test limiet en je na het juicen terug valt door het juicen dan hoor je het weer te verliezen als ik het goed heb?
 
Hmm maar als je lichaam niet meer spieren kan behouden door je eigen test limiet en je na het juicen terug valt door het juicen dan hoor je het weer te verliezen als ik het goed heb?

Moeilijk onderwerp :p Want na aas gebruikt beinvloed je werking van enzymen die hormonen metaboliseren, ook receptor gevoeligheid en vele andere dingen.

Dus het kan zijn dat je je lichaam zo veranderd dat het meer spiermassa kan vasthouden. Maar als je teveel kuurt en in te hoge dosissen kan dat wel eens negatief uitvallen.

Ikzelf ben niet natuurlijk naar mijn eigen plateau gegaan, dus kan het niet zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat ik natuurlijk sneller naar dat plateau terug ga als ik wat verlies en dat ik het makkelijk kan vasthouden. Maar dat kan bij naturels ook zijn.
 
Laatst bewerkt:
Omdat de depotwaarden blijven opbouwen.

Deze stelling is fout. Ja wekenlijks komt er meer in je bloed, maar daar ligt het niet aan. Bij orals duurt het ook even en daar is geen opbouw bij.
 
Deze stelling is fout. Ja wekenlijks komt er meer in je bloed, maar daar ligt het niet aan. Bij orals duurt het ook even en daar is geen opbouw bij.

Ook bij orals is er sprake van een opbouw omdat deze halfwaardetijden hebben. Zolang er een consistente dosis geslikt wordt duurt het een tijdje voor er hogere dosissen in het lichaam aanwezig zijn. Je kunt dit zelf makkelijk controleren met een simpel rekenvoorbeeld in excel.
 
mijn vraag is.

als je je eerste inject zet (maakt ff niet uit wat) en t begint pas na bv 3 weken te werken omdat je lichaam de stof nog niet herkent .
zou je dan je tweede inject niet pas na 2/3 weken hoeven te zetten omdat je lichaam dan de stof pas herkent en opneemt.of heeft je tweede inject ook die aantal weken nodig om opgenomen te worden.
misschien heb k t helemaal mis maar vroeg me dat af.

de groeten.

wat ik denk is dat je lichaam stof wel herkent. en het maakt trouwens wel uit wat voor stof je gebuikt de een voel je werken na een paar dagen de andere na een paar weken. na je eerste inject begint alles al gewoon te reageren alleen je bouwt niet meteen de spieren en de kracht op om meteen na 1 dag verschil te merken. meestal met de wat langere esters duurt het even om de kracht en spier verschil te merken. maar je 1 ste spuit die begint meteen met zijn werking.
 
Back
Naar boven