AndroidHealthClinic

Vraag over mijn borstbeen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

James17

Novice
Lid geworden
22 mei 2011
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m80
Ik heb tussen mijn twee borstspieren een grote holte zitten als het ware. Heb al de zoekfunctie gebruikt maar kon hier niks over vinden. Mijn vraag dus: als ik mijn borstspieren train wordt dit gat dan erger, of juist minder?

Het is niet dat er tussen mijn 2 borstspieren een gleuf ofzoiets zit, het is echt een holte zegmaar.

Danku
 
dan zoek je niet goed genoeg man. bovenste topic (sticky) van dit forum bevat je antwoord.

Ik heb hetzelfde, het is genetisch bepaald en je kan er niks aan doen.
 
Klinkt als een Pectus Excavatum? Ben er zelf net aan geopereerd.

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?fbid=10150248362964639&set=a.10150234379774639.321796.513909638&type=1&theater


Verder over je vraag als dit is wat je bedoeld: Het wordt dieper ja, omdat je borstspieren voller worden en naar voren gaan. Voor foto's kan je mijn oude topic bekijken http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/2-17meter-2-jaar-trainen-232605/

Nee, dat is het zeker niet. Het is niet een deuk in mijn lichaam maar meer een gaap tussen mijn twee borstspieren, waardoor het lijkt op een deuk. Maar de diepte ligt wel op een lijn met mijn buik, iets verder naar voren zelfs nog. Dus dat is het niet :p

dan zoek je niet goed genoeg man. bovenste topic (sticky) van dit forum bevat je antwoord.

Ik heb hetzelfde, het is genetisch bepaald en je kan er niks aan doen.
Ik heb even gekeken en denk dat ik het daar wel mee kan doen.
 
Laatst bewerkt:
Je pecs liggen dus gewoon ver uit elkaar?
 
Heb even snel wat foto's gemaakt met m'n webcam om even duidelijk te maken wat ik bedoel:

Vooraanzicht lijkt vrij normaal vind ik:

10z2t6r.png



Zijaanzicht zie je het al wat beter:
2ajx7pf.png



Het valt niet niet zo heel erg op in deze foto's door de belichting, maja. Wat zeggen jullie? Je hebt nu wel een wat beter beeld wat ik bedoel :p
 
Heb even snel wat foto's gemaakt met m'n webcam om even duidelijk te maken wat ik bedoel:

Vooraanzicht lijkt vrij normaal vind ik:

10z2t6r.png



Zijaanzicht zie je het al wat beter:
2ajx7pf.png



Het valt niet niet zo heel erg op in deze foto's door de belichting, maja. Wat zeggen jullie? Je hebt nu wel een wat beter beeld wat ik bedoel :p

Is gewoon een ongetrainde borst, ga trainen man. :P
 
Is gewoon een ongetrainde borst, ga trainen man. :P
Ja, klopt. Ik train pas een maandje en ik klaag ook zeker niet dat ik niet genoeg resultaat zie. Maar het viel me sinds laatst op, ben ik een beetje gaan zoeken en ben nu dus bang dat mijn borsten groter worden terwijl het middenstuk niet mee groeit. Waardoor ik dus echt tieten krijg :P
 
Boeiend, is niks ergs aan. Collega vroeg ook aan mij of ik wat had tussen mijn pecs, gewoon getrainde borst en dan valt het wat meer op dan normaal. Voordeel ervan is dat je pecs ook iets meer opvallen.
 
niks mee aan de hand, mist gewoon spiermassa, thats it.

Zou dit geen pectus excavatum of trechterborst noemen...
 
Ik zou me er niet druk over maken. Het is slechts een heel lichte vorm volgens mij.
 
er zit nog geen massa dus dat is moeilijk te zeggen. mocht er echt een "opening" zitten tussen je borst, dan is dit gewoon aanhechting en daar kun je niks aan doen. Wordt niet minder en niet erger
 
Back
Naar boven