XXL Nutrition

Vraag over mijn borstbeen

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

James17

Novice
Lid geworden
22 mei 2011
Waardering
0
Lengte
1m80
Ik heb tussen mijn twee borstspieren een grote holte zitten als het ware. Heb al de zoekfunctie gebruikt maar kon hier niks over vinden. Mijn vraag dus: als ik mijn borstspieren train wordt dit gat dan erger, of juist minder?

Het is niet dat er tussen mijn 2 borstspieren een gleuf ofzoiets zit, het is echt een holte zegmaar.

Danku

pacquiao

Novice
Lid geworden
31 dec 2010
Waardering
0
dan zoek je niet goed genoeg man. bovenste topic (sticky) van dit forum bevat je antwoord.

Ik heb hetzelfde, het is genetisch bepaald en je kan er niks aan doen.

Scoobz0r

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Waardering
1.691
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%

James17

Novice
Lid geworden
22 mei 2011
Waardering
0
Lengte
1m80
  • Topic Starter Topic Starter
Klinkt als een Pectus Excavatum? Ben er zelf net aan geopereerd.

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?fbid=10150248362964639&set=a.10150234379774639.321796.513909638&type=1&theater

Verder over je vraag als dit is wat je bedoeld: Het wordt dieper ja, omdat je borstspieren voller worden en naar voren gaan. Voor foto's kan je mijn oude topic bekijken http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/2-17meter-2-jaar-trainen-232605/
Nee, dat is het zeker niet. Het is niet een deuk in mijn lichaam maar meer een gaap tussen mijn twee borstspieren, waardoor het lijkt op een deuk. Maar de diepte ligt wel op een lijn met mijn buik, iets verder naar voren zelfs nog. Dus dat is het niet :p

dan zoek je niet goed genoeg man. bovenste topic (sticky) van dit forum bevat je antwoord.

Ik heb hetzelfde, het is genetisch bepaald en je kan er niks aan doen.
Ik heb even gekeken en denk dat ik het daar wel mee kan doen.

Laatst bewerkt:

Vihl

Cool Novice
Lid geworden
8 mrt 2011
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Je pecs liggen dus gewoon ver uit elkaar?

James17

Novice
Lid geworden
22 mei 2011
Waardering
0
Lengte
1m80
Heb even snel wat foto's gemaakt met m'n webcam om even duidelijk te maken wat ik bedoel:

Vooraanzicht lijkt vrij normaal vind ik:

10z2t6r.png

Zijaanzicht zie je het al wat beter:
2ajx7pf.png

Het valt niet niet zo heel erg op in deze foto's door de belichting, maja. Wat zeggen jullie? Je hebt nu wel een wat beter beeld wat ik bedoel :p

Obee

bodybuildingtanktops
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 dec 2009
Waardering
686
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Heb even snel wat foto's gemaakt met m'n webcam om even duidelijk te maken wat ik bedoel:

Vooraanzicht lijkt vrij normaal vind ik:

10z2t6r.png

Zijaanzicht zie je het al wat beter:
2ajx7pf.png

Het valt niet niet zo heel erg op in deze foto's door de belichting, maja. Wat zeggen jullie? Je hebt nu wel een wat beter beeld wat ik bedoel :p
Is gewoon een ongetrainde borst, ga trainen man. :P

James17

Novice
Lid geworden
22 mei 2011
Waardering
0
Lengte
1m80
Is gewoon een ongetrainde borst, ga trainen man. :P
Ja, klopt. Ik train pas een maandje en ik klaag ook zeker niet dat ik niet genoeg resultaat zie. Maar het viel me sinds laatst op, ben ik een beetje gaan zoeken en ben nu dus bang dat mijn borsten groter worden terwijl het middenstuk niet mee groeit. Waardoor ik dus echt tieten krijg :P

Ano_1991_5

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
3 jun 2008
Waardering
1.623
Boeiend, is niks ergs aan. Collega vroeg ook aan mij of ik wat had tussen mijn pecs, gewoon getrainde borst en dan valt het wat meer op dan normaal. Voordeel ervan is dat je pecs ook iets meer opvallen.

FrankSnip

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2011
Waardering
122
Lengte
1m87
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
niks mee aan de hand, mist gewoon spiermassa, thats it.

Zou dit geen pectus excavatum of trechterborst noemen...

Yoshuba

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 apr 2009
Waardering
235
Ik zou me er niet druk over maken. Het is slechts een heel lichte vorm volgens mij.

TigerNL

Cool Novice
Lid geworden
2 aug 2009
Waardering
2
Lengte
1m78
er zit nog geen massa dus dat is moeilijk te zeggen. mocht er echt een "opening" zitten tussen je borst, dan is dit gewoon aanhechting en daar kun je niks aan doen. Wordt niet minder en niet erger

Bovenaan